6.bölüm

103 4 0
                                    

Selam.

Fazla konuşmayacağım ama lütfen biraz yorum yapın.

İyi okumalar...

¤¤¤¤
Okulun önüne arabamı park edip indim ve ben okulun demir kapısından girer girmez ögrenci zili çaldı bende sınıfa doğru çıkmaya başladım. Sınafa girip sırama oturunca Meriç arkasını döndü.

"Kanka nerdeydin bütün gece? seni bekledik ama gelmedin."

"Şirketteydim uzun zamandır gitmiyordum bir gidiyim dedim."

"Tamam kanka"

Önüne dönünce bende kafamı sıraya  gömüp uyumaya başladım. Evet çok uykucu biriyim ama bu benim suçum değil. Küçükken bazı geceler dedemin çalıştırmaları yüzünden uyuyamazdım bazı zamanlar ise oda cezası aldığımda bütün gün uyurdum. Genelde kafamı koyduğum an uyuyan biri olmama rağman şimdi uyuyamıyorum. Bende her uyuyamadığımda yaptığım gibi şimdide hayal kurmaya başladım.

¤¤¤

Hava güzel kuşlar uçuyor bir su sesi kulaklarıma ulaşıyor. Ben çimlerin üzerindeki piknik örtüsunun üstünde yatıyorum ve bulutlardan şekil çıkarmaya çalışıyorum.

İlerden benden 2-3 yaş büyük olduğu belli olan bir erkek bana dogru geliyor. Be-ben bu çocuğu tanıyorum. 'O'nun büyümüş hali. Sanki gerçekmiş gibi. Elimi uzatsam dokunabilirim gibi.

Heryer bir an lakabım gibi Kararıyor. Karanlık gökyüzünde sanki projeksiyondan yansıyan bir film gibi 'O' ve benim anılarımızı izliyordum. 'O' hâlâ olduğu yerden bana bakıyordu. Ayağıya kalkıp ona doğru bir adım atıyordumki bir silah sesi duyuldu.

O günkü feryatlar kulaklarıma ulaştı. Sanki o günü yeniden yaşıyordum, yaşıyorduk. O günki gibi bütün sesler kulağıma uğultu şeklinde gelmeye başladı. 'O' arkasını dönüp gitmeye başlamıştı bile. Fısıldadığı halde kulağıma gelen cümleyle 2. cehennemimin başladığını anlamıştım.

"Seni hayla seviyorum karanlığın içindeki Yıldız'ım..."

¤¤¤

"Arca UYAR"

"Hocam burada"

"Niye uyuyor uyandırın!"

Kulağıma gelen seslerle kafamı kaldırıp hocaya baktım. Hocada uyandığımı görünce yollama almaya devam etti. Bende arkama yaslanıp dersi dinlemeye devam ettim. Karışık aklımla...

" 'y'yi bulmak için......"

Banane 'y'den,'x'ten niye buluyoruz. Kaybolmasalardı. Kaybolan insanları polis bulduğu gibi harfleride bence onlar bulabilirdi.

Dur lan noluyor bana sanki çift kişilikli gibi davranıyorum. Bazen aşırı sert bazen ergenler gibi. Ama bu benim pek umrumda değil sonucta eğleniyorum. Sonunda zil çaldığında bizimkiler ve Kıvançlarla kantine doğru inmeye başladık. Galiba artık Kağanlarada bizimkiler demeliyim.

"Çıkısta ne yapıyoruz gençler?"

Alev'in sordugu soruyla herkes düşünmeye başladı benimde aklıma direk bir fikir geldi.

" Çıkışta benlesiniz"

"Arca aklında yine ne var?"

Kaya'ya cevap vermek yerine kantinden içeriye girdim ve bir masaya oturdum. Onlarda oturdugunda hâlâ bana soru dolu bakışlarını gönderiyorlardı.

"Off çıkışta bir motor yaşına gideriz önce sonrada bara gideriz klasik plan işte "

Dediğimde kızlerın gözleri korkuyla açılmıştı. Hemen ardından Yüsra konuşmaya başladı.

YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin