HASTANE

262 18 7
                                    

Gözümü acı içinde açtığımda başımda esmer çok yakışıklı bir çocuk duruyordu.Tanımıyordum.Ama o beni tanıyordu gözümü açtığımda offf natally çok korkuttun beni demişti.
-kimsiniz siz?
-ne?
-siz kimsiniz diyorum neden başımdasınız ben niye burdayım?
-Aşkım ,ne diyosun.
-aşkım derken?
Kapıyı çarpıp çıktı çocuk. Bana aşkım demişti ben kimdim. Of lanet olsun çocuğuda kızdırdım.Kim bilir belki eşimdi.Ama çocuk çok yakışıklı bana bakmaz ki.İçeri girdiler...
Meraba natally ben psikoloji doktorun jack.
-meraba bu yanınızdaki arkadaşınız kim.
Doktor yanındaki yakışıklıya döndü.Kimsiniz cidden.
-NİŞANLISIYIM.
memnun oldum nişanlım.
Aptal kız.
Doktor bey:Natally hanım küçük bir düşme sonrası kafanıza darbe almışsınız.Ve buna bağlı küçük bir beyin tramvası hafıza kaybı yaşıyosunuz. Ve bir kaç hafta sürer ama müstakbel eşiniz size yardımcı olucaktır.Dimi kevın?
Adı kevın demekki.
Ben sizi başbaşa bırakayım dedi doktor ve çıktı.Kevın yanıma oturdu.Sevgilim nasılsın beni çok korkuttun.
Seni hatırlamıyorum.
Biliyorum ama sen beni unutamssın ki zaten aşkım.Hatırlatıcam kendimi sana.

_öyle diyorsan hadi bakalım ..GÖRÜCEZ..

İLERLEYEN GÜNLRDE KEVIN BEN HERSEYI HATIRLIYIM DİYE ELİNDEN NE GELİYORSA YAPIYORDU .VE BASARILI GIBIYDI AMA BUNU O BİLMİYORDU. SÜPRİZ YAMPAK İSTİYORDUM .NE YAPMALIYIM DİYE DÜŞÜNÜRKEN İÇERİ .ANTONIA GİRDİ .VE BASIMI KESKIN BIR AĞRI SAPLANMIŞTI VE BU ARIYLA BERABER HERŞEYİ HATIRLIYOR GIBIYDIM KEVINN NE OLDUGNU NASIL BU HALE GELDIGIMI HATIRLIYORDUM.VE ONLARI BUNA COK PİŞMAN EDİCEKTIM.GERÇİ DAHA ÇOK KEVINI ..ÇOK İYİ BİR PLANIM VARDI AMACIM ONU KIRMAK İSTEMİYORUM AMA BENI KAYBETMEKTEN OKADAR KORKUYORUM Kİ ODA ÖYLE OLSUN İSTİYORDUM.

ERTESİ SABAH....

KEVININ AĞZINDAN..

Melek gibi uyuyodu.yanına yaklaştım ve ona uyan prenses dedim .gözlerini açtıgında bana soguk bır ıfadeyle aşşagı in hemen ustumu gıyınıp gelıyorum konusucaz dedi.Çok cıddıydı lanet olsun ne oluyordu.aşşagıya indim ve tam 15 dakika onu bekledim çok düzel gözüküyordu.hayranlıkla ona bakıyordum.İlk defa bu kadar ilgimi çekmişti .Hiç onunla yapmak istemediğim şeyleri düşünmeye başladım .Ve o kötü düşünceleri aklımdan silip kalkıp ona bakmaya devam ettim çok güzel pardon sexsisin dediim.teşekkür etti.oturup yanıma bacak bacak üstüne attı ..bakkmadan edemiyordum vücuduna .Çok orantılı ve güzeldi kalbim çok hızlı çarpıyordu.biraz daha yaklsıp ona basımı omzuna koydum .bir anda irkildi.ne oldu dedim .cevap vermemişti .ne yani acaba benden etkilenmiş olabılırmıydı .ama bişey yapmamıstımkı.sadece basımı omzuna koymustum .Bir hamlaeyle üstüme çıktı.ne oldugunu şaştım.ne yapıyorsun natally dercesıne aptalca baktım.Kes sesini dahha önce olmadımı sen benım nişanlım değilmisin dedi.Biraz düşünceye daldım.

NATALLY NIN AĞZINDAN..

cevabını okadar cok merak edıyordum ki hala yuzune bakı cevap beklıyordum hala hafızamın gelmedıgını düşünüp benı kullanacakmıydı yoksa ,yapmadık diyip benı kucagından aldırıp dudaklarıma masum bir öpücük konduracakmıydı.

ben bunları düşünürken ...

-OLMADII..YAPMADIK.

-NASIL YANİ HİÇ Mİ .

-HİÇ TAMAM MI SEN HERGÜN ALTIMA YATMAK İSTEYEN KIZLARDAN DEĞİLSİN SEN BENIM EŞİM OLACAKSIN BİR TEK EŞİM ONDAN SONRA SANA SAHİP OLURUM HERŞEYİNLE..,O BUNLARI SÖYLERKEN BEN KULAĞINA EĞİLİP SENİ SEVİYORUM KUZEN DEDİM...

TABİ O ŞOKK. HATIRLIYOSUN FALAN FİLAN DERKEN BENİ KUCAGINDAN INDIRIP YANINA OTURTTU .VE ÇIKIP ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRMEMİ SÖYLEDİ O KÜÇÜK ÖPÜCÜĞÜYLE...

-NEDEN BUNU İSTİYOSUN ?

-ÜSTÜNÜ PARÇALAMAMAK İÇİN AŞKIM ?

-PARÇALAMA DİYEN OLMADI Kİ DEDİM VE DEMİNDEN DAHA YAVAŞ Bİ ŞEKİLDE BANA YAKLASIP BENI OPTU.BUNU İSTEMIYOSUN VE ZORUNDA DEĞİLSİN AŞKK DEDİ.İSTİYORUM DIYE KULAĞINA FISILDADIM.VE BOYNUMU ÖPMEYE BASLADI HER HAREKETI YAKIYORDU BEDENİMİ.HAFIFTEN SOYUNMAYA BASLAMISTIK.VE ARTIK ONUN KARSINDA İÇ ÇAMASIRLARIMLA DURUYORDUM.VE BUTUN BEDENIME KONAN ÖPÜCÜKLER ONU DAHA COK İSTEDIGIMI ORTAYA KOYUYORDU.

KUCAGINA ALIP ODASINA CIKARMAYA BAŞLADI.KAPISINA GELİNCE BURAYA GELMEK İSTİCEGINI SOLEMISTIM SEVGILIM.ONA HAFIFTEN O AN ONADAN BASKA HICBISEY İSTEMDIGIMI SOLEDIM.VE KAPIYI AÇTI VE BENI YAVASTAN YATAGA BIRAKTI .VE ÜSTÜME YATTI GERCEKTEN İSTİYOMUSUN.HERŞEYIMLE DEDIM SORUSUNA .VE ARTIK TEK BIR BEDENDIK VE BU DUYGU BENI GAYET MUTLU YAPIYORDU.ONA RESMEN ASIKTIM.

İYİ UYKULAR SECVDİCEK ....

SABAHH ..

UYANDIGIMDA YANIMDA KEVIN VARDI VE BEN ONUN İKİ KOLU ARASINDA KAFAM ISE GOĞSÜNE YASLAMIŞTIM çok huzur vericiydi.ve kafamı kaldırdıgımda benı ızlıyodu .masum ve her zamankı gıbı cok guzel guluyordu vampır dişleriyle.boynunu ısırmamı ıstermısın güzellik ..bendeki cevap evet tabıkı falan dedım oda dalga gecıyorum dıye düşünüyodu ama dalga gecmıyordum bende onun kadar hızlı olmak ıstıyordum.ve cok guzel olmak hoş zaten güzelım ama olsun.DELİSİN SEN NATALLY .EVET DELİYIM .SENIN DELNINIM .AŞŞAGIDAN SES GELDI BIR ANDA KEVIN TELASLANDI VE KAFASINI ZORLAYIP KIM OLDUGUNU ANLAMYA CALISTI ANTONIA ICERDE SIMDI GIR KOYNUMA ASKIM DEDI.SEVE SEVE DEDİM.

VE OMZUNA BASIMI KOYUP GÖZLERİMİ KAPTTIM ANTONIA ODAYA GELDIGINDE ..

ALÇAK HERİF ONU KULLANDIN DEMİ...,

NE KULLANMASI BE GIT SURDAN NATALLY HERSEYI HATIRLIYOR.

ANTONIA BAGIRMAYI KES DEDIM NE YAPTIGIMI DA GAYET İYİ BİLİYORUM ONU HATIRLIYRUM VE O BENIM HERSEYIM ILK GUNDEN BERI ONU SEVMEM ICIN NE GERKIYORSA YAPTI.BEN SIMDI ONUNLAYIM PİŞMAN DEGILIM..

ACINASI BİR SESLE OO-OOO--OO- BİR VAMPİRR BİLİYOMUSUN PEKİ DEDİ.

EVET ANTONIA O BENIM SEXSI VAMPIRIM ...

SİZE BU YAPTIGINIZI ODETICEM AŞŞALIK SEYLER DIYIP PENCEREDEN ATLADI.

ben korkmustum neler yapbılecegını az cok kevının suratunda ve aynı sekılde onda kalan ızlerden gorebılıyordum.KEVIN BISEY OLURMU DEDIM.

O DA BENI GEÇİŞTİRİ GİBİ HİÇ BİŞEY OLMAZ DEDİ .

AMA ANTONIA NIN BİŞEY YAPBILECEGI BELLIYDI.

BAKLIM İNTİKAMI NE OLACAK ..............................
HAni BENİM VOTELERİM CANXANLARIM. NASIL OLMUŞ BÖLÜM HANİ.YORUMLARIM...KÜSÜCEM SİZE CANCANLAR:((

YASAK AŞKIM..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin