Amint meghallottam a következő programot azt hittem meg fogok halni, én és a hegymászás olyan mint a vega embereknek a hús. Kurva messze állnak tőle és egyáltalán nem szeretik.
Próbáltam megbeszélni magammal, hogy biztos jó lesz és ne aggódjak, csak nem zuhanok le. Magamat ismervén, nem tudom majd betartani a fogadalmamat.-Na mi van törpe.-bökött oldalba JeonGuk.
A szája mosolygott de a szemei könnyesek voltak, most az előbb ő sírt?
Nem akartam felhozni a témát hogy a mamája meghalt, viszont azért tuti nem szedi le a fejem ha rákérdezek hogy minden rendben van-e?
Mondjuk ez elég hülye kérdés mert aki jól van az nem sír.-Minden rendben, Kook?-francba, hogy ilyen magas. Mindjárt kitöröm a saját nyakam.
-Kook, most már becézgetjük is egymást?-nyúlt a zsebébe, a cigijét elő húzva nyújtotta azt felém. Már megint ez a cigaretta.
Hülye rosszfiús imidzs, de bevallom nagyon bejön.
Csak ne lenne ilyen morcos.-Miért vagy most ilyen, ilyen elutasító.-álltam vele szembe.
-Meg kéne valakit dugnom, és akkor nem lennék ennyire elutasító. Tudtad, hogy a szex csodákra képes, stressz levezető meg minden.- pöckölte meg az orromat mutatóujjával.
-Nem, ez nem megoldás, hogy a szexualitást használod ahelyett hogy megbeszélnéd valakivel a problémáid!-tettem csípőre a kezeimet.
-Miért, lenne kedved alám feküdni? -szívott bele a bűzrúdba.
-Jungkook, az istenért mondom, hogy ez nagyon pofátlan volt! -dobbantottam a lábammal mérgesen.
De ő, ő csak mosolygott tovább majd megjegyezte:
-Te vagy az egyetlen ember aki megtud őszintén mosolyogtatni. Aranyos vagy.- túrta össze a hajamat mint egy kutyának.
Igen, csakhogy egy kutya nem fog elvörösödni ettől, én viszont...inkább nem mondok semmit.
YOU ARE READING
Bᴀᴅ ᴀɴᴅ Gᴏᴏᴅ Bᴏʏ☠⊹ฺJikook
Romance⊰⊹ฺ -Mért bujkálsz, már második alkalommal hogy ezt látom. nézett rám hunyorítva a napsütést miatt. -Suliban nem szabad cigizni.-tereltem a témát. -Ez, csak néha szívok el egyet...különben az első autó elé vetném magam ami elmegy az isk...