-Mr. Park, legyen szíves elhozni nekem a 10. b. osztály terméből az osztály naplómat, elhagytam valahol a szekrényben.
Én pedig jó fiú módjára pattantam fel a helyemről és mentem ki az osztályteremből, örülök ha ki tudok jutni innen és ilyenkor direkt lassan megyek.
Mindig nézelődni szoktam vagy ilyesmi.
Mivel ez a terem a második emeleten volt így volt alkalmam bemenni a mosdóba hogy ellenőrizzem magam a tükörben és száraz ajkaimra szájfény kenjek, mert nem szeretem ha hullákat megszégyenítően fehér.Kilincset lenyomva meghallottam valaki dúdolását és ebből arra következtettem hogy bizony valaki van a művész teremben. De ők ilyenkor nem tesin vannak?
-Halló!-kukucskáltam be, de az illető háttal ült nekem egy festői állvány előtt, fülében pedig a fülhallgató, ezért nem hiszem hogy hallotta amikor köszöntem.
Gondoltam ha nem hall akkor én nem is zavarom, és nyomban neki álltam a naplót keresni, megnéztem mindenütt de sehol nem leltem rá. Aztán beugrott valami amit a tanár mondott "valamelyik szekrényben", akkor csak ott kell lennie.
Szemem sarkából láttam hogy a srác megugrott amint melléje értem, de nem néztem rá csak kinyitottam a szekrényt. Csak akkor sötétült el a tekintetem amikor megláttam hogy a polcok felső sorában foglal helyet az az átkozott napló. Felgyújtom, gondoltam magamban.
Nyújtózkodtam de sehogy sem értem fel, mondjuk fel is mászhatnék rá, de akkor valószínűleg nem csak a napló kerülne földre hanem én is.
Próba szerencse alapon kezdtem felmászni rá, mint migráns a kerítésre, de amint ott tartottam hogy a második polcra tettem a lábam valaki leemelt róla, és átnyúlt könnyűszerrel fölöttem, aztán levette a kívánt tárgyat.
Durcisan és égő pofival fordultam meg hogy tudjam ki az aki ezt tette velem. Oké, kicsi vagyok, de senkinek nincs joga így emelgetni mint egy könnyű szatyrot.-Jeonguk!?-néztem fel rá ő pedig le rám.
Hülye égimeszelő!
Szerintetek ha megkérdezem milyen a levegő fent akkor belelök a szekrénybe és rám zárja?-Tessék.-nyújtja át a naplót.
Milyen jó szívű, hogy kanalaznám ki.-Kösz, látom festesz.-nézetem amint vissza ül a székre és újra kezébe veszi az ecsetet.
-Jó megfigyelő vagy. -bólint.
Mondatára csak egy szemforgatást kap, viszont ezt ő már nem láthatja.
-Neked ez hobbi, vagy versenyre is jársz, mert ez nagyon szép. -nézek végig a félig kész munkán.
-És mond csak, neked a mini golf az hobbi vagy versenyszerűen űzöd? -néz rám vigyorogva.
Hirtelen felindulásból elkövetett ütést mértem a vállára, mire felnevetett.
A mocsok!-Egy szemét vagy!-csapkodtam meg, csak úgy kapta az ütéseket.
-Mérges törpéket nem jó felbaszni, végén elvarázsolnak.- kacsintott, aztán már nem foglalkozott velem, így kénytelen voltam kimenni.
YOU ARE READING
Bᴀᴅ ᴀɴᴅ Gᴏᴏᴅ Bᴏʏ☠⊹ฺJikook
Romance⊰⊹ฺ -Mért bujkálsz, már második alkalommal hogy ezt látom. nézett rám hunyorítva a napsütést miatt. -Suliban nem szabad cigizni.-tereltem a témát. -Ez, csak néha szívok el egyet...különben az első autó elé vetném magam ami elmegy az isk...