Selamın Aleyküm.
Yeni bölüm geldi. Zaten geldiğini görüyorsunuz. Neyse.
Bu arada Arca kız.
İyi okumalar....
¤¤¤
Sabah uyanıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım falan filân. Odama geri geldiğimde forma yatağımın üzerindeydi. Formayı alıp üzerime geçirdim. Beyaz gömlek,siyah pantolon ve kravatımı giydim/taktım ardından spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip aşağıya indim.
Merdivenlerden inerken yemek odasından bizimkilerin sesi geliyordu. Bende masaya oturup bir şeyler yemeye başladım. Ardından evden çıktık garaja girdik.
Kaya BMW beyaz bir araba aldı.
Meriç Range Rover beyaz bir araba aldı.
Ben Mercedes siyah spor arabyı aldım.
(Medyada var)
Okula doğru yol almaya başladık.
Okulun otaparkı sadece öğretmenler kullanıldığı için bizde okulun önündeki demir kapının yanına park ettik. Meriçler benin arkama park ettikleri için onlar benin arabamın yanına gelene kadar arabada bekledim. O arada güvenlikte bize doğru gelmeye başladı. Meriçler arabamin yanına geldiğinde bende arabamdan indim. Zaten güvenlik görevliside gelmisti yanımıza.
"Buraya sadece öğrenciler park edebilir efendim"
"Bizde yeni ögrencileriz zaten"
Diyip konuyu kapattım. Güvenlik zaten tamam diyip güvenlik kulübesine gitti. Bizde okulun demir kapısına doğru gittik. Okulun bahçesindeyken bir kaç kişinin dikkatini çekebilmiştik.
"Oha çok yakışıklılar"
"Kız sanki küçük dağları o yaratmış gibi davranıyor yaa"
"Yeni ögrencilermi?"
"Kız Arca UYAR'a benzemiyormu?"
"Arabaları çok güzel"
Gibi bir sürü şey konuşuyorlardı. Onları takmadan müdürün odasının önüne geldik sınıfı öğrendikten sonra sınıfa çıktık. Zil çoktan çaldığı için bizde kapıyı tıklayıp sınıfa girdik.
"Hocam yeni öğrenciyiz"
"Tanıtın bakalım kendinizi"
"Ben Meriç ATEŞ"
"Kaya KILIÇ"
"Arca UYAR"
"Boş yerlere oturabilirsiniz"
Dedi hoca bizde duvar kenarı en arkaya geçtik. En arkaya ben tek önümde ise Meric ve Kaya oturdu.
"Dersimiz matematik arkadaşlar"
Matematik dinleyecek kafa bende olmadığından kafamı sıraya koydum.
"Arca kalk biz kantine iniyoruz"
Meriçin sesiyle gördüğüm kabustan kalktım. Ve sıradan.
"Tamam bende geliyorum bu arda ne zamandır uyuyorum"
"Dersin başından beri"
Onlara cevap vermeden önlerine geçtim ve yürümeye başladım. Sınıfta dedikodu yapan iki üç kız kalmıştı zaten. Meriç ve Kaya arkamdan konuşa konuşa gelirken ben gine ciddi yüzümke yürüyorum. Kantine inince ben köşedeki masaya doğru giderken Meriçler kantin sırasına girdi. Köşedeki masaya oturunca telefonumu çıkarıp oynamaya başladım. Her zamnki gibi sadece Emreden mesaj var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız
Teen FictionKaranlık kötü insanlar diyelim, yıldızlar iyi insanlar diyelim. Balkonunuzdan bakıldığında karanlık çoktur gercekte oldugu gibi. Ama yıldızlarda vardır. Dünyada kötü insanlar varsa iyi insanlarda vardır, onlari aydınlatmaya çalışır. Ve aydınlatır...