RANDEVU

482 31 0
                                    

Yolda giderken bi an durduk tam olarak ne olduğunu anlamadım;

"-Berk?"

-Efendim?

-Neden durduk??

-Fazla içtik biraz kafa dağıtmamız gerek" dedi ve arabadan indik kayalıklarda oturmuş denizi dinliyoruz..

Kafamı bir anda berke çevirdiğimde berke döndüm ve bana bakıyordu ahh lanet olsun.

Berk bana gerçekten kötü bakıyordu ve gerçekten korkuyordum.Birbirimize bir süre baktık bu çocuğun gözlerinin içi parlıyordu ama ilk görüste aşk olamazdı ki.Kafam cok karışık bir an istemsizce kafam omuzuna gitmiş ve biran öyle durduktan sonra uykuya dalmışım...

Berk;

Cemre omzuma basını koymuş ve öylece duruyordu kokusu duruşu herşeyi beni tahrik ediyordu ben sanırım ona aşık oldum.Bir süre durduktan sonra cemrenin hareket etmediğini anladım bir an döndüm ve tanrım cemre uyumuş.Şimdi bu saatte evine götürsem ailesi benim kim olduğumu merak edecek onu burdada bırakamam.Arabaya atladm ve dogruca cemreyi evime götürdüm.Bir yandan telefonu çalıyodu ama cevap veremezdm.Eve geldik ve evin boş olan bi odasına cemreyi yatırdıktan sonra telefondan annesine mesaj attım.

"Anne bu gece hande'de kalıcam beni bekleme"

Ve sonra telefonu kapatıp cemrenin odasındaki koltuğa oturdum cemreyi seyretmreye başladım hayalimde yanında uzanıp yatmak vardı ama bu imkansz gibi bi sey.

Cemre;

Uyandığımda sabah olmuştu.

bir odada gözlerimi açmış,etrafı şaşkınlıkla izliyordum.Yataktan doğrulduğumda berki gördüm öylece uyumuş duruyordu.Bir an gerçekten çok korktum sarhoştum ve dün geceye dair hiçbir şey hatırlamıyordum.Ne olduğunu anlamak için berki uyandrmaya karar verdim.

-Berkkk???

-Ce...cemree

-Noluyo burada hemen bana açıkla neden evimde değilim ben ha?

-Sakin ol!

-Olamam

-Cemre ne oluyor?

-Dün gece ne oldu?

-Cemre düşündüğün gibi bişe olmadı yemin ederim..

-Burası neresi neden burdayım ?

-Dün gece kafanı omuzuma koyup uyudun bende seni o halde evine götüremezdim kendi evime getirdim.

-Peki annem?

-Msj atıp telefonu kapattım al.

Telefonuma baktım ve anneme gerçekten mesaj atmıstı eve gitmeliydim.

-Benim gitmem gerek.

-Tamam ben götürürüm

-Kendim giderim

-Peki tamam

Dışarı çıkıp taksi çağırdım ve doğruca eve gittim.Hemen odama cıktım ve hemen duş aldım.Çok actım annem miss gibi yemekler yapmıştı gene hemen mutfağa inip anneme öpücük kondurdum ve hemen yemeye başladım.

Annem dün gece ne yaptığımı sordu.Handelerle beraber olduğumu ve gece de bırakmadığını söyledim.

Odama çıkıp üzerimi değistim ve kendimi dışarı attım.Alışveriş yapmam gerekiyordu.Handeyi çağırdım ilk olarak cafe'de birer kahve içtik ve konuşmaya başladık handeye berki sordum.

-Dün gece beni almaya geldiğinde yanındaki çocuk kimdi??

-Berk babamın yeni ortakları.

-Öylemi?

-Evet dee.. Dün gece barda yeterince tanıştığınızı düşünüyorum.

-Yoo..yok canm ne alakası var

-Barda birbirinizin ağzına düşüyordunuz ama :-D

Lanet olsun kıpkırmızı olmuştum.Hiçbir şey hatırlamıyordum

-Sadece beni eve bıraka bileceğini söyledi....

-Tabii canm öyle olsun :-D

Handenin pis pis sırıtması sinirimi bozuyordu.

Cafeden ayrıldık ve kendimizi sokaklara attık milyonlarca elbise denedim ve beğendiğim bir kaçını da aldım.

Alışveriş bitmişti.Handeyle öpüstük ve evlerimize gittik.Elim kolum poşetlerle eve döndüm ve aldıklarımı anneme gösterip odama çıktım elbiseleri dolaba dizerken mesaj geldi.

"Nasılsın küçük hanım"

Ben bu numarayı tanımıyordum kim olduğunu anlamak için aradım.Telefona bi erkek cevap verdi;

-Tatlım??

-Sende kimsin?

-Sence?

-Ne bileyim ben

-Dün gece???

-Be..berk??

-Evet tatlım berk

-Numaramı nereden aldın sen?

-Bulurum ben.

Yoksa hademi verdi eğer öyleyse handenin işini bitirdim..

-Cemre bi yerlerde oturup konuşsak olmazmı?

-Ben bugün çok yorgunum yarın olsa??

-Tamam görüşrüz öpüyorum.

-Bb

Akşam olmuştu ve ben bugün çok yorulmuştum.Yemek yedikten sonra hemen odama çekildim ve pijamalarımı giydikten sonra kulaklıkları taktım ve yatağa uzandım.Ne çok şey olmuştu bugün.

Berkin odasında gözlerimi açtım gece omuzunda uyuya kaldım yarın için randevu bile almıştım.Gerçekten garip duygulardı berki bana çeken bişeyler vardı ve kanım gerçekten ona çok ısınmıştı ama artık bi erkekle olamazdım..

Bir yandan derin düşüncelere dalmış bir yandan müzik dinliyordum ve artık usulca gözlerimi kapadım....

Merhaba canlarım yeni bölüm devamı gelicek umarım beğenirsiniz...

Sıra BendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin