ne oluyor lannn

969 118 12
                                    

(Multemedia:kevın)C bloğa beraber gidebiliriz bende oraya gidicektım dedim. İÇ SESS ..OOO ONE ÖZGÜVEN O DEDİ .SEN SUSS.

-Bu arada ben NATALLY ..dedim .Ve o beklemeden ..

-Bende ANTONİA..dedi ..

Yürümeye başladık hiç konuşmuyordu bu halleri tuhaftı gülümsüyordu ama bana değil etrafa bakıp piç smile larını atıyordu .Ve ben ne oldugunu anlamaya çalışır gıbı bakıyordm .Ve bir anda ne oldddğunu anlladım .Oha one lan öyle o kız nedir yaa ..Elbiseni hiç giymeseyddin ..Allahım bana bişeyler oluyo yaa noluyoo ..ÇENENİ KAPAT ÇENENİ DÜŞECEK..

-EFENDİM ?BİŞEY Mİ DEDİN NATALLY ..

Noluyor lan çocugum sen inmisin cinmısın bismıllah ...

-YOK YOOOKK BİŞEY NEDEN Kİ DİYE SORDUM..

ODA BİŞEY SÖYLEDİN SANDIMM.dedi kapıya gelmiştık ve ben gitsem iyi olacak ANTONİA DEDİM ODA EVETT TABİ TABİ GİBİ CEVAPLAR VERDİ ..#################İÇÇÇ SESS###### OFF TABİ ..

NEYSE DEDİM .. KAPIDA SİYAH BİR ARABA VARDI ..ARABA ARABA DEĞİL MÜBAREK ONE LAN ÖYLE OFF FENA ..(((MÜLTİMEDYA)))

Önünde bir taş vardı yarabbim sana geliyorum yaa yerım yaa çokk tatlı .

DUR Bİ DAKIKA BU BENİM KUZENİM OLABILIRMI OLAMAZ DİMİ YUHH YAA BU TAM BİR GÜZELLİK ABİDESİ ....

BANA YAKLAŞTI VE KOCAMAN GÜLĞMSEYİİYLE YAKLAŞTI.ELLERİNİ BELIME SARDI ÇENESINI BOYNUMA GÖDÜ VE KUCAKLAYIP YAVASTAN DONDURDU .

-İYİKİ GELDİN ...

KONUSAMIYORDUM SADECE KOKUSUNU İÇİME ÇEKİYORDUM.ÇOK GÜVEN VERİCİ KOLLARI VE KOKUSU VARDI ..İÇÇ SESS... OHA BU ÇOCIUK SENİN OLMALII ))))));););):):):):D:D:D:D GERİZEKALI KAPAT O ÇENENİ YAA O SENIN KUZENİ ...ZOR ZORAKİ KONUŞMAYA ÇALIŞTIM KOKUSUNA HASRETT GİBİYDİM SANKI UTANIR BİR BAKIŞLA ..

-HOŞBULDUK KUZEN ...

- BU KİM ?dedi

-BURDA TANIŞTIK DEDİM

-NEYSE VEDA ETDE EVİMİZE GİDELİM GÜZELİM DEDİ.

-PEKİ KUZEN DEDİM

BİZİ İZLİYODU ..HOŞÇAKAL DEDİM..

ODA ŞEY YARIN SENİ ALABILIRMIYIM DEDI O KONUSURKEN BEN KEVİNI IZLIYODUM HEMEN KEVIN ATLADI GEREK YOK BEN BIRAKIRIM DEDI .

ANATONIA SUSTU ...

HADİ GİDELİM PRENSESİM DEDİ ..

AFALLADIMM GÖZLERİM PARLIYODU ONA BAKTIKÇA.Tamam gidelim dedi kapıyı acçtım ve arabaya bindim.yolda sureklı konusmuştu.3.cumlesınde uyumustum sanırım gözümü açtıgımda havadaydım.bi anda kafamı döndürdüm kevinin yuzuyle karsılastım fazla mesafe yoktu aramızda ...

dudaklarına kaydı gözüm ona baktıgımı fark ettıgınde bana dönüp .

BAKMA ÖYLE ÖPERİM DEDİ ..

HÖSSTT DEDİM .BİZ KUZENİZ CANIM BENIM UNUTTUNMU ..

ÜVEYY KUZENN DİYE BASTIRA BASTIRA SOYLEDI..

İNDİR BENIDE BEN YURIYIM DEDIM

NEDEN DEDİ

YORULDUN DEDIM

ODA KUŞ GİBİSİN NE YORULMASI DEDI ..

İNDİRR BENİ YAA DEDİM .

KIZGIN SESİMİ DUYUNCA BIRAKI VERDİ BENİ ..

SANADA İYİYLİK YARAMIYO BE DEDİ ..

Doğru söyluyodu bana iyilik yaramıyordu ne biçim insandım ben yaa.

BAKTIM HIZLI HIZLI YÜRÜYODU HEMEN ÖNÜNE ATLADIM .ŞİRİN BİR BAKIŞ ATTIM .

NE DEDİ?

ÖZÜR DİLERİM BAĞIRDIĞIM İÇİN DEDİM .

BÖYLE KURU KURU BİR ÖZÜRLE SENİ AFFETMEM DEDİ.

NE GEREKIRSE YAPARIM KEVIN DDIM

ODA NE GEREKIRSEMI DEDI

EVET DEDIM

OZAMAN ÖP BENI DEDI ..

NE ÖPMESİ BE DEDİM..ÖPMÜCEM SENİ DEDİM.VE BANA DOĞRU GELIRKEN adımları hızlandı ...o hızlanınca bende hızlandım ve kosmaya basladı kosa kosa eve gırdık .Ve koşarken bırıne carptım amcamdı .bana bakıp kahkaha atıyordu .Ve kocaman amcama sarıldım .Amcamda kocaman sarıldı .

ANTONIA SEN BENIM YİĞENİMİ Mİ KIZDIRIYOSUN BAKALIM RAHAT BIRAK YIGENIMI ..

AMCAM BANA SOYLE BIR BAKTI COK BUYUMUSSUN BE KIZIM YAA DEDİ.maşallah benım kızıma ...

amca ben cok yorgunum yaa tamam guzel kızım antonıa sana odanı gostersın dedi. tamam amcacım.dedım.ve bana piiç smileela bakan gözlerle hadı guzelım dedı .bende tamam kuzen gelıyorum arkamdan dedı .korıdora geldıgımızde hangısı benım odam dedım oda kapısında hoşgeldın prenses yazılı kapı vardı.burası dedi.benım odamda burası güzelım .

ben senın odanı ne yapayım dedım .gulerekk asdasddasd

bilmem bi ihtiyacın olur falan sen tam bır sapıksın kuzen dedim ..

tam odaya gırecekken odanın kapısını kapattı ve arkamdan odaya daldı pis pis sırıtarak ne guluyosun sen dedım sırıtarak hiç öylesın gülememmı dedi .gül de yan yan değil dedim sonra 32 dişini gostererek sırıttı .çok tatlıydı biran duraksadım .zaten tam dıbımdeydı .kalktım sarıldım .Dayanamadın dimi bana ..kulagının arkasına üfledim .kalp atısının hızlandıgını hıssedıyordum ...noldu heyecanlandın dedim.sustu kokumu içine cektıgınde farkettıgımde ...kollarımı sardıgım boynundan ellerımı cektım.bana bakıyordu .şaşkın şaşkın .ne bakıyorsun dedim.Hoş oluyormuymuş yavşamak dedim .oda gülerel bana bakıyor benım ıcın hava hoş dedı .

ÇIKARSAN ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRİCEM KUZEN DEDİM.bana karşı boş degıl galıba dııye bır cok delı dusune ıcındeyken o cıkıp gıtmıstı bende arkasından baktım o gıdınce bı tuhaf oldum ne oluyor lan ....

YASAK AŞKIM..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin