10. Felismerés

29 7 4
                                    

Remélem te is emlékszel rá, amikor először találkoztunk. Egy januári napon. Pár évvel ezelőtt. És tudod vannak azok a történetek, ahol minden egy névvel kezdődik. Leginkább a filmekben vannak ilyenek, de a mi történetünk is pont így kezdődött. És filmbe illő volt.

Életemben először megbíztam valakiben teljesen. TE BENNED! Minden egyes nap, mikor láttalak a suliban a hideg futkosot a hátamon. És nem csak a kinézeted miatt, hanem mert sosem tudtam rajtad kiigazodni. Nem hittem a többiek mende-mondáinak rólad. És sokszor bebizonyítottad, hogy azok egyáltalán nem igazak.

Nem volt sok közös programunk, de azok fantasztikusak voltak.

Mikor megkértél, hogy segítsek neked irodalomból, az volt életem legszebb napja. Lehet majd gyerekesnek tartasz emiatt, hát legyen. Talán sosem jelentettem neked semmit, és csak egy újabb lány voltam, aki bele szeretett egy számára elérhetetlen srácba.

Viszont tegnap, mikor a panel házak közt álltunk, azt mondtad, bár csak máshogy alakult volna minden. Bár tudnék benned bízni, és bár a tiéd lennék. Arra kértél bocsássak meg neked. És egy párszor meg is pusziltál, hogy megerősíts abban, hogy szeretsz. Mélyen a szemembe néztél, nem érdekelt, hogy az osztálytársaid videóznak minket. Csak mi voltunk.

Elmondtad mennyire sajnálod, hogy ennyire megromlott a kapcsolatunk és azt is, hogy reméled még nincs késő helyre hozni azt, és azt is, hogy mindennél jobban szeretsz.

Mikor megöleltél éreztem az italod, azt a remek illatod, ami évekkel ezelőtt megfogott a kosárlabda pályán. És tudom, hogy sok butaságot tettem, ám sosem akartam ártani neked.

A tegnapi nap volt életem második legszebb napja, még rá nem jöttem, hogy az egészet csak álmodtam. Pedig, annyira valóságos volt.
És mikor felkeltem újra felidéztem, hogy azt mondtad tegyem magam túl rajtad. Megígérem, hogy minden erőmmel ezen leszek. Bár mennyire is nehéz. Te meddig ígérd meg, hogy nem hiszel el rólam mindent, amit hallasz. Kérlek... Sosem hazudtam neked!
Remélem, egyszer még ebben az életben lehetünk barátok.
Bár tudnám mi jár most a fejedben..

Novelláim🖋Donde viven las historias. Descúbrelo ahora