Düşdüğümde yerde sert bir zemin varmıydı hatırlıyamıyorum bile.kafamı yerden kaldırıken nerde olduüumu aanlamaya çalışıyordum sadecce benim üstüme tutulmuş beyaz bir ışık vardı duvarlar simsiyahtı .ürkünç bir mekandı ve aradığım tek kişi kevındı.Ama bulunduğum odadabenden başkası yoktu biliyordum.Ve ışığın hareket etmesiyle irkildim arkadan gelen boğucu ve korkunç bir ses natalyyy natalyy....
Adımı mı ezberliyordu bu aptal şey ..
Bana aptal mı dedin sen ...
Ne nerdesin sen kimsin ...
ULEN BEN ONU DIŞIMDANN MI SÖYLEDİM ..
hayır gerizekalı ben senin içini okuyabiliyorum
Ulan sen kimsin ya bak korkuyormusun karşıma çıkmıyorsun ha ..
Yoo çıkıcamda ön alıştırma yapıyorum güzelim çünkü birazdan başına gelecekler hiç iyi şeyler değil ..
Korkuyorum [ içimden söyledim]
korkmalısın zaten güzellik..
senin bennn........
şiişşttt güzelik böyle yaparsan işlerimiz zorlasır
Karanlığın içinden gelen siyah pelerinli biri ilerliyordu yüzünü görmüyordum ama bana dahada yaklaşır yaklaşmaz pelerini attı ve boğazına tuttuğu o aleti çekti ve ve bu bu antonia ..
ANTONİAAAAAAAAAAAA....
Evet canım benim sesi normale dönmüştü dur bakalım yeni başlıyoruz dedğinde kalkıp onun göğsünü yumruklamaya başladım ama o beni öyle bir hızla kendine yapıştırdıki neye uğradığımı şaştım onun ve benim aramdaki mesafe 0 ra 0 dı .Ve onun gözlerine baktığımda bana resmen geçmişi izletiyordu .ilk karşılaşma ilk tanışma onu kıskanışımı anlamış meğersem o an bir anda kesildi görüntüler bana neler yaptın görüyorsun değilmi dedi.dudaklarımız biribirine değiyordu o konuşurken geri çekilemk istesemde yapamıyordum nedense yapmak ta istemıyordum çünkü ağlıyordu lanet olasıca .Sarıldım ona sımsıkı ağlamanı istemiyorum dedim .Ama ağlamaya devam ediyordu ve bir anda beni itti ama bu senin beni o lanet olasıca kevına satmanı değiştiremez .O piç senle oynyor bilmiyorsun sadece amcan seni koruması için görevlendirdi ve bunları görevi macı için yapıyor dedi.Bu duyduklarıma inanmak istemiyordum suss suss diye bağırdım ona .beni bir hışımla kendine çekip aramazdakı mesafeyi sıfırladı.ve gözlerimi tekrar esir aldı .kevın amcam vebüyük konseyden oluşan bir toplantı odasıydı ve bneım korumam maclı kevın görevlendirilmişti .Evet iziliyordum ve kevının sözü canımı yakmıştı herey görev için...
antonıa tekrar onunla tanışmamızı falan gösterdi .ve bak ben yalan değilim ben büsbütün gerçeğim sevgilimm dedi .Ve doğru söylüyordu o beni kandırmamıştı.sen gerçeksin derken ağlıyordum ama o değil o eni kandırdı .zor olduğunu biliyorum nataly hep yanında olucam ama bilmen gerekiyordu .biliyorum biliyorum tamam teşekkürler derken yüzüme çaresizce bakıyordu hala sımsıkı sarılıyordu bana ve hiç mesafe yoktu derken dudaklarımı örttü dudakları ...
VE YENİ BÖLÜMLER SIKLAŞICAK ARKADAŞLAR BU HİKAYE NEREYE GİDİYOR GERİ DÖNDÜM YAZAMADIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM SEVİLIYOSUNUZ CANCANLAR..mültimedya antonia ve natalyy..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞKIM..
Chick-LitÜniversite için gittiğim okulda hayatım değişti.Maceralar sizinle olsun..KİTAP KAPAĞINI HAZIRLAYAN: @buseekorkmaz 'a teşekkürler