12. fejezet

717 55 9
                                    

Én amikor az ofő bejelentette hogy a két felsőbb évessel leszek együtt, egy faházban, a barátom Tae nélkül, pánikba estem. Őt beosztották valahová máshová, de elmondása szerint jobb is így, mert arra felé jó pasik vannak. Persze ezt úgy mondta hogy Jackson nem hallotta meg, így nem lett belőle féltékenységi roham.
Nekem meg, nem kellet megmentenem, nagyszájú barátomat.

-Jössz vagy kint éjszakázol?-Jungkook rám pillantott az ajtóból, olyan semleges arckifejezése volt.

Becipeltem magamat, kellemesen csalódtam a benti környezetet illetően, pókok, porcicák helyett rendkívül nagy tisztaság fogadott benünket.
Már is otthon érzem magam.

-Na gyerekek, én alszok az egyszemélyes ágyon, ti pedig ketten, ott.- tette csípőre a kezét a harmadik személy.
Jó hogy megkérdezett engemet is.

Sunyin vigyorogva intett a szemével jobbra, Jungkook atlétában feküdt az ágy jobb oldalán, behunyt szemekkel pihent, mellkasa egyenletesen mozgott, felsője mellette hevert, rendetlenül, elszórva.
Mint a gazdája, rendetlen és szétszórt.
Megráztam a fejemet, és odamentem összehajtogatni, csak most érkeztünk meg, és máris rendetlenséget csinál. Mi lesz egy hét múlva, felgyújtja a házat?
Hülye, kölyök!
Miért érzem úgy, nehéz dolgom lesz mindkettővel?
Mégha egyenlőre Jackson nem csinált semmit.
MÉG.

Bᴀᴅ ᴀɴᴅ Gᴏᴏᴅ Bᴏʏ☠⊹ฺJikookWhere stories live. Discover now