0.0

28 5 21
                                    

Selamın Hellooo 😂 Evet diğer kurgulara ara verdim ya da yazamadım kafamı toplayamıyorum ama biraz gülüp eğlenmek lazım di mi ? Ben de öyle düşündüm hadi bakalım eğlenlim.

 

                        &&&&&

"Bir gece ansızın geldin aklıma, işte o an anladım gecenin sensiz  bir hiç olduğunu."
    
                       &&&&&
      

Rüzgar/ Göksel
Hallice Halim / Konuya Fransız

0551*******: 

0551*******: Böyle hissediyorsun değil mi? O yüzden böyle ilerliyor hayatın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

0551*******: Böyle hissediyorsun değil mi? O yüzden böyle ilerliyor hayatın. Ah be çocuk,  halbu ki hayat yeni başlıyordu  sen başından pes etmişsin.

Asrın: yazıyor.........


0551*******: Mübarek Manas Destanından vazgeçip,  Türk  tarihini baştan yazıyor. Olsun çocuk ben seni yine beklerim,  big-bang teorisine kadar baştan alsanda sorun yok.

Asrın: Ben de tam olarak bugün Allah'ın bana göndereceği şahsıma münasır olup, benim sınırlarımı zorlayıp ardından edeceğim küfürlerle cehenneme vip bilet kazanmamı sağlayacak zatı şahane nerde diye sorguluyordum kendimi. Siz kendisinin ne olduğunu bilmediğim şahıs kim olduğumuzu söyleyip beni cehenneme gitmekten az da olsa kurtarmak isterseniz, elinizde ki telefonun sağ altaki ekrandan çıkma düğmesine basın. Ardından rehperden numaramı silip bana bir daha yazmayıp bana büyük bir iyilik yapın. Başka bir şey varsa lütfen sinyal sesini duymayı beklemeden siktir olup gidin amk.

0551*******:  Teorik olarak zaten sonunda küfür ettiğin için vip bilet almak için ön sırayı sana ayırmaları bir ihtimal.

0551*******: Ama şöyle bir şey de var ki, benim  senin için Allah tarafından gönderildiğimi senin hissetmiş olmanda bir mutlu etmedi değil .😌

Asrın: Ulan hangi dalamasın diyecem ama şimdi benim zeki ve bir o kadar kendine hass arkadaşlarımın böyle cümleler kurması bir nevi Fener'in 5 yıl üst üste şampiyon olması demek ki bunu ben bile rüyamda göremem.

Asrın : O zaman sen kimsin zatı şahane olan bilinmeyen şahıs?

0551*******: Şimdi kendi arkadaşlarına hakaret etmen beni benden aldı. Söylemeden geçemeyeceğim.😂😂😂😂

0551*******: Haklısın sizin yani  daha doğrusu senin arkadaşın değilim. Öyle geçen sahilde görünce bir mesaj atıp böyle olmanı bir sorgulayayım dedim.

Asrın: Ne gördün?

Asrın : Kimseye bahsetmediğini umuyorum.

AsrınYa da siktir et kime söylersen söyle, kimse zerre umrumda değil boş beleş konuşan birilerini umursayacak değilim.

Asrın : Şimdi defol ve beni rahat bırak  uyuyacağım. ( 01.17 )

Asrın Çevrimdışı.
0551******* Çevrimiçi.

0551******* : Gördüklerim her insanın yalnız kalmaya ihtiyaç duyacağıydı. Kimseye bundan bahsetmem, insanların hareketleri ve söylediklerini senin kadar ben de umursamıyorum ama bu onlara malzeme vereceğim anlamına gelmez.

Evet evet bakalım neler neler olacak 😂😂 Eģlenelim biraz. Bu arada bu kitap ;
     * Mavi İpli Siyah Balon*    kitabımda yer alan bazı karakterleri de içeriyor oraya göz atabilirsiniz.

Oy verip yorum yapmayı unutmayalım emeğe saygı 😌

Bizim Galaksi/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin