Kucağımda uyuyan bedenin naif boynuna küçük bir öpücük kondurup aşinası olduğum lavanta kokusundan bir nefes çektim.
Hafif yağan yağmur pencerede ses çıkarırken yavaş yavaş uyandı. Uyku mahmuru ile gözlerini açıp kapadı. Bakışları bana kaydığında gülümseyerek ellerini belime sardı. Kafasını boynuma koyup küçük bir öpücük kondurdu. Gülümsemem artarken bu tatlı hallerine hayran hayran baktım.
"Kaç saattir uyuyorum?"
"Yağmur başlayalından beri"
Yarım saattir uyuyordu. Ve bende onu izlemiştim. Uzun uzun aylardır doyamadığım yüzü izlemiştim. İlişkimizin Daha yeni dördüncü ayındaydık. Teyzesi bu ilişkimizi olumlu karşılamış, annem de onu yumuşatmıştı. Şimdi benim odamda benim kucağımda huzurla uyuyan bu varlık aşkımın sahibiydi. Ona delilercesine aşıktım. Ve oda bana...
En güzel şey duygularınıza karşılık almaktı.
Daha fazla duramayıl onu altıma aldım. Kontrolsüzce başımı altımdaki naif bedenin boynuna gömdüm. Gözleri kapalı kıkırdarken ben zevkle boynuna öpücüklerimi konduruyordum.
"Seninle sonsuza dek bu yatakta kalabilirim..."
Dudaklarımı naif boyundan ayırıp burnumu sürterken konuştum.
"Seninle sonsuze dek birlikte olacağım"
Kıkırdarken bacaklarımı yanlarına yerleştirdim. Onunla tam manası ile bir bütünleşme yaşamamıştik ancak bu yakınlaşmalar çok sık oluyordu. Herşeyi yavaş yavaş ve tadına vararak yapmak istiyorduk.Dudaklarımı boynundan çenesine ordanda dudaklarına çıkardım. Dillerimizi kullanarak zevkle öpüşüyorduk. Ağzıma inlerken bende aynı şekilde inledim.
İnsan aşık olduğu kişiyle ne yapsa özel oluyordu...
Biz aşkımızı yaşıyorduk. Biz bu aşkı sonsuza dek sürdürecektik... aşk temizdi, aşk zarar vermez güzelleştirir, yenilerdi... Dogru kişiyi bulmanız umuduyla...
-Son-
Kitabımı okuduğunuz için teşekkür ederim umarım hepiniz sevmişsinizdir💕
Aşk zarar vermez
Yakıp yıkmaz...
Aşk temizdir, tertemiz
Herkesin doğru aşkı bulması umudu ileSevgiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karahindiba BxB
General FictionTAMAMLANDI .18 Mart 2021 başlangıç. .7 Nisan 2021 Bitiş. (Daha düzenlemedim) "Gülümse" Uzandığım çimlerden doğrularak güneşten kısılmış gözlerim ile anlamazca yüzüne baktım. "Ne?" Bana gülümseyerek elindeki kamerayı yüzüne çıkardı. Aniden patlayan...