Kevın uyan uyan!!!
Lanet olsun uyan ya uyan bem sensiz ne yaparım kevın...
Gözlerini açıyordu yavaş yavaş ama teni okadarr soğuktuki ellerim üşümüştü nerdeyse.Gözlerini açtığında onu itip biranda geriye çekildim neler olmuştu gözlerine rengi değişmişti.Ama adımı sayıklıyordu.Yanına gitmeliydim.Yanına gelip kolumu başının arkasına koydum.Neler oldu sana veni çok korkuttun dedim.
-Yok bişeyim sarıl bana yeter.
-Kevın gözlerinin rengi değişti şimdi bana açıkla neler oluyor.
Ayağa kalkmıştı iyiydi az önce kendinden geöen çocuk şimdi süperdi ve kocaman sırıtıyprdu.Ama ben korkuyordum.Gözleri hala kırmızıydı.Ve...
-GÜLMEYİ KES VE BANA NELER OLDUĞUNU AÇIKLA...
-Söylersem gidersin.
-Sana söz vveriyorum açıkla gitmiycem.
Bak ben özel biriyim. Hehehe biliyorum kuzen. Salak öyle değil ben ben ben şeyyy .ben bir vampirim.
-NE. NE DİYOSUN KEVIN ŞAKA YAPIYOSAN KOMİK DEĞİL .ŞAKA YAPMIYORUM NATALLY.
-Tamam sakinim ben ya .
-sarılabilirmiyim.
-yaklaşma kevın.
-kendimi kontrol edebiliyorum canım.
Demin olanlar neyin nesiydi ozaman o farrklı.Lanet oşsun sarılamama izin ver.
-tamam gel.
Onum sarılışı huzur verirken artık korkuyordum.Amcam amcam nasıl ozaman ama aynı geni taşımıyolardı ki. Kevın sıkdıkça sıkıyordu.Canım acıyordu.Çok güçlüydü.Hafiften inledim. Noldu prenses dedi.canım acıyor dedim.Aslında sevdiğim adam bir vampir ve bu çok hoştu.Yani hoşuma gitmiyor değildi. Ama saatlerce baygın kalöasının sebebi neydi.Çokta merak etmiyordum.Belliki kana dayanmıyordu. Ona sarılmayı bıraktım ve sofrrayı hazırlamaya basladım.Yere damlayan kan damlasını görünce hemen telaşla onu sildim.Ve sofraya geçtik.Fazla yemiyordu kevın. Sordum.
-bu yüzden mi fazla yemek yemiyorsun.
-evet canım.
-peki şeyy neyle besleniyosun?
-aslan da olur ama genelde kurtlara daha bir seviyorum dedi ve sırıtttı:):)
-hm beni de yeme sen.
-ben senin kokuna bile 2 dakikadan fazla uzak kalamasken seni nasıl yerim. ama kızdırırsan o farlı tabiki.
-kevın??:):):)
Gülmüştüm beni önemsemesi hoşuma gitmişti.Aniden hızla çalan kapı. Beni şaşırttı.Kapıyı açtığımda kapıdaAntonia???
Ne işin var burayı nasıl buldun.-Gelmeme sevinmedin mi?
-Sevindim de nasıl yani?
Kimo canım. Arkadan gelen ses kevınındı.
-Antonio gelmiş canım.
Kevın hemen yanıma geldi.
-yinemi sen antonia.
-kevin bak onu çok merak ediyorum tamam mı kuzenisin falan ama ben onu çok merak ettim.
-antonia bak burda natallynın onunde canını acıtma ıstemıyorum.
-kevın o bunu öğrenmicek...
-çok geç .
- kendini öldürtmek mi istiyosun lann .
Pata. Küte birbirkerine dalmışlardı ama 2 side çok hizliydı takıp edemıyorsum.En son onların ruzgarrlarıyla yete düşmüştümm..
Ahhhhhh..
Can canlarım voteler az yazasım yok bak votelerinizi bekliyorum.:*:*: Siz olmasanız kitabımız olmaz.: *:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞKIM..
ChickLitÜniversite için gittiğim okulda hayatım değişti.Maceralar sizinle olsun..KİTAP KAPAĞINI HAZIRLAYAN: @buseekorkmaz 'a teşekkürler