Gönül

412 34 180
                                    

Açelya odasında ki pencereden boğaz manzarasına bakarken kendi kendine konuştu

"Sen kimsin bilmiyorum Gediz, ama Sahraya, Ahmete, Handeye, Emire zarar gelirse seni bitiririm!"

Bir Hafta Sonra| İstanbul

"Hanımlar benim ufak bir işim var zaten görüşme yarın, siz takılın olur mu?"

"Tamamdır patron sen merak etme!"

"Nare hanıım! Nişantaşın'da çok güzel bir mağaza biliyorum oraya gidelim mii? Hem size hem Meleğe çok güzel şeyler buluruz orada!"

"Gideriz Denizcim!"

"Kredi kartını bırakayım o zaman?"

"Ay yok Gediz bey biz alırız!"

"Aynen Gediz, Deniz haklı biz alırız!"

"Yok yok olmaz öyle şey şifre Amerika'ya gittiğim yıl! Hadi gittim ben!"

Gediz kiraladığı araca binip Açelyanın attığı konuma sürdü mekanın önünde durunca anahtarı valeye verip içeriye girdi gözü Açelyayı aradı ayakta durup ona ters bakışlar atan kadını görünce oraya doğru ilerledi

"N'aber Açelya?"

"Ne istiyorsun Gediz?"

"Off şu salağa yatmandan nefret ediyorum hâlbuki zeki kızsın!"

"Çok gıcıksın!"

"Annen sen doğunca vefat etmiş, yanlış anlama seni üzmek için söylemiyorum, baban senelerce annenin ölümünden seni sorumlu tutmuş hatta babanla aynı evde bile büyümemişsin seni halan büyütmüş baban vefat edince onun mirasının tek kuruşuna dokunmamışsın bir kısmı ile halan geçinmiş geriye kalan kısım ile tıp, hukuk ve mühendislik öğrencilerine burs veriyorsun? Ha bir de baban iş dünyasında gayet ünlü bir isim kısa bir süre de olsa çalışma fırsatı yakalamıştım! Nasıl dersime iyi çalışmış mıyım?"

"Amerika'da okudun çünkü baban ile aran pek iyi değildi ortağına hisse vermek isteyince de ipler koptu baban seni evlatlıktan red etmiş her zaman ablanın gölgesinde kalan bir çocuk olmuşsun ama tabi hırs yapıp Türkiye'nin en genç ve en başarılı iş insanlarından biri olmayı başarmışsın dışarıdan bakınca kusursuz bir hayatı olan Gediz Işıklı halbuki sevgiye çok aç! E tabi bu eksiğide Sahra ile kapatırken bum Sancar ile olaylar kopuyor!"

"Sana boşuna zeki kızsın demedim hem zaten şuan konumuz bu değil!"

"Neymiş konumuz?"

"Akın yaşıyor olabilir!"

"Nee!"

"Dur bağırma! Ben Sahra için korkuyorum Akın Sahradan bu zamana kadar çok yardım aldı şimdi..."

"Düşmanının dostuna aşık olduğunu görürse canını yakar..."

"Aynen öyle, ben işin içinden çıkamadım Sahrayı bir şekilde korurum ama siz Akın için Sahraya giden bir basamaksınız sizi gayet kolay harcar!"

"A-akın gerçekten Sahraya öyle bir şey yapar mı?"

"Yapmaz-dı ama artık yapar!"

"Neden?"

"Sahra Akının gerçek kardeşi değilmiş!"

Açelya öğrendikleri ile ayakta duramıyordu yanında ki masaya tutununca Gediz sandalyeye oturmasına yardım etti

"Nasıl yani?"

"Akının babası, annesi; Cengiz Baydar ve Şengül hanım..."

"E-evet hatta Sahra ile anneleri farklı!"

UKDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin