Dewamkeee
Vote ve yorumları unutmayın sevgili deli beyler ve bayanlar 😂😌
&&&&&
"Gözlerinden okunurken tüm duygular, bu denli bana uzak olman canımı yakıyor gök gözlüm."
&&&&&
Gökyüzü :
Gökyüzü : Günaydın ömürgözlü.
Asrın : Okula gidiyor olacağını varsayarak bu kadar erken kalkmanı doğal buluyorum gökyüzü.
Gökyüzü : Bir günaydın deyip sonra ortaya tezlerini sürseydin be yiğidim.
Asrın : Öylemi güzelim¿
Gökyüzü : Aynen öyle ömür gözlü.
Asrın : Senin güzelim kelimesine düşmen gerekmiyor muydu ?
Gökyüzü : Gün içinde ismimden çok bunu duyuyorum o yüzden alışkanlık olmuş tepki verme gereği duymuyorum.
Asrın : Gün içinde bunu kimden bu kadar çok duyuyorsun acaba? Hani baban falandır ya da annendir normal olarak.
Asrın : Mahalle bakalındaki veletlerde olabilir, camdan sarkan dediko ekibide olabilir di mi?
Gökyüzü : Bakıyorum da çok ilgilisiniz Asrın bey :)
Asrın : Doğru tahmin etmişim demek ki :D
Gökyüzü : Ne yazık ki yanlış tahmin Asrın. Erkek arkadaşlarımdan duyuyorum ya da kızlardan. Kısacası okul çevremden.
Asrın : Hangi okuldu ya ben de gelip bir göreyim şu çevreni. Sonuçta ben de güzelim diyorum, diğer söyleyenlerle tanışmam çok doğal olur.
Gökyüzü : Utanmasam beni kıskanıyorsun diyeceğim ama adımı bile bilmiyorsun neyi kıskanacaksan.
Asrın : Adını bilsem kıskanabileceğim öyle mi?
Gökyüzü : Aman neyse okula gidiyorum daha hade canım yallahh
Asrın : Gittin mi gökyüzü?
Gökyüzü : Okul gidiyorum.
Gökyüzü Çevrimdışı...
Asrın : Hangi lise? Sen kaçıncı sınıfsın?
Asrın : Lan hakkında bir şey bilmiyorum ama konuşunca da yıllardır tanıyorum gibi geliyor bu ne amk.
Asrın : Birde kendi kendime yazıyorum. Hep o Arda dengesizi bana kan verdi diye oldu bunlar.
Asrın Çevrimdışı...
Okul bahçesinde çardakların birinde oturmuş olan arkadaşlarıma doğru ilerledim. Arda ayakta yine hararetli hararetli bir şeyler anlatmakla meşkuguldü.
"Yeminlen götü zor kurtardım Barış."
"Yine ne bok yedin Arda?" Diye sorup karşısına oturdum.
"Dün bir kız geldi yanıma numaramı istedi bende sen ver ben seni çaldırırım dedim. Sonra bu numarayı verdi bana dedi telefonum evde çaldırma akşam ararsın. Neyse tamam dedim."
"Sonun da kesin bir bok var bunun, her önüne gelene inanıyor bu saf." Diye konuştu Yüsra.
"Saf olması kalbinin temiz olduğunu gösterir ne güzel işte." Diye konuşan Sibel , ardından üzerine atlayan bir adet gevşek Arda vardı önümde.
"Lan bırak kızı anlat."
"He doğru. İşte akşam evde aradım kızı 'naber güzelim' diye sordum 'iyi yakışıklı' diye bir erkek konuştu. 'Yalnış oldu birader kusura bakma' dedim. 'Ne biraderi yiğidim ev boş bana gelsene' deyince 'abi valla kızlardan hoşlaşıyorum hem boş evde cinler falan vardır bence sen de çık oradan' deyince 'adres at ben gelirim sexsi sey'diye cilve yapmaya başladı."
"Sonra telefonu kapatım numarayı engelledim. Gidip abdest aldım internetten nazar duası okudum."
"Niye nazar duası?" Diye soran Ege harbiden merakla Arda'ya bakıyordu. Alacağı cevaptan korkuyor olsa da sormuştu.
"Çünkü soğuk nevalecim , böyle olayların başıma gelmesini ancak nazar ve kem gözle anlatabilirim."
"Falcı öyle dedi diyemiyor da nazar diyor pezeveng." Diye sinirle konuşan bu defa Barış oldu.
"Ne falcısı?" Diye soran Yüsra hepimizin tercümanı olmuştu bir nevi.
"Geçen okuldan çıktık dedi bir randevu aldım benimle gel. Gittik böyle bir apartman dairesi gibi bir yer, neyse biraz bekledik bir odaya aldılar bizi adam "senin üzerinde nazar var, birileri çok bis bakıyor sana çok beddua ediyorlar kıçını kaşı bir ortama girerken dedi. Bu beyinsiz de nasıl kaşıyayım diyince adam gel evladım diye bunu çağırdı elini tam kıçına attı içeri polisler girdi . Bizim salakta abi durun bir beni kaşısın sonra operasyon yaparsınız deyince emniyete götürdüler bizi Allahtan kuzenim Yasin oradaydı da ailelere gitmeden eve gönderdiler bizi."
"Abi adam kıçımı kaşısa belki böyle olmazdı." Diyen Arda'nın sesini zil ve Barışın kükremesi bastırmıştı.
Herkes okula doğru ilerleyip sınıflarına dağılmaya başlamıştı.
Din hocasının sınıfa girmesiyle herkes yerine oturmuş önüne test kitaplarını çekip sorulara gömülmüştü bile.Haydeee haydee gidelum haydee😂yeni bölüme geçis yapalım ama önce yorum ve vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Galaksi/Texting
HumorGökyüzü : 'Öyle bir yere geldik ki hiçbir sokağın adı yok.' Diyor Cemal Süreya. İşte sen ismi olmayan, sonu çıkmaz sanılan bir sokaksin. Lâkin senin sokağının sonu denize uzanıyor ömür gözlü ben bunu biliyorum. Asrın : Hani diyor ya Edip Cansever "Ö...