Pls, na moim profilu pojawiło się głosowanie odnośnie nowej książki. Zagłosujcie.
🥗 Pierwsze spotkanie🥗
Szłaś szybkim truchtem, zapatrzona we wnętrze swojej torby. Sprawdzałaś, czy niczego nie zapomniałaś w jedzeniu dla swojego chłopaka. I odetchnęłaś z ulgą, widząc, że wszystko jest.
Długo jednak ta spokojna chwila nie trwała, gdyż udało Ci się z kimś zderzyć. W ostatniej chwili zrobiłaś kilka kroków w tył, by utrzymać równowagę i wtedy poczułaś pociągnięcie za rękę w jeszcze inną stronę.
Nie wiedziałaś zbytnio co się dzieje, aż nie dostrzegłaś roweru przejeżdżającego przez miejsce, gdzie niedawno stałaś. Poczułaś, jak Twoje serce zaczyna gwałtownie bić, a uścisk na twojej ręce zelżał. Podobnie jak uścisk na twojej talii. Odwróciłaś się za siebie, by zobaczyć swojego wybawcę i straciłaś mowę.
Za tobą stała przepiękna kobieta. I to bohaterka, najsilniejsza z klasy B.
- Woah. Um.. Ah... Dziękuję bardzo. Yyy, dziękuję pani - zaczęłaś się kłaniać, czując jak pieką cię policzki. Nie miałaś jednak więcej czasu, by chociażby usłyszeć odpowiedź Fubuki, bo zadzwonił twój telefon.
- Tak kochanie już idę. Nie, nic mi nie jest. Ale nie uwierzysz co się stało!🧏♀️Zaprzyjaźnianie się🧏♀️
Nie minęło zbyt długo czasu, a znowu zaliczyłaś bliskie spotkanie z bohaterką. Tym razem, kiedy byłaś na randce z chłopakiem, przyszła do niego wiadomość o nagłej awarii w maszynie. Dlatego też musiał cię zostawić, żeby nic nie wybuchło. Dlatego też w sumie nie wziął cię ze sobą.
Kończyłaś pić swój napój, zastanawiając się, czy zamówić coś jeszcze i posiedzieć dłużej w samotności. Sprawa szybko się rozwiązała, bo dosiadła się do ciebie Fubuki.
- Wystawił cię? - zapytała wprost, na co się zakrztusiłaś.
- Nie, po prostu wezwały go nagłe obowiązki. Wie pani, bezpieczeństwo świata, te sprawy - wolałaś nie wspominać, że [Imię chłopaka] miał plany przejęcia władzy nad światem. - Ale teraz mogę zaprosić na posiedzenie przy kawie i ploteczki.Czarnowłosa od razu się zgodziła, przy okazji zaznaczając stanowczo, że masz do niej nie mówić per pani, tylko po imieniu. Rozmawiałyście dłuższą chwilkę i okazało się, że za dużo wspólnego to wy nie macie. Może oprócz ulubionego napoju i serialu. Oraz odczuć względem waszego spotkania, które było dosyć miłe. Na koniec wymieniłyście się nawet numerami telefonów.
🌪️Opowiada o tobie🌪️
Tatsumaki pociągnęła kolejnego łyka herbaty, patrząc w swoją siostrę ze znaną sobie irytacją.
- Mówię ci, [Imię] jest wspaniała!
- Ma jakieś moce?
- Nie.
- Jest popularna?
- Nie. - Tyle wystarczyło, by zielono włosa prychnęła na swoją siostrę. Fubuki już od jakiegoś czasu chodziła z głową w chmurach i dopiero teraz zdecydowała się pochwalić, co ją tak zajmowało.I właśnie ta "zwykłość" [Imię] spowodowała, że Tatsumaki zaczęła bać się, że jej siostra zostanie przez ciebie wykorzystana i skrzywdzona dla władzy.
- Ale wiesz, ona chyba nie ogarnia, kiedy próbuję flirtować. No i ma chłopaka.
- Podrywasz zajętą?! - i w ten sposób bohaterka klasy S straciła po raz kolejny wiarę w swoją rodzinę.🗿Kłóci się z twoim chłopakiem🗿
W końcu twój chłopak stwierdził, że to dobry moment by wcielić swój plan w życie. Rozpoczął atak botów, a kiedy wszyscy bohaterowie musieli się zająć śmiercionośnymi maszynami, on poszedł po ciebie, by zgodnie z założeniami, wziąć cię na zakładnika.
CZYTASZ
Bohater Dla Zabawy | One Punch Man Scenariusze (zakończone)
Fanfiction!Fem!Reader! Ciężko mi było znaleźć jakieś dobre scenariusze z One Punch Man'a, w dodatku z niektórymi z moich ulubionych postaci, więc zdecydowałam się stworzyć własne. Nr 1 w #genos - 21 maja 2021