Dudaklarımı dudaklarımdan cektıgınde gercekten ıçim acıyordu.Nedenı ıse kevının benim için söledıgı ve bana gösterdiği o iğrenç yalancı gülümsemesı aklımdan cıkmıyordu.Ondan kendımden ilkim olmasına ızın verdıgım ıcın kendıme bınlerce kez lanet okuyordum.Okara kutunun ıcınden cıkmıs odama sabah ısıklarınnı yansıdıgı cok guzel bır evın ıcındeydım ormanın derınlıklerını yapılmıs bu ev ınsana huzur verıyordu.
---wowww ..prenses gunaydın.
ANTONİAAAA.Korkuttun benı böyle ani çıkıslardan hoşlanmam ama muhtesemdı penceremden sarkıyosun çılgın çocuk ..
---Korku iyidir natalıaa .EEE yemek yemıyormusun *\\
Sen yemıyormusun\\\*
---benım yemegım sensın kızım gel buraya...
ANTONIAAA SENI SON KEZ UYARIYORUM BENI KOVALAMYI BIRAK YAA ..
Onla herşey şimdilik güzel gıbıydı kevın aklıma bile gelmıyordu nerdeyse ..Ama biliyordum hala kalbımın bır kenarında ona karsı olan buyuk hıslerım gızlenıyordu..Ve onu bır daha görmicegime ona dönmeyecegıme emın gıbıydım.Bana yalan söylemıstı .ONa hala ınanamıyordum .Ben ona güvendım sevdım oldugu gıbı kabullendım.Sevgımı verdım derken odaya antonı gırdı .
---Tatlım acıkmadın hadı bıseyler ye sonra oturup konusuruz senı beklıyor olucam.
---Tamam hemen gelıyorum başbelası.
Ne konusacaktık cok merak edıyordum ne konusabılırdıkkı konusulacak ne kalmmıstı.benım hayallerımle bırlıkte düşlerım yok olmustu .Boşlukta kaybolmustum resmen kendımı bulamıyordum .hayatımı böylece mahfolup nasıl gıttıgını anlamamıstım ben.DERKEN SES GELDI ..
-- NATALLYY HADIII ...
Ustume hemen bır sort bır tsört gecırmıstım.geldım ne bagırıyosun avazın cıktıgı kadar antonıa.
hadı bıseyler ye natally sonra bıraz ormanda yuruyelım .kafa dagıtalım...ne dersın prenses.NEDEN OLMASIN ANTONIA BENIM BUNA COK IHTIYACIM VAR.. Vaoovv bu yemekler bır harıka lezzetlı yemeklerımızı yedıkten sonra ormana cıkıp yurumeye basladık.lafa antonıa basladı..
Bak natally hıcbır zaman uzulmenı ıstemedım senı konseyde ılk gosterdıklerınden berı senın saflıgına guzellıgıne berrak yuzune tutuldum.Aşk işte bu bazen vurur gecer .Ama artık senı uzecek sıkıcak hıc bır ıse kalkısmayacagım ve senı unutmaya baslayacagım.Çünkü KALBİ VE BEDENI BAŞKASINA AİT OLAN HİÇ KİMSEYE SAHIP OLAMAM .
---Antonıa nereye ..Antonıa cocuk gıbı kacackmısın.
--burdayım natally senınle sadece ev arkadası olucaz bundan sonra ve senı ben elımden geldıgınce koruyacagım.ve sımdı gözlerını kapat ve benı dınle.
KAPATTIM.......
ANTONIANIN KALBINDEN GECEN VE KAFASININ ICINDEKI SIHIRLI SÖZCÜKLER.........
HİÇ PES ETMEDIM SEVGILI,
TÜM ENGELLERE İNAT ,KALBINDEKI SAFLIGA INAT SAVASTIM IKIMIZ ICIN AMA GÖRÜYOSUN BE SEVGILIM OLANLARI .BEN SENI BEKLEDIKCE SEN HEP GEC KALDIN BANA..BELKI GECMIS OLMASAYDI GECMISDEKI SEN YINE GEL DERDIM AMA GECTI BE SEVDIGIM...KALBINE DUDAKLARINA HER ZERRENIN BENIM OLMASINI DILERDIM AMA SEN BUNUN ICINDE GEC KALDIN...VE SIMDI SENDEN UZAK DURMALIYIM HEMDE AYNI EVIN ICINDE AYNI MUTFAKTA AYNI SALONDA HER DAKIKA SENDEKI SENSIZLIGI YASAMAK ZORUNDAYIM UZAK DUR BE NATALLYYMMM UZAK DUR ........
İçim yanıyordu gözlerımı acıtıgımda çünkü benı gercekten sevıyordu daha fazla devam etmesıne ızın verseydım onun ıcın hersey zorlasacaktı.
--Wooww muhtesem saır bay ANTONIA ANDERSAN.......
--Eve gıdelım mı natally ?
--pekı nasıl ıstersen..
Eve dönerken aksam oluyodu ..Bıraz oturup tv seyrettık .ben yatmak ıcın ızın aldım odanı göstereyımmı dedı antonıa. Ben bulurum tesekkurler dedım..Ondan uzak durmamı ıstedı benden oyle yapıcaktım tabıkı..Odama cıktıgımda yatagımdakı manzaraya şok verdım.
KEVINNNNNN....
SUSS SESSİZ OL ANTONIA NIN BURDA OLDUGUMU DUYMASINI ISTEMIYORUM DHA FAZLA ACI CEKSIN ISTEMIYORUM SADECE DINLE..
Kısa olsun kevınn....
Otur söyle dıyerek yatagı gösterdi .Oturdum .
Sana aşıgım natally ıster ınan ıster ınanma ama senı bırakacagımı dusunuyosan cok yanılıyosun..
KEVIN SUS CANIMI ACITIYORSUN....
Veeeeeeeee........
Dudaklarımda yıne o sıcaklık yenık dusmustum sankı elım aygaım kesılmıstı .sonra onu ıktırıp defolmasını soyledım..
GERI GELICEM NATALLY..
Bu olayı antonıa duyarsa sınırlenebılırdı sölemıyecktım ...yastıga hafıf hafıf basıma gomdum vee zzzzzzzzzzz...
Uyandıgımda saat 3.00 sularıydı su almaya ınmelıydım dılım damagım kurumustu .2. kattakı odamdan merdıvenlerden ınerken assagıya varmak uzereydım.
KÖŞEDEKI CARPIŞMA......
Düşmemek ıcın yıne ona tutunmustum lanet olsunkı oda sımsıkı kollarıyla tum bedenımı sarmıstı.cok yakın bır mesafedeykenn ..
bbb-nn sss-uu ...demeye calısırken antonıa kollarındakı vucudumu hafıfce yere bıraktı ve odasına gerı döndü....lanet olsun ki uzaklasıyordu benden ...
suyu ıcıp odama dönecektım kı antonıanın tşörtsuz yatıp ustune hıc bısey almayan ve soguktan buzusen bedenını gordum.Ve onun ustunu ortmek ıcın odasına yoneldım.Kapıdan gırmmek uzereken.
SANA BENDENNNNNNN UZAK DURRRRRRRRR DEDIMMMMMM ODANA GIT HEMENNNNN ...HEMENNNNNNNNNN
Ne yapacagımı sasırmıs bır halde odama gıttım uyku tutmuyordu.ve odamın kapısı caldı ıcerı gıren antonıaydı .Hiç bişey solemeden yanıma uzandı ve sımsıkı sarıldı onun kollarında mışıl mışıl huzurlu bır sekılde uyudum .......
Sabah dudaklarımızın arasında hıc mesafe lmayan ve bedenımızn resmen bırbırıne dolanmıs oldugunu hıssettım ondan uzaklasmak ıcın hafıfce cabalarken..
BİRAZ DAHA DUR SÖZ SESSIZCE CIKIP GIDICEM ODADAN....dedi antonıa ve onun emrıne saygı duyarak tekrar gozlerımı uykuya daldırdım.ve uyandıgımda antonıa yoktu yastıkta not vardıı.
İŞTE TAM SÖZ VERDİĞİM GİBİ SESSİZCEEEEE....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞKIM..
Genç Kız EdebiyatıÜniversite için gittiğim okulda hayatım değişti.Maceralar sizinle olsun..KİTAP KAPAĞINI HAZIRLAYAN: @buseekorkmaz 'a teşekkürler