0.9

11 2 17
                                    

Devamkee:)

Hadi bu bölüm sözü benden değil sizden olsun:l

&&&&&

"Buraya yorum olarak alalım sözleri."

&&&&&

Neredeyse 2 aydır Asrınla konuşuyordum okulda sürekli yan yana gelmesekte Arda'nın şebeklikleri ve geçen haftalarda olan sınavlarda ona olan yardımlarımdan sonra hep birlikte takılmaya başlamıştık. Şimdi de çıkışta bir şeyler yapmak için konuşuluyordu masa da.

"Bence her zaman ki kafeye gidelim." Diye öneri sunan Büşra'ydı.

"Farklı bir şeyler mi yapsak acaba bilemedim şimdi." Diye konuşan Barıştı.

"Sema sen de kimse yoktu değil mi?" Soruyla Kerem'e döndüm.

"Aynen kimse yokta niye sordun?"

"Diyorum ki içecek falan alıp sana mı geçsek haftasonu zaten geç saatlere kadar konuşur eğleniriz sonra kızlar sen de kalır biz de aramızdan birine geçeriz falan." Diye düşüncelerini dile getirmişti.

"Olur hatta sizin de gitmenize gerek yok kızları misafir odasına sizi de salona atarım uyursunuz." Diye cevap verdim.

"Evde film izleriz bari oyun alalım tabu falan eğlenceli olur." Diyen Yüsra'ydı.

"Olur zil çalınca biz erkeklerle markete gidelim bir şeyler alalım. Biri senle gelsin eve ne var ne yok bakarsınız kızlarda izin alır sana gelirler." Diye planı anlatan Ege'ydi.

"Tamamdır kim benle geliyor peki?"

"Asrın gelsin hem bugün motorunu getirmiş hızlıca gidip gelirsiniz." Diyen Arda elini ensesine atmıştı.

"Arda sen iyi misin boynun kızardı?" Diye sormadan edemedim. Gerçekten aniden ne olduğunu merak etmiştim.

"Mecnun olmuş ablası eleşme sen ona." Gülerek bunları söyleyen Barış Arda'nın ona attığı su şişesinden son anda kurtulmayı başarmıştı.

"Siktir git puşt Barış!"

"Niye öyle diyorsun Ardaşkımm sen bensiz bir gece bile geçiremezsin." Barışın söyledikleriyle iyice sinirlenen Arda hızla masadan kalkıp gitmişti.

"Ben Arda'ya bakayım."

Ayağa kalkmamla Asrı'nın bana baktığını görmüştüm. "Boşver otur." Demiş ve tekrar önüne dönmüştü.
"Siz oturun ben Arda'yı alıp eve geçerim son derse girmeyiz siz de ne alıyorsanız alıp gelirsiniz." Deyip kantinden çıktım.

Her zaman ki gibi kendini arka bahçeye atan Arda cebinden çıkardığı sigarayı parçalamakla meşkuldü. Belkide onu bu kadar sevmemin sebebi buydu, grupta sigara içenlerin paketlerini alıp sinirlenince ya da üzülünce parçalıyordu. Herkesin aksine Arda sigaradan nefret ederdi belki de bunun en büyük sebebi annesinin sigara yüzünden ciğerlerinden ve hayatından olmasıydı.

Yanına otururken stabil tutmaya çalıştığım sesimle "Efkarlıyız galiba?" Diye sormuştum.

"Aşkı bu kadar basit bir şekilde eğlence konusu yapmaları sinirimi bozuyor, hele de ben sevdiğimin ismini bile doğru dürüst söyleyemezken.

Bizim Galaksi/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin