Bölüme başlamadan önce bir şey söylemek istiyorum. Niye oy vermiyorsunuz? Sizi bunun için sıkamam tabiki ama bölümün sonuna kadar gelip yıldıza basmamanızın nedeni ne? Bu kitaba daha yeni başladım. Fakat floriste de benzer bir durum vardı. Böyle giderse sınır koymak durumunda kalacağım. Sadece beğenip beğenmediğinizi merak ediyorum. Eğer beğenen birileri yoksa niye boş yere yazmaya devam edeyim?
.
.
.
.
.
Penceremden içeri sızan ve gözlerimi yakan güneş ışığını ellerimle engellemeye çalışıp arkamı döndüm. O sırada komodinin üzerinde duran kahvaltı tepsisi dikkatimi çekti. Yatakta doğrulup tepsiyi elime aldım. Jin yoktu. Her zamanki gibi yalnız uyanmıştım.Tepsideki mavi postidi aldım ve üzerindeki notu okudum.
"Aslında mükemmel bir kahvaltı masası hazırlayıp ailecek kahvaltı yapmayı düşlemiştim dünki hatamı telafi etmek amacıyla fakat sabah setten aradılar ve seneryoda bir değişiklik yapacaklarmış bu yüzden acilen çıkmam gerekti. Kahvaltını güzelce yap. Malum dün gece:)) Akşam yemek hazırlayayım deme sen, ben ve biricik oğlumuz dışarda yiyeceğiz...♡ "
Birazda olsa yerine gelen keyfimle güldüm. Kahvaltı tepsisini yerine koyup yataktan kalktım ve kıyafet dolabına yöneldim.
En altta duran çekmeceyi açıp içindeki kalpli kutuyu çıkardım. Elimdeki notu diğerlerinin yanına koydum. Bu kutuda tanıştığımız günden bu yana jin'in bana yazdığı mektuplar ve notlar vardı.
Kutuyu yerine koyup dolaptan birkaç parça kıyafet çıkarıp giyindim. Ve Jin'in benim için hazırladığı kahvaltımı yaptım.
Bulaşıkları mutfağa götürürken oğlumu kontrol etmeyide ihmal etmemiştim. Peluş oyuncağına sıkı sıkıya sarılıp uyuyordu.
O uyurken ona güzel bir kahvaltı hazırlamaya koyuldum. Çalan kapıyla dikkatimi yaptığım işten çektim.
"Şu lanet omega canımı çok sıkıyor"
"Sana da merhaba Jimin"
Çok sevgili kardeşim her zamanki gibi isyan ede ede içeri girmiş sanki kendi eviymişçesine koltuğuma yayılmıştı.
"Merhaba hyung"
"Yine kime isyan ediyorsun?"
"Sence kime? Tabikide o Jungkook denen omega bozuntusuna. Jin hyungun kardeşi olmasa ağzını yüzünü dağıtırdım."
"Ne istiyorsun şu çocuktan anlamıyorum ki? Melek gibi biri."
"Melek mi biri? Biz aynı Jungkooktan bahsediyoruz değil mi?"
"Sadece fazla abartıyorsun."
"Tamam seninle o aptal omega hakkında tartışmak istemiyorum. Yeğenim nerede ben onu görmeye geldim. Çok az vaktim var."
"Uyuyor "
"Iyi uyandıralım o zaman"
"Jimin hayır dur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my ex-husband
NouvellesSon zamanlarda evlilikleri iyi gitmiyordu. Bir şey vardı. Kocasının hareketleri değişmiş başka biri oluvermişti. Anlam verememişti tüm bu olanlara, canına okuyordu canım dediği kişi. Yan shipler * Jikook *Sope *Yugtea ...... Uke Joon etiketinde 🥇 ...