Emniyette fotoğrafı vardı ve arananlar listesinin başını çekiyordu.Şehir dışına çıkmış olabilirlerdi.Eve gittiğimiz gün evinde olan kadın sevgilisiydi sanırım.
Cemreye zarar veriyordu ama onu bulunca bunu ona ödetecektim......
Vote ve yorumlarınızı unutmayın iyi okumalar.Bu arada iki bölüm birden yayımlıyıcam.
Iyiki varsınız.
~~Cemre~~
Sanırım bugün bir hafta olmuştu nerdeyse bir aydır annemi göremiyordum ve gerçekten artık yaşamaya değer bişey bulamıyordum.Hayalimde bigün Emirle aynı evi paylaşmak vardı.Ama herşey değişti beni yakın arkadasımla aldattığı yetmemiş gibi üstüne bide beni kaçırıp tecavüz etti.
Ben bunları hakedecek ne yapmıştım sadece onu sevmistim oysa bana ihanet etti.Ama şimdi pişman.Pişmanlığının sebebi neydiki neden pişman olunurdu.Gitmek içinmi sevilirdi bir insan.
Umudumu kaybetmedim ama gerçekten sıkıldım herşeyi akışına bıraktım.Düşüncelere dalmışken odamın kapısı çaldı ve;
-Cemre hadi yemek yiyelim.
-Defol git beni rahat bırak.
-Şimdi yemesen bile sonra yiyeceksin açlıktan ölmek istemezsin diye düşünüyorum.Açlıktan ölmek mi?Evet bileklerimi kesip bu adamdan kurtulamamıştım ama kendimi aç bırakarak kurtula bilirdim değil mi?Onun yanında yemeyecektim en azından nefretim her varlığını hissedince artıyor.
-Beni rahat bırak ne zaman yiyeceğime karışamazsın katil.
-Katil mi?
-Evet sen bi katilsin hayallerimin hayatımın katilisin şerefsizin önde gidenisin sen.Bu sözlerimden sonra bana sert bir tokat attı.Aman ne güzel artık dayağada başlıyorduk.
Ağlamam onun canımı acıtmasından değil zaten canım sıkkınken onun bu sacma sapan hareketleri düşünceleri benim canımı sıkıyor.-Seni öldürseydim işte o zaman katil olurum Cemre.Kara düşüp içi yana yana kar yiyen cemreler gibi kendi kendi yiyip bitirme bence.Senden özür diledim ama beni buna zorladın şimdi kes sesini.
-Bir insanı öldürmekmi sadece insanı hayvan yapar bana tecavü ettin daha kötüsü ne olabilir ki beni öldürseydin bile bu kadar kendimden veya senden nefret etmezdim.
Emir cevap vermiyordu ve birazda kızarmıştı.Ne yapacağını kestiremiyordum.
Yemeği odaya bırakıp çıktı ve bende yatağa uzanıp beni bekleyenleri düşündüm.
~~Emir~~
Cemreye yemek götürdüğümde bana katil dedi defalarca.
Ben katil felan değildim ona bunu nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama zamanla alışacak.
Belki kendince haklıydı ama ben onu bırakamam artık o benim oldu ve ben onu Berk denen o pisliğin ellerine bırakamam.