Multide Berk Var :*
Sizi seviyorum.
Bol Bol Votee Bol Bol bölüm :DRadyoda müzik devam ederken bende sahile inmeye karar verdim.Arabayı durdurdum ve onu ilk gördüğüm yerde oturup derin düşüncelere daldım...
Deniz dalgalanıyordu ve rüzgar yüzüme çarparkren daha çok ağlamama neden oluyordu.
Berk'e kötü davrandığım için kendimi iğrenç hissediyorum.Annem hastaydı,babam gelecekti offf hepsi üst üste geliyor her şey.
Hastaneye gidip annemi eve götürmek için kayalıklardan kalktım.
Hastanenin önüne geldiğimde arabayı park edip aşağı indim.Annemin odasına gittim.
Annemin odasına girmemle çıkmam bir olmuştu zaten.Yanlış odamı diye dışarı çıktıp tekrar baktığımda burası annemin odasıydı.
Sanırım hastaneden çıkmışlardı.Annemi aradım.
-Alo?
-Alo?
-Anne nerdesiniz sizi almaya geldim.
-Gerek yok tatlım biz evdeyiz.
-Tamam annecim eve geliyorum.
-Tamam görüşürüz
Dedi.Arabaya bindim ve eve doğru yola çıktım eve geldiğimde Arabadan indim ve eve gelip kapıyı açtım.Hizmetçi kapıyı açtı ve
"Hoş geldiniz Cemre hanım."
Ona gülümseyerek cevap verdim ve içeri girdim.Herkez yemek masasındaydı ve yemek yiyorlardı.Ve bende zaten çok açtım.Annem hizmetçilere bi tabak daha getirmelerini istedi.
Masaya oturdum ve yemeğimi yemeye başladım.
Bu ne sessizlik be.
-Ee kızım nasılsın yeni bi okula geçeceksin.Evde durduğun yokki konuşalım.
-İyyim anne yeni okul mevzusunda da yeni insanlarla karşılaşıcam ama bu benim hayalimdi mutluyum. Peki sen nasıl oldun?
-Serumdan sonra daha iyyim kızım.
Yemeğimi yedim ve masadan kalktım. "Size afiyet olsun"
Bu gün canım baya sıkkındı ve çok yoruldum.Hemen odama girip kapıyı kilitledikten sonra banyoya girdim.Küveti su doldurup içine lavanta yağı damlattım.
Elbiselerimi çıkardım ve üzerimden hızlıca kayıp düşmelerini izledim.
Suyla karışan göz yaşlarım akıp gidiyordu ama aklım hâlâ Berkteydi.Ona aşık değildim ama sürekli onu düşünüyordum ona bağırdığım zaman aklıma geldi ve bağırarak bir küfür savurdum.
Küvetin tıpasını çekip suyun yavça akmasını izledim
Ahh lanet olsun ben bi ruh hastasıyım.Herkezi yanımdan kaçırıyordum.Belkide aklımıda kaçırmıştım.
Aynanın karşısına geçip kendime baktım.Ve bağırmaya başladım.
"Salak cemre,sen bi aptalsın,sen hiçbir şeyi hak etmiyorsun,salak,salak,salaksın sen."
Elimdeki tarağı aynaya fırlattığımda ayna bin parça olmuştu.Ama hiç aldırmadan cam kırıklarına basarak banyodan çıktım.
Annemler odamın kapısına vurmaya başladılar.
-Cemre,cemre kızım iymisin??
-Kızım lütfen aç kapıyı!!
-Abla cevap ver!!!