0.1

21 5 12
                                    

Yine ben geldim selamun aleyküm 😏

                        &&&&&

"Sadece uyandığım her sabah, her gece senin adını katığım duaların gerçekleşme umuduyla uyandığımi bil istedim."

                        &&&&&   

Yine Gel/ Son Dört
Öyle Meşk Oldum / Ufuk Beydemir

0551******* : Sabah oldu tabii sen uyumadan sahil sahil gezdin.

0551******* : Yine de günaydın Poseidon.🌞

Asrın : Sabahın köründe uyanmanı gerektiren her neyse benden uzak herhangi birine yakın ol

Asrın : Şimdi sana hadi kardeşim yandan uzaklaş diyecem

0551******* : yazıyor.....

Asrın :  Bir klişe olan kardeş deme lazım olur diye cevap vereceksin o yüzden sadece git her kimsen .

0551******* : Zeki çocuk seni taktir ettim 😂😂

Asrın : Poseidon?

0551******* : Halbu ki denizi bu kadar seven birinin Poseidon bilmemesi şaşırtıcı oldu.  ~,~
                                           

Asrın : Her sevdiğim şey hakkında fazla bilgiye sahip olmam mı gerekiyor ?

0551******* Çevrimdışı...

Asrın : Nereye gittin ey zatı mühterem?

Asrın : Bari soruya cevap vereydin, bu ne amk. Sınavda ingilizce yazıyı anlamayıp anlamını hocaya sorup cevap alamayan öğrenci gibi hissetim.

Asrın : Şimdi  o öğrenci gibi sessiz sessiz gidiyorum.

Asrın Çevrimdışı....

"Pardon bakar mısınız?" Diye çağıran müşteriye doğru ilerledi genç kız.

Elinden eksik olmayan kalem ve not defterine istenilenleri yazıp cafenin mutfağına doğru  ilerledi.

"Rüya! 2 tabak çikolatalı pasta ve limonata hazırlasana 8 numaralı masaya gidecek." Bilgileri verip saatini son defa kontrol ederken üsten
görünen whatsApp bildirimini bakmadan üzerinde ki önlüğü çıkarıp çantasına uzandı.

"Sabah 8 de cafede pasta yemek nasıl bir fantezi anlayışı lan?" Diye soran Rüya olmuştu.

"Onları bilmem ama hızlı olmazsam sınava  giremeyip kalacağımı bildiğim ama bir umut Allah' a sığındığım fizik dersinden sinava giremediğim için kalacam. Kaçtım ben." Diye seslenip kapıdan çıktı.

Dersin başlamasına birkaç dakika varken  derse yetişen kız başına geleceklerdem habersiz sınav olacağı  sınıfa doğru ilerledi.

Başladın olaylar, dönsün dolaplar 😂😂

Bizim Galaksi/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin