ŞİMDİ BAŞLIYORR...((natally ve kevın))medya

466 58 13
                                    

Ve üstümü değiştirmiştım .Aşşagıya inerken amcamın kevını sıkıstırıp fısıl fısıl bıseyler konustuklarını gördüm .2. kattan aşşağıya inerken sağda saklanıp onları dinledim..

KEVININ AĞZINDAN..

+BABA NE DİYOSUN YA ÖĞRENEMEZ ZATEN MERAK ETME.

-BILMIYORUM KEVIN EMIN DEĞİLİM YA ÖĞRENIRSE YA KACARSA YA KORKARSA .

+BABA KORKMA ÇOK DİKKAT EDİCEM BU ÇEVREDE ASLA ONU YALNIZ GEZMESINE IZIN VERMEM.BİLİYORUM HEPSI BIZIM GIBI DAYANNIKLI DEGILLER KOKULARINA INSANLARIN.

Ne konuşuyolardı duyamıyordum off yha telaşlılardı ama .Kevın bu tarafa geliyordu.hemen toparlandım ve aşşgıya dogru ınmeye basladım.Bana bakıyordu gözleri parlıyordu.Üstümde kısa kan kırmızısı bir elbise vardi.güzel olmuştum gerçekten .Öyle bir bakıyordu ki aslında daha çok yiyecekmıs gıbı bakıyordu.

+WOWW çok güzel olmuşşsun .

_teşekkür ederim kuzen.

+bana kuzen demekten vazgecmeyeceksın değil mi .

-hayır asla vazgeçmem .

+prensesımsın ..

AMCAMIN AĞZINDAN ...

Çok korkuyordum ona bişey olmasından yiğenıme daha yeni kavuşmustum kaymetmek ıstemıyordum .şu anda bana sarılmıstı.Öylece duruyordu.Amcacım canım yıgenım benı cok ıyı dınle.Dışarı kevınsız cıkmıycaksın sakın .Bir yere gıdcegın zaman o goturecek senı cıkdıgındada o alacak tamam mı bitanem .tamam dercesıne kafasını salladı.Amca sen nüşüyomusun buz gibi tenin dedi .Telaşlanmamak için kendımı zor tuutm.hayır canım benım tenım hep oyle usumuyorum .kevının kıde oledır dedı.hm anladım amca cok acayıp kan bagınız yok ama sana cok benzıyor dedı .BENIMLE BUYUDU KIZIM DEDIM.

NATALLYNIN AGZINDAN..

Çok garıptı amcam tek basıma dısarı cıkamıcagımı soluyordu ve kevınla sureklı fısır fısır konusuyolardıve ben bundan şüphelenıyordum.Diye düşünürken belımden bırı sarılmıstı.yavaşça döndüm ve sarılan kevın dı.Niye yavaş yavaş geliyorsun korktum dedim.oda korkma dedi çenesini boynuma dayayrak.Yaa sen benı neden dışarı cıkarsana dedim .Oda,, o nerden cıktı cadı dedi .Hemen bıraz yalakalık yaptım basımı basına dayadım gulucuk ekledım bıde suratıma nolurr dedim.çok sıkılıyorum evde dedim .Bu saatte evvde olsaydım cameron benı dısarı cıkartırdı .o kim dedi.eskı svgılım dedim.Bende çıkartırım eski eskide kaldı dedı .Hemen ellerımı cektım boynundan ve tabıkı kuzencıgım ozaman cıkıyoruz dedım .Evet dedı .Üstümdeki kıyafet uygundu zaten değiştirmeyi gerek görmedim.Ve gidip makyajımı yaptım.Aşşagıdan gelen ses kevının dı.İsyan edercesıne bagırıyordu.

NATALLYYYYYYYYYYY..............

BAĞIRMA GELDİMMM YAA...

MERDİVENDEN İNERKEN ELIMDEN TUTTU AŞŞAĞIYA İNDİİK.Mutlu hissediyorduım bir sıkıntı yoktu arabaya bindik kevının hallerı telaslıydı.Neden böyle davranıyodu bılmıyorum .Yollar çok kalabalık değildi.ve arkaamızda 2 -3 araba vardı .dıkız aynasına bakıyordum .Kevın kafanı bıraz cekermısın dedı .çektım.Kevının gozlerı faltaşı gıbı acılmıstı .ENDİŞELENDİ HIZLI SURMEYE BASLADI.

KEVIN NELER OLUYOR?

.....

KEVIN BANA CEVAP VER.

ŞU LANET OLASICA ÇENENİ KAPAT NATALLYYYYY.

NE OLDUGUNU SORDUM SANA..

...

Susuyıordu sormaktan vazgeçtim.Ama korkuyordum.cunku neler oldugunu bılmıyordum.bız hızlandıkca arabalar da hızlanıyordu .yaklaştılarr ..OLAMAZZZ

YASAK AŞKIM..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin