Önümde sallanan el ile gözlerimi açtım. Oturduğu yerden bana bakıyordu, yüzünde tatlı bir gülümseme vardı. Kumral saçları dağılmış, yanakları ve dudakları al aldı. Bana tatlı bir kıkırdamayı hediye etti ve hiç beklemediğim birşey yaptı. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Yumuşak dudaklar ile aniden yattığım zeminden doğruldum. Hızla gözlerimi açtım, kalbim delicesine sarsılıyordu. Elim ayağım titriyordu.
Başım dönerken alnımdaki terleri sildim. Çevreme bakınmaya başladım. Kumral çocuk yerde uzanmış gözleri kapalı aynı duruyordu. Az önce gerçek değil miydi yani?
Kalbim hızlı hızlı atarken az öncenin rüya olması ile şoka girdim. Böyle ve gerçekçi rüya iliklerime kadar işlemişti.
Aklımda hala o sahne vardı. Yanağımı avuçlayıp dudaklarını dudaklarıma değdirmesi. Sesli nefelerim ile yeşiller tekrardan aralanmış bu sefer meraklı bakışlar ile yattığı yerden doğrulmuştu. Onu da uyandırmıştim yada rahatsız etmiştim.
"İyi misin?"
İyi miydim? Durduk yere böyle bir rüya da nerden çıkmıştı? Boğazımı temizledim ve yutkundum. Ona birşey belli etmemeliydim, ne diyecektim? Ah afedersin Deniz'cim az önce seni rüyanda gördüm ve tutkulu bur öpücüğü paylaşıyorduk mu?
"İyiyim sadece uyuyakalmışım"
Deniz bana gülümseyerek bakarken benim aklım hala o andaydı. Ve bu yüzden bakışlarım istemsizce Deniz'in dudaklarına gidiyordu. Kalbimi tekletecek kadar gerçekçi ve hissettiriciydi.
"Artık uyandığına göre gidebiliriz"
Başımı sallayıp ayağa kalktım. Saatime uzanıp zamanı kontrol ettim. Öğlen olmuş hatta bir olmasına yirmi dakika vardı.
"Ne zamandır uyuyorum? Ve bu sıcakta nasıl uyuya kaldım?"
Kıkırdadı ve oturduğu yerden doğruldu.
"On dakika anca uyudun benim uyandırmama gerek kalmadanda uyandın"
Anladım dercesine başımı salladım. Elim ayağım titriyordu. Meraklı bakışların bendeki bu ani değişimi fark etmemesi imkansızdı.
"Sanki birşey olmuş, rüya- kabus falan mı gördün?"
Ellerimin titremesini durdurmaya çalışırken o garip rüya tekrar zihnime hücum etti. Belli etmemeye özen göstererek gülümsedim.
"Sadece garip bir rüyaydı"
Neyseki cevabım sonrası başını salladı ve üstelemedi. Şükürler olsun ki.
Sahanın çıkışına doğru ilerkerken ikimizde sakindik. Caddelerden geçerken kimse konuşmuyordu. Bu benim için iyiydi, zihnim tarafından garip bir rüya ile sınanmışken normal olmam biraz zordu. Aslında bir rüyayı böyle kafama takmamalıydım ancak bedenimdeki fiziksel etki bunu engelliyordu. Evlerimizin bulunduğu caddeye yaklaşırken yeşil gözler çekingence bakarken konuştu.
"Şey bu akşamda gelecek misin?"
Gülümseyerek ona döndüm. Onunla bayadır piyano çalıyorduk. Az çok öğrenmişti ve onunla çalışmak cidden zevkliydi.
"Elbette, boşsun dimi?"
Heyecanla başını evet anlamında salladı ve önüne döndü. Evlerimize çıkan sokağa gelince sola dönüp ilerlemeye başladık. Bedenen buradaydım ancak zihnen az önceki rüyada kala kalmıştım. Bu garipti, gördüğüm şey yüzünden kötü hissetmiyordum yada bir utanç yoktu. Ancak Deniz'e baktığımda dudaklarından gözlerimi ayıramıyordum.
Deniz'in evinin önüne geldiğimizde anlaşmışcasına karşı karşıya durduk.
"Akşam görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz Kayra"
O evine girene kadar bekledim ve o girince ellerim cebimde ilerlemeye başladım. Üzerime bilmediğim garip bir his oturmuştu. Bunda şu rüyanın etkisi büyüktü ancak asıl sebep öpen kişinin Deniz olmasıydı. Deniz'in öpmesi yada beni öpen kişinin Deniz olması...
Neden?
Derin bir nefes aldım ve ne zaman geldiğimi anlayamadığım evimin içine girdim. Annem yine evde yoktu. Bu yüzden zaman kaybetmeksizin kendimi odama attım. Şu garip ruh haline en iyi duşun iyi geleceğini düşünerek üzerimdekilerden kurtuldum ve kendimi banyoya attım. Duşakabine girip başımı fayanslara yasladım.
Ilık su yavaş yavaş akarken rahatsızca soluk aldım. Aklımda tekrar tekrar oynatılan sahne baş ağrısına sebep oluyordu. Biran önce kendimi toplamalıydım, akşam yanına gideceğim bir çocuk vardı. Yeşil gözlü güzel bir çocuk...
21. Bölümde ateşlenmeye başlayan garip bir his.
Bu arada rüya ne alaka aq diyorsanız haklısınız ancak bunlarda bir türlü şu dostluğu geçemedi yani en azından biri. Eheheheheh
Hayde ben gittim benden bu kadar bu bölüm içime hiç sinmedi ama daha mantıklısıda gelmiyor.
Hepinizi öpüyorum 🏳️🌈🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karahindiba BxB
General FictionTAMAMLANDI .18 Mart 2021 başlangıç. .7 Nisan 2021 Bitiş. (Daha düzenlemedim) "Gülümse" Uzandığım çimlerden doğrularak güneşten kısılmış gözlerim ile anlamazca yüzüne baktım. "Ne?" Bana gülümseyerek elindeki kamerayı yüzüne çıkardı. Aniden patlayan...