Selamın Aleyküm.
Fazla konuşmayacağım ama bölüm sonundaki açıklamayı okursanız sevinirim.
İyi okumalar...
¤¤¤
Nefes sesleri,su damlası sesleri,adım seslerim...Depoda tek duyulan şeyler. Karanlığın içinde KARA'nın deposunda bağlı oturan birileri. Karanlığı yenmeye çalışmayan yıldızsız bir gece. Sadece Ay'ın aydınlattığı bir gece. Karanlık bir gece.
Soğuk deponun ortasında oturan dayak yemiş 3 adam. Emre'nin söylediğine göre ikisi kaçıran. Biri onlara emir veren adam.
İlerledim,ilerledim ve üç adamın karşısındaki benim için konulmuş sandalyeye oturdum. Ve karşımdaki dayaktan bayılmış adamları ayıltmaları için Emre'den sonra en iyi adamım olan Vedat'a işaret verdim. Emre ise benim oturduğun sandalyenin arkasında sol ayağını az bir şey açmış, iki elide arkada belinde,rahat pozisyonunda duruyordu.
3 adam kovalarla geldi ve hepsinin kafasına birer kova su boşaltıldı. Hepsini ağzından bir küfür çıkmıştı.
"A-a ayıp beyler(!)"
Bekledikleri galiba bir kız sesi olmadığından kafalarını kaldırmışlardı. Sonrada arkamdaki Emreye hitaben konuşmaya başlamışlardı.
"Neden karını getirdin?"
Bunun üzerine sinirlendim. Neden bir kadın mafya olamaz mı?
"Patron benim,Kara."
Gözlerinden geçen korkuyu bende gördüm ama bir daha konuşmalarına izin vermeden konusmaya başladım.
"Vedat hadi başla."
Benim emrim üzerine Vedat'ta başkasına işaret vermişti galiba mazemeleri getirmesi içindi. Bende oturduğum sandalyeden kalkım deponun arka tarafındaki kücük odaya doğru adımlamaya başladım. Tam odanın kapısına geldiğimde arkamı dönmeden seslendim.
"1 saatiniz var. 1 saat içinde gelirim işleri bitmis olsun."
Kapıyı açıp içeri girdim. Siyah duvarlar, tahtadan dolap, bir yatak birde tavanda odayı aydınlatmadi için bir ampul vardı. Ampulü yakıp loş ışığın odayı aydınlatmasına izin verdim. Gidip yatağa oturup telefonu elime aldım.
Ben iskence yapmayı seven biri degilim. Ama herkes Kara'yı işkenceleriyle bilir. Ama işkenceleri ben yapmam Vedat ya da Emre yapar. İçerideki diger adamlarım ise Vedat'ın altındakiler. Onlarında altındakiler var. Onlar benim evimi koruyanlar. Bunlar genelde annemlerin ve dedemlerin evini korur. Onlarin bir altindakilerde sadece eskortluk yapar. Ama eskortlar grup halindedir. 7 kisilik gruplardan oluşuyor ve iclerinden biri bu depodakiler kadar güvendiğim kişiler oluyor ve onlar grup lideridir.
(Beyniniz yanabilir o yuzden bu yuzden şuraya bir güç grafigi bırakıyorum.
KARA(ARCA)
MERIÇ-KAYA-YILMAZ-MURAT-DENIZ
EMRE
VEDAT
Içerideki korumalar(ailesinin evnin onundeki korumalar)
Arca'nın evini koruyanlar
Icerdeki korumalarin bir kısmı(grup lideri)
Sadece eskortluk olarak kullanılan
Umarım anlamışsınızdır)
Sırtımı yatağin oradaki duvara yasladım bacaklarimi kendime çekip kollarımı doladım. Kısaca cenin pozisyonuna benzeyen bir pozisyonda oturuyorum. Ama birazdan uyuycam. Içeriden gelen inleme seslerini duymazdan gelerek uyumaya çalışmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız
Teen FictionKaranlık kötü insanlar diyelim, yıldızlar iyi insanlar diyelim. Balkonunuzdan bakıldığında karanlık çoktur gercekte oldugu gibi. Ama yıldızlarda vardır. Dünyada kötü insanlar varsa iyi insanlarda vardır, onlari aydınlatmaya çalışır. Ve aydınlatır...