Multimedya da Cemre ve giydiği elbise var.
Hiç denecek kadar az yorum var lütfen öneriniz olursa mesajda atın herkezle tek tek ilgilenebilirim.
Sizi seviyorum
Cemre ∞ Berk
-İyi geceler balll.
-İyi geceler ayı..
Benim ayımm...
Belkide uzun zamandır ilk defa bu kadar huzurlu uyuyordum...
*******
Birden odamın kapısının sertçe çalınmasına uyandım ve afallamıştım.Hemen uyandım ve Berk,Berk hâlâ buradaydıı... Oha şimdi napıcaktık.
-Berk uyaan...
Diye hafifçe fısıldıyordum hemen kapıyı açmazssam yedek anahtarla kapıyı açarlardı.
-Ne oluyo Cemre
Kapının seslerini duyunca anlamış olacak ki hemen yataktan fırladı ve bende dışarıdakilere bağırırken bir yandan da Berk'i giyinme odasına fırlattım.
-Ne var bee nee ölmedim amk.
Deyip kapıyı açtım ve sinirli gözlerle onlara baktım.
-Sadece okula geç kalıyordun.Onun için uyandırdım abla.
-Siktir git Şeyma.. Daha alarım bile çalmadı..
Dedim ve patt diye kapıyı yüzüne kapattım ve tekar kilitleyip Berk'in yanına gittim.Bana bakmış gülüyordu.
-Niye gülüyorsun?
-Çok tatlısın bir o kadar da sinir küpü :)
Mal ya tamam haklı olabilir ama ben böyleyim.
-Napabilirim yakalansamıydık yanii.
-Sustum
Elini ağzına götürüp fermuar gibi yaptı.
Odaya geri döndüm Berk'de arkamdan geliyordu.Ani bir hareketle yataktan yastığı alıp Berk'e fırlattım.
Berk kızarmıştı durur mu o hiç diğer yastığıda kendi alıp fırlatıyordu ki...
-Berk tatlım sen bana kıyamazssın demi canısı.
-Hıhı öyle
Dedi ve beni yatağa fırlattı.İlk başta güldüm ama sonra oda yanıma uzandı.
************
BerkCemreyi yatağa ittim o kadar güzeldi ki gözümü ondan alamıyorum.Aynı zamanda çok agrasif kardeşini odadan kovdu deli :)
Yanına uzandım ve Cemreye bakmaya başladım oda bana bakıyordu.
Ona şuan kemikleri kırılana kadar sımsıkı sarılıp deli gibi öpmek isterdim.Ama tepkisinin ne olacağını bilmiyordum.
Başını göğsüme yasladı saçları muhteşem kokuyordu.
Dün gece bana gitme beraber kalalım demişti.Bu gerçekten inanılmaz bana bağırıp çekip giderken arabada deli gibi ağladığını gördüm.
Cemre'nin konuşmasıyla kendime geldim.
-Pişt daldın??
-Gözlerin beni uzaklara götürüyo.