ÇOK YAKLAŞMIŞLARDI ..KEVIN ONUMUZDEKI YOLDAN SAPIP KARANLIK BIR SOKAGA GIRDI.ARTIK KORKUYORDUM VE HIÇKIRA HIÇKIRA AĞLAMAYA BAŞLAMIŞTIM.ÇOK BÜYÜK AĞAÇLAR OLAN ORMANLIK GİBİ ZİFİRİ KARANLIK OLAN BİR YERE GİRDİK .ARABAYI ÖYLE BİR FRENLE DURDUR DİKİ KAFAMI ÖN CAMA ÇARPMAK ÜZEREYDİM Kİ NE OLDUĞUNU ANLAMADIĞIM HIZDA BİRİ KAFAMI TUTTU.
+O neydi ?O.O
-Ney neydi ?
-Ya kevınnn dalga geçmeyi kess neydii o dedim sana ...
+Natally bak canım burnumda senin saçmalıklarını dinleyemıyeceğim bir tutturdun partide barda o da buda ya bişiy olsaydı sana ben ne hesap vercektım babama ya yakasalardı bizi başına bişey gelirse bunun tek suçlusu sen olacaksın bunu o küçük beynıne sok...
ÇATTTTTTTT..............
-Natallyyyyyyyyy dön buraya lanet olsun natallly ...
KEVININ AĞZINDAN.....
Çıkıp gitmişti .Arkasından bir hışımla çıktım ona çok kolay yetişebilirdim.Natallyy bagırmıstım ses yoktu.Hemen kokusunu aramaya başladım.Buldum da arkasından hızlıca sarıldım.bırak beni diye bagırıyordu .Bir elimle ağzını kapattım.Kapatmak zorundaydım .SESİMİZİ DUYMAMALIYDILAR.
RİCA EDİYORUM,SUS NOLUR SUS ...
NATALLYININ AĞZINDAN....
AĞLIYORDU.DÖNDÜM.VE KOCAMAN SARILDIM.AĞLAMA SUSUCAM DEDİM.BENDE AĞLIYORDUM.DAYANAMIYORDUM ONU BÖYLE GÖRMEYE BENIM YUZUMDEN BÖYLEYDI.VE BUZ GIBIYDI .GÖZLERMDEKİ YAŞLARI SİLDİ BAS PARMAGIYLA .AĞLAMA ÖZUR DILERIM BEN COK AGIR KONUSTUM DEDİ.SORUN YOK DEDİM.YÜZÜMÜ ODAKLANMIŞTI .GÖZLERİ DUDAKLARIMA KAYIYORDU.İSTİYORDUM.YAKLAŞTI KAFAMI BAŞINA DAYADIM VE BENİ KORUMAYA ÇALIŞTIĞIN İÇİN SAĞOL DEDİM.VE ARABAYA YÜRÜMEYE BAŞLADIM ARKAMDAN YETİŞİP KOLUMA GİRDİ KÜÇÜK BİR GÜLÜMEME ATTI YUZUME AMA HALA MERAK EDIYORDUM .ARABADAYKEN ARKAMI DÖNDÜĞÜMDE KORKUNÇ GÖZÜKÜYOLARDI.VE UNUTAMAYACAKTIM O SURATLARI ASLA.HİÇ KONUŞMADIK YOLDA.
EVE GELDİĞİMİZDE...
KEVININ İÇERİ GİRERKEN KULAGIMA GELIR GELMEZ ODAMA CIKMAMI SÖYLEDİ.KOŞARAK ODAMA ÇIKTIM.AMCAM ORTALIKTA YOKTU.BEN ODAMA CIKIP TOZ VE TOPRAK OLAN USTUMU ÇIKARDIM.
KEVININ AĞZIN'DAN ...
BABAMA seslenmiştim.Çalışma odasındaydı.Olanları anlattım.Öncelıkle beni sucladı .Sonra zaten taıptelermiş dediğimde bir kac gun ortalıktan yok olursam sıkıntınız kalmaz sanırım.BABA gidemezsın demiştim.Onu tek başıma koruyamam .Bak kevın onların dertleri benımle anladınmı .Sende benim yüzümden vampir kanı taşıyosun vücudunda kendine hakim olabileceğindek tek gram şüphem yok ama ben biraz Natallyden uzak dursam iyi olucak ben yaşlandıkça kötü oluyorum biliyosun kendime engel olamamaktan korkuyorum.Anl beni kevın o sana emanet ben ona bir mektup yazıcam tatile cıkacagımı onu uyandırmak istemediğimi söylersin.Peki baba ne zaman döneceksin .İnan bilmiyorum.Tamam BABA kendine iyi bak.Babam camdan hızla çıkmıştı.Ve ben hafiften natalynın odasına cıktım ve uyumustu.melek gibi uyuyordu.Çok hoş bi kızdı ama sadece onu korumakla görevlendirilmiştim ve oyuzden yakın olmak zorundaydım.Bilmiyorum ona sadece oyuzden yakın davranmıyordum ama kendimi kandırmak için iyi bir sebeb bu ben kan dondurucu bır vampırım sogugum.Onu ısıtamam lanet olsun..Onu izlemeyi bırakıp konseye inmem lazımdı.Beni bekliyolardı natally için görünmez korumalar dikilrecektı penceresıne odasına.Ve hızlıca konseye gitttim.Konseyi selamlayarak korumaları alıp eve dönmek zorundaydım sabah oluyordu.Beni evde görmesse korkabilirdi.
+Günaydın..
-günaydın prenses,nasılsın?
+bilmiyorum kevın ,korkuyorum..
-şişştttt korkmanı istemiyorum ben yanındayım ve bu mektup sana ..
+Kimden .
-aç ve gör.
+amcamdı ,olamaz ne tatiliydi bu kesin bişeyler var bu işte kevın .
-canım ne olacak hiç bişey yok sadece tatile ihtiyacı var gelsene biraz şöyle sarılıyım sana.
-kevın giit başımdan .
+gitmem..gel buraya natally ..
+gelmemm AHHHHH!!!!!!!
-Neydi o ben birseye çarptım canım çok acıdı kevın yaa
+korumalardı yemek yıyolardı.kızgın br bakış attım.ve ıcerden ayrılmalarını soyledım.YOK CANIM SANA ÖYLE GELMİŞTİR GEL BURAYA YAKALIYCAM SENİ ..
-Kevın dur sıkıştırıyosun.
+Natally seni öpebiriyim dedıgımde vucudumuz birleşikti .dudaklarına bakıyordum.
-kevın dıe ınce bir ses çıkardı .Olmaz sen kuzenimsin .
+Anlamıştım artık bu benım gorevım olmaktan cıkmıstı cunku o bunu soyledıgınde canım yanıyordu.Ve dayanamayıp dudaklarına opmeye başladım bir elım belındeydı bır elım yanagındaydı.
-sen çok .............
NATALYYININ AĞZINDAN...,
Dayanamamıştım onun öpüşüne çok güzel öpüyordu.ve artık öpüşüyorduk bacaklarımı belıne sarıp opmeye baslamıstım onu ve zaten kacacak yerımde yoktu duvar ve onun arasında sıkışmıştım.Öpmeyi bıraktıgında burnuma bir öpücük kondurdu..
+Beni öpmek istemiyordun öylemi dedi gülerekk:D:D:D:D:D
-sen zorladın dedim.
+Pişmanmısın dedi .
-hayır dedim yüzümü egerek basımı kaldırıp benı kucagına aldı ve merdıvenden aşşagı ındırdı.Mutfağa inmiştik kahvaltı hazırlamaya başladık ben dometesleri dpğruyordum.Ve elimi kesmiştim.DERİNDİ VE ÇOK KANIYORDU KEVININ GÖZLERİ FAL TAŞI GİBİ AÇILMIŞTI.VE İÇERDEN SANKI BISEYLER KOSUYORCASINA RUZGAR SESLERI GELIYORDU .VE BİŞEYLER DÜŞÜYORDU.KVIN BİR HAMEYLE ELIMIN ÜSTÜNÜ KAPTTI VE SESLER KESİLMİŞTİ ..
KEVIN İYİ DEĞİLDİİİ.KEVINNNN.... KEVINN CEVAP VERRRRRR....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞKIM..
ChickLitÜniversite için gittiğim okulda hayatım değişti.Maceralar sizinle olsun..KİTAP KAPAĞINI HAZIRLAYAN: @buseekorkmaz 'a teşekkürler