Satır arası yorumlarınızı bırakırsanız çok mutlu olurum tatlı okurlarım. Keyifli okumalar.
Kızım neşeli sesiyle sabırsızca babasını çağırırken gözlerim paketin açılıp açılmadığını belli eden herhangi bir işaret bulmak istercesine bir pakete, bir kocamın ifadesiz sayılabilecek yüzüne gidiyordu. Korkuyordum ve vücudumu ateşe verecekmiş gibi ısıtan o benzersiz, yakıcı korku bir an önce bir şeyler yapmam gerektiğini söylüyordu ama ben tıpkı kapının önünde olduğu gibi hareket edememiş, sandalyeye mıhlanıp kalmıştım. Ne yapabilirdim ki? Hiçbir şey bilmiyordum. Eğer endişeli davranırsam daha çok dikkat çekmiş olacak, paketin içinde alakasız bir şey olsa bile şüphe uyandıracaktım ama eğer paketin içinde tıpkı çiçeklerde olduğu gibi bir mesaj varsa ve ben durumu kurtarmazsam ailemle aramdaki güven çatırdamaya başlayacak, ben inkar edip bir yalanla üstünü kaplasam da yıllardır özenle sakladığım geçmişimin perdesi şüphelerle yavaş yavaş aralanacak ve en sonunda her şey ortaya çıkacaktı.
Saniyeler içinde bir sürü soru zihnime üşüştü. Ne vardı o paketin içinde ve o çekmeceye sakladığım kocamın aklına nereden gelmişti? Yoksa her şeyi biliyor da kanıtlamak için bir ipucu mu arıyordu?
Birkaç saniye sonra kocamın masum, meraklı bir ışıltıyla parlayan gözlerinden ve paketi nereden açacağını anlamak için ambalajı yoklayan ellerinden henüz paketin içinde ne olduğunu bilmediğini anladım ve kendim bile anlamadığım müthiş bir hızla sandalyeden kalkıp paketi elinden aldım. Bu hareketi hiç düşünmeden, ani bir dürtüyle yapmıştım ve bahanemin ne olduğunu bile bilmiyordum. O neden böyle bir şey yaptığımı anlamaz bir tavırla gözlerime baktığında oldukça iyi bir yalancı olan annemin sözlerini hatırladım.
"Sakın duraksama. Hızlı ve hazır cevaplı ol fakat sonradan hatırlamayacağın bir şeyi asla söyleme. Saçlarınla, yüzünle oynama. Sadece kendine güven ve onların gözüne bak."
Karanlık geçmişimin çoğu kısmının aksine oldukça belirgin olan bu sözleri içimden tekrarladıktan sonra aklıma gelen ilk şeyi tahmin ettiğimden daha soğukkanlı bir şekilde söyledim.
"Bu bir sürpriz."
Korkuyla beraber gelen o şeytani dürtü kocamın gözlerindeki olumlu parıltı ile daha da cesaretlendi ve yalanımı profesyonel şekilde sürdürmeme yardımcı etti. Kulağına yaklaştım ve şehvetli bir ses tonuyla fısıldadım.
"Ve bu sürpriz için geceyi beklemeniz gerekiyor bayım."
Uzun bir zamanın ardından yaşayacağımız heyecanlı geceyi düşünmek onu heyecanlandırmış olacak ki kocam ilk başta şaşırsa da sonrasında bu yalana zevkle inandı.
"Hem söyle bakalım, neden o çekmeceyi karıştırıyordun?" diye sordum ağzından laf almak amacıyla.
Sarıya çalan açık kestane rengi gözlerini gözlerime sabitledikten sonra "Belki benim de bu gece için bir sürprizim vardır ve oraya bırakmışımdır." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yazarın İhanet Öyküsü
Mystery / ThrillerAhsen Kılıç, sahip olmak istediği her şeyi elde etmiş bir kadındır. Lüks bir ev, son model bir araba, iyi bir eş, sevgi dolu şirin bir çocuk... En önemlisi de uzun yıllarını alsa da en büyük hayalini gerçekleştirmiş, ünlü bir yazar olmuştur. Kitapla...