Meg nem tudnám számolni, hogy amíg mi ettünk, addig Jungkook-hoz mennyi lány oda ment, annak céljából, miként a telefonszámát elkérje vagy akár le üljön mellénk társalogni.
El akartam menni, csakhogy Jungkook megparancsolta, azonnal üljek vissza a helyemre. Hát tettem azt amit mondott, kutya módra hallgattam a parancsára.
Már csak várnom kell a jutalomfalatra..
Jungkook volt az aki elutasította, nőnemű egyedek által vívott, párzási táncot ott az asztal körül, konkrétan úgy nézett ki ez az egész.De nem is kellett csalódnom, hiszen Jungkook és a jó modora megmutatta nekem hogy hogyan koptat le lányokat. Bár sajnáltam őket, kedvesnek tűntek, és szépek voltak.
Idézem:
"Ez az egyetlen dolog ami jól áll a nyávogógnak, a távolság...a jó nagy távolság."Ezzel pedig szemtanúja lehettem hogy Jungkook-hoz majdnem hozzá vágta a táskáját. Lány helyében én is ezt tettem volna, de még lehet hogy tőlem is kap egyet, mire kiérünk.
Jungkook mindig is ekkora köcsög volt?-Ilyen nehéz menőnek lenni akkor én inkább leszek stréber. rágcsáltam a sült krumplit, lopva meg bámultam őt.
-Ezzel csak fényezed az egómat, de köszi.-mosolygott rám teljes fogsorával.
-Azon szerintem már nem kell fényesíteni, fényesebb a jövőmnél is.-mormogtam, aztán beleittam a kólába. Majdnem az is vissza jött az orromon keresztül mert az asztal alatt bokán rúgott.
-Anyádat rugdosd!
-Anyámat ha kérhetem hagyd ki ebből, ő semmi rosszat nem tett, amiért meg kéne rúgnom, ellenben veled, te szemtelen vagy.-teljesen komoly ábrázattal mondta ezt nekem, én belőlem nevetés tört elő, a helyzet ellenére is.
______TaeTae:
Láttalak elmenni Jeon Jungkook-al, hova mentetek?😏😏Jimin:
Annyira hülye vagy!
Csak meghívtam őt egy karjára mert kimentett a pácból 😐😒TaeTae:
Aham😏👀✨Jimin:
Jackson is ott volt.😉TaeTae:
Utállak.Jimin:
Osztozom a véleményedben drága barátom:)
Mondta hogy egyszer lefeküdtetek egy buliban.TaeTae:
Az áruló!Jimin:
Nézőpont kérdése…TaeTae:
Pofa be!
YOU ARE READING
Bᴀᴅ ᴀɴᴅ Gᴏᴏᴅ Bᴏʏ☠⊹ฺJikook
Romance⊰⊹ฺ -Mért bujkálsz, már második alkalommal hogy ezt látom. nézett rám hunyorítva a napsütést miatt. -Suliban nem szabad cigizni.-tereltem a témát. -Ez, csak néha szívok el egyet...különben az első autó elé vetném magam ami elmegy az isk...