11. fejezet

719 59 3
                                    

-Kedves osztály, a holnapi nap nem tanítás lesz,  megnyertünk egy pályázatot, helyileg Damyang Juknokwon helyre visz minket, a busz, egy teljes hetet ott fogunk tölteni, másik osztállyal egyetemben. Kérem mindenki hozzon magával ruhát és amit fontosnak tart. Programokat majd megbeszéljük.-a tanítóról leírt hogy örül annak, mehet haza, ahogy mi is.

-Gyere már Tae! -dobbantottam előtte, míg ő a cipőfűzőjével szarakodott.

-Jól van már törpe, hova sietsz?-morogta.

Na, mondanom sem kell, a hátralévő utat a suli kijárata felé úgy tettünk meg,  én Tae fülét szorongatva a két ujjam között, húztam magam után.
Néhányan minket néztek, és mikor szemeim két ismerős alakot vélt felfedezni, ahogy elhaladtunk mellettük.

-Az igen, jobb lesz ha következő hétben nem mérgesíted fel őt Jungkook.-röhögött fel Jackson.

Elmosolyodva megrázta a fejét, most mi olyan vicces? Csak móresre tanítom, drága barátomat.

-Jimin, elengednéd a fülem, mert szerintem le fog esni, érzem.- kapálózott.

A következő mondat Jackson-tól végképp meglepett.
Nem gondoltam volna ilyet.

-Na sipirc a pasimtól törpe. -hesegette el játékosan a kezemet.

Nagyokat pislogva néztem rájuk, szerencsére Jungkook kapcsolt és arrébb húzódott maga mellé hogy, ezek ketten tudjanak beszélgetni.
Annyira lesokkoltam hogy még zavarba sem tudtam esni attól hogy Jungkook mellettem áll a csuklómat szorongatja.

Mindketten zavarban voltunk a két felsőbb éves srác miatt, egyrészt mert mindkettő helyes, magas, jó stílusa. A különbség az hogy nekem még első csókom sem volt, Tae meg már nem is szűz.
Csak azt nem értem, hogy nekem ez miért lenne probléma?

Bᴀᴅ ᴀɴᴅ Gᴏᴏᴅ Bᴏʏ☠⊹ฺJikookWhere stories live. Discover now