Hepsi deli olmuştu onlar gittikten biraz zaman sonra duş aldım ve Cemre 'nin yanına gitmek için arabayla yola koyuldum.
......
Eve varıp hızlıca kapıyı açtığımda hemen Cemre'nin olduğu odaya yöneldim.Kapıyı açtığımda Cemre yoktu.Koridorda su vardı banyoya doğru yaklaştığımda su seslerini duydum.
-Cemre?
-Cemre duyuyor musun beni?Kapıyı kırıp içeri girdim.Lanet olsun yapmamalıydım.Onu yanlız bırakmamalıydım.Herşeyin tek suçlusu bendim.Cemre bileklerini kesmiş öylece yerde duruyordu.Eğilip nabzına bakmaya cesaretim yoktu.
Odaya gitip yatağa oturdum.Ne yapacağım hakkında bir fikrim yoktu kala kalmıştım onu hastaneye götüremezdim.
Biraz durduktan sonra Cemre'nin yanına geri döndüm.Ben nasıl onu burda bırakıp otururdum ki.
Nabzı atıyordu ve ben onun hayatını tehlikeye atamazdım.Hapise girsem bile...
Cemre'nin üzerine t-shirt ve pantolon geçirdikten sonra hemen arabaya koştum.Onu hastaneye yetiştirmeliydim yakında bir kasaba vardı en yakındaki hastanete götürmem lazımdı.Çokta yakında olmayan hastane için yola çıktık bu kabus biran önce bitmeliydi.
~~Cemre~~
Göz kapaklarımdan içeri rahatsız edici bir ışık giriyordu.Yavaş yavaş etrafa tanımayan gözlerle baktıktan sonra beyaz önlüklü bir adam vardı doktor olmalıydı ve sırtı bana dönüktü.
Ben hastanedeydim neler yaşadığımı yavaş yavaş hatırlamaya başladım.
Yüzünü bana döndüğünde EMİR!!!!! diye bir çığlık attım bu doktor değildi Emirdi.Yatakta sağa sola dönerken bana doğru yaklaşıp beni durdurmaya çalıştı.
Ve Emirde şuan buradaydı bu nasıl olabilirdi aynı anda iki Emir. Oda bana engel oluyordu.İğne yaptıklarını ve yavaş yavaş uyandığım uykuma geri döndüğümü hatırlıyorum.
~~Berk~~
Cemre yoktu heryere baktık her köşeyi aradık ama yoktu bu şehir küçük değil ve eminim Cemre bir köşesinde bizi bekliyor.
Emirde olduğuna adım kadar eminim ve o piç Cemreyi saklıyor.Bulunca onu yaşatmayacaktım.Buna yemin edebilirdim.
Eğer Cemre'nin canını yakacak tek birşey daha yaptıysa onun yaptığı son iş olacaktı.
Kenan beyle sık sık görüşüp Cemreyi bulmak için bişeyler yapıyorduk tüm hastanelere ve otellere gittik ama şehrin içinde hiçbir hastanede yoktu.
Son olarak ilçe ve kasabalardaki hastanelere bakacaktık.Ve ben onu bulacaktım Emir denen o pisliğin eline bırakmayacaktım Cemreyi....
~~Cemre~~
Gözlerimi açtığımda Emir burdaydı ağlıyordum ama kalkıp kaçacak gücüm yoktu.Kulağıma eğilip:
-Eğer doktora seni kaçırdığımı söylersen Berk'i öldürürüm anlıyorsun değil mi beni?
Cevap vermeyip üstüne bide ağlıyordum Berk'i kaçırmış olma ihtimali çok düşüktü hatta yoktu.Ona zarar verme hakkı yoktu ve benim yüzümden başına bişey gelsin istemiyordum.
Ona cevap vermeyecektim varlığı bile benim için utanç veriyordu.Beni kurtarmamalıydı hayatımı mahvettiği yetmiyormuş gibi birde hala başımda dikiliyordu.
Berk'e de güvenmeyecektim zamanında Emire'de güvenmiştim ama sonuç ortada.
Aradan bir hafta geçmişti ve kollarım hala sargılıydı.Emir'in beni peşinde sürüklemesi canımı yakıyordu.Polisler Emir'in beni götürdüğü hastaneyi öğrenmiş kamera kayıtlarına bakmışlardı.
Beni Emir'in kaçırdığını artık biliyordular.Hiç görmediğim kişiler Emir'e yardım ediyordu kurtulmam lazımdı bana yine tecavüz edemezdi.
Beni kaçırdığı evden daha moderndi bu ev.Nerede olduğumuz hakkında hiçbir fikrim olmadığı gibi çevredede ev yoktu.Telefon yoktu bilgisayar hiç yoktu.
Kesici aletlere dokunmama bile izin vermiyordu.Mutfağa su içmek için bile girdiğimde yanımdan ayrılmıyordu.
Hiçbirşey yememiştim onun zorlamaları dışında beni hapsettiği o lanet odada yemeye çalışıyordum.
Aynadan baktığımda göz altlarım çukurlaşmıştı çok çirkin görünüyordum.Bana yaptıklarına bak nasıl verecekti hakkını sonsuza kadar affetmeyecektim onu...
~~Berk~~
İlçe ve kasabalardaki hastanelere bakmıştık ve bir hastanede Cemre'nin kayıtlı olduğunu gördük.Polisler güvenlik kameralarını kontrol ettiğinde bu kişinin Emir olduğu doğrulanmıştı.
Cemreyi Emir'in kaçırdığını biliyordum ve şimdi bir delilimizde olmuştu.Doktordan Cemre'nin neyi olduğunu öğrendik.Bileklerinin kesik olduğunu söyledi.
Hastaneden çıkalı 1 hafta olmuştu ama hala Cemre'den haber yoktu.O şerefsizde artık ortadan kaybolmuştu.Evine gittiğimiz gün keşke onu alsaydık.Keşkelerden hep nefret etmişimdir.
Cemre'nin annesi perişandı ve hergün biraz daha kötü oluyordu.Hergün biraz daha fazla arıyorduk bu adamın evlerini araştırdık ama Antalyadaki evlerinin hiçbirinde yoktu.
Emniyette fotoğrafı vardı ve arananlar listesinin başını çekiyordu.Şehir dışına çıkmış olabilirlerdi.Eve gittiğimiz gün evinde olan kadın sevgilisiydi sanırım.
Cemreye zarar veriyordu ama onu bulunca bunu ona ödetecektim......
Lütfen votelerinizi unutmayın sizi seviyorum okunma sayısı ve vote yüksek olunca gerçekten çok seviniyorum.İyi okumalarツ