Selam ve bölüme geçiş😂 Yprum ve voteyi unutmayalım recaaa ediyorum❤
&&&&&
"En çok sevdiği tarafından canı yanar insanın , ve en çok bu yüzden bir daha başka insanlara güvenemez. En sevdiği bile ona acımaz ve sırtını dönerken , bir başkası ona neler yapmaz ki?"
&&&&&
Gökyüzü : Uyumanın bile senin için bir lütuf olduğunu ve aslında buna hakkın olmadığını düşündüğün oldu mu ömür gözlü?
Asrın : Hakkım olduğunu bildiğimiz ama aslında hakkımız olmadığına inandırıldığımız şeyler yüzünden bu haldeyiz.
Asrın : Peki seni bunu düşünmeye iten ne oldu gökyüzü?
Gökyüzü : Öylesine sordum. Sen nasılsın?
Asrın : İyi. Sen iyi misin diye sorup , iyiyim yalanını dinlemek istemiyorum bu yüzden sormuyorum.
Gökyüzü : Zeki çocuk seni 😂😂
Asrın : Gerçekten güldün mü? Yoksa öylesine mi bu emoji.
Gökyüzü : Gerçekten güldüm.
Asrın : Ne yapıyorsun şu an?
Gökyüzü : Camdan yağan yağmuru izliyorum.
Gökyüzü : Peki sen ne yapıyorsun?
Asrın : Arda gevşeği çikolatalı sütle kafayı bulmuş , şimdi de bağıra bağıra çikita muz muz diye evde dolanmasını izliyorum.
Asrın bir video gönderdi....
Gökyüzü : Çikolatalı sütle nasıl bu hale gelmeyi başarmış😂😂
Gökyüzü : Çikita muzzzğğğ ahhh murağtttt bırağma beniiiğğ açtıgın o kalbiğğ
Gökyüzü : Cidden şu an hiç gülecek halim yoktu. Sağol😌
Asrın : Sesi kulak zarımın yetmiş yedi ceddinin anasının avradının daha doğmamış çocuklarının bile ırzına geçti.
Gökyüzü : Niye o kadar süt içmiş peki?
Asrın : Bir kıza 2 yıldır platonik aşıkmış gerzek bugün söyledi sanıyor ki ben bilmiyorum. 😒😥
Gökyüzü : Nasıl yani sen biliyor muydun? Buna rağmen bir şey yapmadın mı?
Asrın : Bir şeyler olduğu belliydi ama kime aşık olduğunu bilmiyordum kendi söylesin diye üzerine gitmedim. Bugün söyledi sonra da markete gidip ne kadar sür varsa alıp içmiş sonrası malum bana geldi bu halde.
Gökyüzü : Anladım. Umarım kıza açılır ve mutlu olurlar. Herneyse ben gidiyorum uyursam kendime gelirim malum yarın benim için fazlasıyla yoğun bir gün olacak.
Gökyüzü : İyi geceler ömür gözlü.
Asrın : İyi geceler gökyüzü.
Gökyüzü Çemrimdışı....
Asrın Çevrimdışı....Elindeki telefonu yatağının yanına bırakan Sema gelen bildirim sesiyle telefonu tekrar eline aldı.
Gönderen: Umut.
"Kayıt işlemleri tamam. Yarın 9' da seni evden alırım. Yeni okul forman kapının önüne bıraktığım kutunun içinde sabah beraber gideriz."
"İyi geceler abicim."
Gönderilen: Umut
" Sağol abim❤ Sabah hazır oluru. Çocuklara büyük süpriz olacak."
Umut çalıştığım kafenin sahibiydi, kan bağımız olmasa bile benimle ilgilenmiş hep abim gibi davranmıştı. Kafeyle evim ve okulum arasında oldukça uzun bir yol vardı hergün aynı şekilde gidip gelmek eziyet gibiydi. En sonunda kafeye yakın okullardan birine kaydımı almaya karar vermiştim. Ev desen zaten uyumak dışında pek gelip gittiğim söylenemezdi. Annem babam karşı tarafta otururken ben Beşiktaş tarafındaydım. Kesinlikle bunun fanatik olmanla alakası yok.
İç sesime bu defa haklıydı.
Gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim. Yarın oldukça yorucu bir gün olacaktı.
Hade bakalım yeni okul neler getirecek bize okuyup görelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Galaksi/Texting
HumorGökyüzü : 'Öyle bir yere geldik ki hiçbir sokağın adı yok.' Diyor Cemal Süreya. İşte sen ismi olmayan, sonu çıkmaz sanılan bir sokaksin. Lâkin senin sokağının sonu denize uzanıyor ömür gözlü ben bunu biliyorum. Asrın : Hani diyor ya Edip Cansever "Ö...