Hell-lo
Multi; Ela Demir
Keyifli Okumalar!
------------------------------------
Aslan Yaman'dan;
GÜNÜMÜZ;
Aklıma gelen tam bir sene önceki anıyla gülümsedim.
Gerçi Ela sayesinde son bir yılda ömr-ü hayatımda hiç gülümsemediğim kadar gülümsüyordum ya, neyse...
Ela'yı ilk gördüğüm an kalbimdeki çarpıntıya anlam vermekte zorlanmıştım, ama sonra benim gibi karanlık bir adamın taşlaşmış kalbinin kendini hatırlatmayı sadece aşkla başarabileceğini anlamıştım.
Ben Ela'ya aşık olmuştum!
Bunu düşünmek, -hiç unutmasam da- hatırlamak bile beni fazlasıyla mutlu ediyordu.
İnanılır gibi değil ama Ela şu an da bana öl dese bir saniye bile düşünmeden kafama sıkarım, öyle seviyorum.
Koskoca Aslan Yaman 17 yaşındaki kızın ağzından çıkacak lafa mı bakıyor? Hayatta inanmam! inanmazdım.
Evet inanmazdım ama kalbim öylesine benimsemiş ki Ela'yı, ona ait olduğunun farkındaymış gibi onu görünce deli gibi çırpınıp beni heyecandan bayılacak raddeye getiriyor. Ben ona çok aşığım.
Onu düşününce yine heyecanlanmıştım, ve fark ettim de neredeyse 1 haftadır onu bizzat görmek için yanına gitmiyordum. Sadece Ali'den her gün fotoğraflarını istemiştim. Ama işlerim çok yoğundu, sevgilimi bu yüzden ihmal etmiştim.
Ela senin sevgilin değil ama olacaktı.
Evet Ela da beni sevecekti, biz onunla çok mutlu olacaktık.Onun bana sevgiyle baktığını, dokunduğunu, sevdiğini söylediğini hayal ettikçe onu hemen yanıma alıp onunla evlenmemek için hiçbir sebep olmadığını fark ediyordum.
Ne diyordum ben? Her şey için çok erken. Evet çok erken. Hem onun da beni sevme ihtimalini kendi ellerimle yok etmek istemiyorum. Ayrıca o evlenmek için daha çok küçük, reşit bile değil.
Bunları düşündükçe kendimi bir çıkmazın içine soktuğumu fark ettim. Aklım ve kalbim birbirine söz geçirmeye çalışıyordu. Ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteydim. Kafam allak bullaktı.
Sakinleşmeye ihtiyacım vardı ve bunu başarabilecek tek kişi var. Beni sadece neyin sakinleştirebileceğini biliyordum, Ela.
Bunları düşünürken uzandığım yatağımdan kalktım ve sakinleşebilmek için birazdan Ela'nın kokusunu soluyacağımı kendime hatırlatarak dolabıma ilerledim. En üst rafta Ela'nın bir t-shirti vardı. Onun odasında görüp, almıştım ve aynı Ela gibi kokuyordu. T-shirti aldım ve tekrar yatağıma ilerleyip cenin pozisyonunda uzandım, t-shirti tuttuğum elimi burnuma yaklaştırıp derin bir nefes çektim içime ve ciğerlerimi talan eden o müthiş kokuyu hissettim.
Bu nefesi dışarı salmak istemiyordum, ama yine de yavaşça bıraktım, Ela'nın kokusunu çektğim nefesimi. Korkuyordum eğer bu t-shirtten kokusu giderse diye korkuyordum. Gözlerim kapanmaya başlarken düşündüğü tek şey herzaman ki gibi yine Ela'ydı.
*
Uyandığımda havanın yavaş yavaş aydınlanmaya başladığını fark ettim. Elimde Ela'nın t-shirti duyordu. Bütün gece onun kokusunu soluyarak uyumuştum, ve dolayısıyla dün geceki halime göre fazlasıyla sakindim. Ama bugün Ela'yı bizzat göreceğim aklıma gelince heyecanlanmadan edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİLAT
Ficção GeralSahibinin bile orda olduğunu unuttuğu, kendini hatırlatmayı isteyen bir adamın kalbi Adam inanmıyordu bir kalbinin olduğuna, biri için atabileceğine Ta ki Ela'yı görene kadar...