🌱8🌱

1.1K 87 177
                                    

Gözlerimi kaçırıyordum Jin den. Fakat inatla gözlerime bakması buna engel oluyordu en sonunda pes edip gözlerimi diktim gözlerine. Bakışlarından ne düşündüğünü anlamak zordu ama etrafa yaydığı koku  sinirlendiğini apaçık gösteriyordu. Ortam oldukça gergindi en azından ben ve Jin için. Hiçbir şeyden haberi olmayan Jackson gayet samimi bir şekilde Jin'e selam verdi.

"Ah selam. Ben Jackson Namu'nun arkadaşıyım yeni tanıştık ama arkadaş sayılırız. Sen?"

"Neler oluyor burda Namu?!"

Jackson'un bana hitap etme şekline vurgu yapmış ve kurdunun hırıltısını ortama çekinmeden duyurmuştu.

"Jackson emlakçı, boşanacağımız için aynı evde durmamız saçmalık olur öyle değil mi?"

Alaycıl bir şekilde konuşmuş onu baştan sona süzmüştüm.

"Yalnız bu boşanma mevzuzu hakkında ben fikrimi belirtmedim."

"Ama Namjoon boşanmak istiyor. Onu zorla bu evliliğe mahkum edemezsin."

Jin geldiğinden beri üzerimden çekmediği bakışlarını Jackson'a çevirdi. Gözleri kırmızının en koyu haline dönüverdi.

"Sen karışma!!"

Resmen kükremişti. Hayır abartmıyor ya da mecazi olarak söylemiyorum  Jin resmen az önce kükredi. Bu Jackson ve benim gerilememize sebep oldu. Tanrım, çünkü korkutucuydu.

"Jin arkadaşıma böyle kaba davranamazsın"

"O arkadaşın olacak haddi olmayan şeylere karışmayacak o zaman."

"Jin-

"Sorun yok Namjoon. Ben gideyim en iyisi siz rahat rahat konuşun. Yarın haberleşiriz."

Jackson'un kolunu ovaladım.

"Onun adına özür dilerim kendisi kibarlık nedir bilmez."

Jin'in keskin bakışlarını üzerimizde hissediyordum fakat yine de Jackson'a gülümsemeye devam ettim.

"İyi geceler"

"Sanada."

Jackson gittikten sonra öfkeli bakışlarımı karşımda duran burnu havada alfaya yönelttim.

"Kaba herif ."

Arkamı dönüp eve girdim fakat hemen peşimden Jin de girdi. Ve açık bıraktığım kapıyı sertçe çarptı.

"Benim adıma niye o heriften özür diliyorsun?"

"Çünkü özür dilenecek bir şey yaptın."

Alkışlamaya başladı bir anda.

"Bravo çok düşündün bu kanıya varırken?"

"Dalga geçme benimle."

"Dalga geçmiyorum."

"İyi"

Odadan çıkmak için hareketlendiğimde kolumdan tutup önüme geçti.

"Nereye?"

"Yatmaya müsade edersen"

my ex-husbandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin