1.fejezet

1.6K 80 4
                                    

-Komolyan mondom ez a pasi nem normális, a tanár székére tett ragasztót a vicc kedvéért, komolyan ki tesz ilyet?-méltatlankodott Tae.

-Hát Jeon Jungkook, ki más.-vontam vállat és inkább arra összpontosítottam hogy ne menjek neki semminek.

Teremben csak az osztálytársaim voltak és pár felettünk járó diák akik történetesen Jeon Jungkook osztály társai.
Ők csak azért járnak ide mert elmondásuk szerint ide járnak a legjobb csajok az egész iskolába.
Komolyan még csak kilencedikesek vagyunk de már ránk vannak szállva a tizedikesek.

-Csá, Richard! jelent meg a suli hírhedt pasija, Jeon Jungkook.
Már nem győzöm ismételni a nevét, a csapból is ő folyik.

Hangosan nevettek valamin míg én gyorsan amennyire csak tudtam, körmöltem a Tae-ről másolt jegyzeteket. Nem igazán vagyok jó tanuló és kicsit nehezen megy de birkózom vele.

-A tizedikesek miért vannak itt?-szólt szigorú hangján a tanár miután megérkezett.

-Tanárnő magát de jó látni!- tárta szét a karját Jackson ki mind közül a "legviccesebb".

-Jól van Jackson, kifáradnának legyen szíves?-mutatott az ajtóra.

-Egy ölelést sem kapunk, ez milyen már? kapott a szívéhez JeonGuk.

Egy sóhajtással jelezte a tanár tényleg ideje menniük. Lassan fél fog robbani tőlük.

-Mellesleg JeonGuk, maga legyen szíves hamarabb bejönni ide az órája végeztével mert beszélni valóm van.-közölte szigorúan.

Ő csak bólintott, még egyszer végig nézett az osztályon és először találkozott a tekintetünk.
Bőrdzsekijét össze húzva, hajolt meg a tanár előtt, majd távozott.
Ez meglehetősen érdekes volt.

Bᴀᴅ ᴀɴᴅ Gᴏᴏᴅ Bᴏʏ☠⊹ฺJikookWhere stories live. Discover now