0.3

18 4 18
                                    

Selamün Helloooo😂😌

&&&&&

"Öylesine yazılmış bir mektup sayfasıydı hayat, üzerine hiç düşünülmeden işlenen onca harf her pişmanlığı simgelesede geri silinemiyordu."

&&&&&

0551*******: Naber her gördüğümde yeni bir maskeye bürünmüş hüzünlü kek?

Asrın: İyidir her seferinde konuşup soracaklarımı unutturan kız.

0551******* : Sor bakalım ömür gözlü adam .

Asrın : Hâlâ telefonda kayıtlı değilsin ne diye kaydedeyim seni?

Asrın : İsmini söylemiyorsun anladık.

Asrın : Anlamını ya da varsa lakabını falan söyle  bari.

0551******* : Gökyüzü diye kaydet, Ömür gözlü.

0551******* numaralı kullanıcı Gökyüzü olarak değiştirildi.

Asrın : Tamamdır.

Asrın : Yine gittin.

Asrın : Böyle olmaz ki , hep gidiyorsun sen .

Asrın : Neyse ben de 1 2 saatlik ölüm yoluna çıkayım dönerim.

Gökyüzü  Çevrimdışı....
Asrın Cevrimdışı....

Denize doğru bakan masaların birine oturan Asrın hızlıca kahvesini içip gitmeyi planlıyordu. Açılan kapıyla birlikte çalan zil, birkaç kişinin bakışlarını kapıya doğru çevirmesine neden olmuştu. Sibel, deri bir etek ve v yaka bir tişört giymiş üzerine ceket almıştı.

"Selam Asrın." Diye cıvıldayan kız Asrın'ın bakışlarını görünce biraz daha ciddi bir yüz ifadesi takınmıştı.

"Kahvemi içip kalkacağım hızlı konuş Sibel."

"Biraz akışına bıraksan Asrın. Karşında düşmanın değil senden hoşlanan biri var." Sibel normal tutuğu sesiyle konuşurken Asrın'ın cümleleri onu dumura uğratmıştı.

"Kusura bakma Sibel. Sen benim hiçbir şeyim değilsin herkese nasılsa sana da öyle davranıyorum ki ümitlenme. Şimdi içelim şu kahveleri ve bitsin bugün."

Eliyle bir garsonu çağıran Asrın olmuştu.

"12. Masaya bakar mısın? " diye birine seslenen genç garson ardından önünde ki masanın siparişini almanya devam etmişti.

Asrın daldığı yerden ona seslenen kızla birlikte uyanmış oldu.

"Ne istemiştiniz?" Adisyonu elinde tutan genç kız karşısında ki adama bakıyordu. Sahilde gördüğü kişiyle şimdi karşısında olan adam gerçekten çok farklı duruyordu.

"Sadece bir türk kahvesi alayım." Asrın istediğini söylerken kızı süzmeyi ihmal etmedi. Bir yerden anımsıyor olsada aklına bir türlü gelmiyordu.

Bizim Galaksi/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin