18. rész

549 51 12
                                    

Utolsó előtti napon Jungkook lázas lett, mert a hülye fejű kint állt az esőben pár haverjával és valami idétlen táncot jártak a kiégett tűz körül. Olyan volt, mint valami párzási rituálé.

-Mondtam neked hogy gyere be!- motyogtam miközben átadtam neki a saját készítésű teát.

-Hercegnő, egyet jegyezz meg, nem vagy az anyám.- halványan elmosolyodott, aztán kifújta az orrát egy oda készített zsepivel.
Látszólag büszke volt magára, hogy elmondhatta nekem ezt.

Fél óra is elmúlt, ez idő alatt pedig Jungkook rengeteget panaszkodott, miszerint ő fázik vagy éppen melege van. Hozzak neki takarót meg ilyesmi. Ezeket figyelmen kívül hagyva olvastam tovább a könyvem míg meg nem dobott a pólójával. Egyenesen a fejemen landolt.

-Azonnal vedd vissza Jungkook, még jobban beteg leszel te féleszű.- dobtam vissza neki.

-De melegem vaaan.-panaszkodott. Na igen, nem kellett volna esőben lenned te idióta.

-Kérlek Jungkook. -néztem rá fáradtan, bár még mindig nem értettem miért foglalkozom vele.

-Csak akkor, ha ide fekszel mellém.- kacsintott fekete szemével.

-Álmodban, barátom!-forgattam meg a szemeimet, és már éppen merültem volna bele a könyvembe ha nem mondja tovább a magáét.

-Akkor én sem veszem fel, sőt kimegyek az esőbe.-ám én mindenben megakadályoztam.

-Marad!- emeltem rá fenyegetően a mutató ujjam.

Maradt az egyetlen olyan opció amelyben ha teljesítem amire megkért, nem teszi az immunrendszerét teljesen tönkre. Befeküdtem mellé az ágyba.

-Doktor bácsi, meleg még a homlokom?- kezemet a homlokára illesztette én pedig azonnal éreztem, hogy lejjebb nem ment a láza.

-Nagyon vicces vagy Jeon.

Anyám mindig azt tanította, hogy ha a szánkkal ellenőrizzük a hőmérsékletet, jobban meglehet állapítani.

-Megengeded?-suttogtam, az orrunk összeért amint közelebb hajoltam.

-Neked bármit édes. Amúgy minek suttogsz?

Kellemes bizseregtő érzés volt a homlokát megérinteni a tulajdon számmal. Fura volt elsősorban, ám Jungkook mindvégig csendben maradt, egyedül a kezét vezette át a derekamra. Én is így tettem.

-Ahh, hideg a mancsod! -szisszent fel amikor és a nagy fekete pulcsija alatt kutattam.

-Nagyon forró vagy, bisztos jól vagy?- remegett a hangom, egy bizonyos részem félt hogy bármi baja lesz.

-Majd jobban leszek.-vont vállat.

Persze neki mindent lazán kell vennie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bᴀᴅ ᴀɴᴅ Gᴏᴏᴅ Bᴏʏ☠⊹ฺJikookWhere stories live. Discover now