Selam millet. :) y.b ve yine ben
Sizi seviyorum...
İyi okumalar.
************
Uykudan uyanmamın sebebi birinin yüzümü okşamasıydı.Ve yine gözlerime inanamadım yüzümü okşayan Berk'ti.
Kollarımdaki bağlar çözülmüştü ve yerimden doğrulup Berk'in boynuna sarıldım.Etrafta polisler vardı sanırım karakoldaydık.Kafamı çevirdiğimde gördüğüm kişi annem ve babamdı.
Ağzımdan çıkan kelime ise sadece,
BABA.....
************
Ve tekrar o sesle uyandım.Emir'i sesi... Hepsi rüyamıydı yani.Bi an kurtuldum sanmıştım.
Ve Berk onu görmek rüyamda bile olsa bana huzur vermişti son 3 ayım onunla mükemmel geçmişti
Ama şuan o iğrenç adamı görmeyi geç konuşmalarına cevap vermek zorunda kalıyordum.
-Uyan güzelim.
Ne güzelim mi? O Berk'in kelimesiydi.
-Bana güzelim deme.
-İşimiz var elini çabuk tut.
-Benim seninle ne işim var be.
-Göstermemi ister misin?
Cevap vermedim ve ne yapacağını izlemeye başladım.Üzerime doğru eğildi sadece.Bana bunu yapamaz hayır.
Kafasını boynuma gömdü ve beni öpmeye başladı.Avazım çıktığı kadar bağırdım ama hiç kimse yoktu.
Yalvarışlarım ve göz yaşlarım hiçbir fayda vermiyordu.Sadece gözü dönmüştü.Tıpkı kuduz köpekler gibi.
Bu gün hayatımın en iğrenç günüydü.Bugün benim öldüğüm gündü.Emire sinirim ve nefretim milyonlarca hatta trilyonlarca kez artmıştı.
Eminim ki şu an onun altında olmaktansa beni öldürmesini tercih ederdim.
Hiçbir zaman mutlu olmadım.Ve şuan eski sevgilim tarafından tecavüze uğruyordum.
-Kıvranmayı kes!
Bu cümleden sonra bana çok sert bi tokat attı.Resmen yüzüm uyuştu.Ben Emiri tanıyamıyordum.Ona hiçbir şey yapmadığım hâlde bu durumdaydım.
-Lütfen bırak ne olursun.Ne istersen yaparım yeterki beni bırak.
-Bak Cemre şuan senden istediğim tek şey bu şimdi kes sesini.
Her yerime ayrı dokunup okşaması beni iyice deliye çevirdi ve kaçmak için bileklerimi 360 derece ipin arasında döndermem neredeyse bileklerimi kesiyordu.
-Bırak benii..
Artık cevap vermiyordu.Ve bir anda duyduğum acı ile gözlerimi kapatıp çığlık attım.Artık herşey son bulmuştu.
Ve artık direnmiyordum.Çünkü yapacağını yapmıştı.
İşi bittikten sonra ayağa kalktı ve pantolonunu giyindi kollarımdaki ipleri çözerek beni serbest bırakıp kapıyı kilitledi ve evden gitti.
Beni serbest bıraktı çünkü istediğini aldı artık.Kalkıp yerden hafıf yırtılmış t-shirt ümle pantolumu aldım odadan çıkıp evin içinde bonyoyu aradım.Eski bir ev çok eski.
Banyoyu bulduktan sonra hemen küveti su doldurmaya başladım ve banyonun köşesinde yere çöktüm ve ellerimle dizlerimi kafes yapıp içine kafamı aldım.
Ağlıyordum ama hiçbir şey geçmiyordu herşey daha berbattı.Dalıp orda ağlarken küveti açık unuttum ve su taşarak banyonun yerlerini ıslattı.
Ayağa kalkıp aynadan kenedime baktım.Sesli bir şekilde "İşte şimdi sürtük oldun Cemre."
Aynaya yumruk attım ve yere cam kırıkları döküldü bir parçasını alıp bacaklarıma ve kollarıma çizikler attım.Ve son olarakda bileklerime.Bu kadar şeyden sonra ne olduğunu hatırlamıyorum.
Sadece her yer karanlık...