Talán véletlen egybeesés lenne hogy állandóan összefutok Jeon Jungkook-al, mondjuk egy iskolába járok vele akkor logikus.
Épp hogy elbújhattam a folytonos üldözőim elől és történetesen most nem az öltözőben hanem a tanároknak kialakított testnevelés öltözőben. Igen itt még a tanárok is átöltöznek.
Nyílt az ajtó én pedig lélegzet vissza fojtva vártam hogy megtaláljanak és meg gyepáljanak ahogy nekik szokás. Az ő szemükben én egy senki vagyok és azóta pipák rám mióta beköptem őket az igazgatónál hogy kidobták a táskámat az ablakon.
-Van itt valaki?-hirtelen hangtól meg rezdültem.
Ez csak Jungkook, nyugodtan kibújhatok a relytekhelyemről, ő nem fog bántani ugye?
Nagyot lélegeztem és előbújtam, amint meglátta a teljes valómat a tizedikes, ajkait mosolyra húzta utána pedig beleszívott a cigibe.
Felzselézett hajának fényt kölcsönzött a délutáni napfény, csontos ujjai közt egy szál cigi pihent amit félig már elszívott, és annak füstjét kifújta a nyitott ablakon.
Ma egy fehér és egy fekete csíkos cipőt viselt, lábain fekete csőnadrággal felsője okkersárga, nagyon passzolnak egymáshoz.-Miért bujkálsz, már második alkalommal hogy ezt látom. -nézett rám hunyorogva a napsütést miatt.
-Suliban nem szabad cigizni.- tereltem a témát.
-Ez, csak néha szívok el egyet...különben az első autó elé vetném magam ami elmegy az iskola előtt.-emelte magasba azt a kezét melyben a cigi volt.
-Ja, nekem is volt ilyen ötletem de végül maradtam a seggemen.-kontráztam.
Egy pillanatra elcsodálkozott, aztán elnyomta a bűz rudat felém fordult hogy az arcomba fújja a füstöt.
Csúnyán néztem rá bár inkább voltam zavarban, épp akartam mondani neki egy csípős megjegyzést de kint a folyosón beszédet hallottunk ahol pont engem említettek.-Amúgy miért akarod megverni szegény gyereket, mit ártott neked Jimin?- ez volt az első hang ami engem említett.
Jungkook felfigyelt a nevemre és szerencsétlenségemre pont hallatszott annyira hogy teljes mértékben ki lehessen venni minden szót.-Emlékeztek év elejére, na akkor ezért...beköpött apámnak és miatta nem tudtam internetezni egy hétig.-mondta az igazgató elkényeztetett fia.
Hol vagyunk, oviban?-Akkor azért állunk itt mert bent van?
Ne, basszus!
-Sejtem hogy itt rejtőzik ez a köcsög, ha kijön agyonverem.
-Ezek téged keresnek?-rántott ki a rémület miatt keletkezett sokkból.
-Talán.- néztem rá reménykedve hogy hát ha meg tud védeni amilyen nagy termetű.
Szerintem simán le tudná őket nyomni.-Nem gondoltam volna hogy te ilyen rossz fiú vagy, fogadtam Jacks-el egy tizesben, hogy te stréber vagy aki ceruzát szopkod otthon.-csóválta a fejét amiért valószínűleg elvesztett egy tízest és még a fogadást is.
Hát, szar ügy.-Hé ez nem szép dolog hogy rám fogadtok, különben is nem a ti dolgotok hogy és mit csinálok otthon.-teremtettem le.
-Bocs ha közbe szólok de ezt nem tudtam nem félreérteni, tulajdonképpen mit csinálsz te otthon?- vonta fel a piercinges szemöldökét.
-Mondtam nem a te dolgod. zártam le ennyivel.
-Jól van durci királynő, nem kell bekapni a fejem egy ártatlan kérdéstől, most azon agyaljunk hogyan hívjuk ide Jackson-t. vette elő mobiltelefonját és tárcsázni kezdett.
-Minek hívod fel?-értetlenül néztem bele a telefonba.
-Mert ő el tudja rendezni verekedés nélkül, meg hát, amúgy sem fényes a kapcsolatom az igazgató fiával. -húzta el a száját.
Most annyira elnevetném magam.
Ki gondolta volna.-Miért is?
-Talán egyszer "véletlenül" szex játékot tettem a táskájába és az egész osztály láthatta mégsem olyan szende szűz fiút.-emlékezett vissza nagy beleéléssel.
Igazán szép prank lehetett.
Bár kicsit durva.
YOU ARE READING
Bᴀᴅ ᴀɴᴅ Gᴏᴏᴅ Bᴏʏ☠⊹ฺJikook
Romance⊰⊹ฺ -Mért bujkálsz, már második alkalommal hogy ezt látom. nézett rám hunyorítva a napsütést miatt. -Suliban nem szabad cigizni.-tereltem a témát. -Ez, csak néha szívok el egyet...különben az első autó elé vetném magam ami elmegy az isk...