Aşk Yüzünden

1K 28 37
                                    

09.04.21
Arkadaşlar çok şanslısınız. Çünkü ben salı gününü bekleyecek kadar sabırlı bir insan değilim 😅

Yazdığım zaman hemen paylaşmak istiyorum daha fazla dayanamayacağım. 😝

Çoğunluğa göre 2 yi paylaşıyorum.

!!! Bu bölüm çok müzik var. Bütün bölümü yavaş yavaş ve hayal ederek okumanızı tavsiye ederim müziklerin zamanlaması ve duyguyu verebilmesi için.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Barış dicleye doğum günü hediyesini kendi elleriyle vermek için diclenin evine doğru ilerliyordu. Bütün gün o hediye için uğraşmıştı çok heyecanlıydı acaba Dicle hediyesini beğenecek miydi?

Kırık dökük dizi müziğini dinleyin 🎵🎶🎵🎶
(En sevdiğim müzik)

YouTube linki koysam da tıklanmıyor artık kendi telefonunuzdan veya Spotify dan açmalısınız.

Barış diclenin evine doğru giderken Emirle Dicleyi konuşurken gördü bi anda bütün heyecanı söndü. Yüzü düştü sanki ellerinden bi şeyler kayıp gidiyordu. İçinin acıdığını hissetti. Canı çok yandı. Dicleyi başkasıyla görmeye dayanamıyordu. Emirle Dicle beraber gülüp eğleniyorlardı.

Emir Dicleye yaklaştı. Saçlarına dokundu. Çok etkilenmişti Dicle'den. İlk gördüğü andan beri unutamıyordu.

Emir: Bugün bana anlattıkların çok özeldi Dicle. Sende benim için çok özelsin.

Dicle: Teşekkür ederim Emir belki bir günde sen anlatırsın ben dinlerim

Emir: Olur tabiki seve seve anlatırım

Dicle Emirden etkilenmişti. Ona çok iyi davranıyordu. Çok kibar, nazik çok iyi bir insan, bana iyi gelecek diye düşündü. Ama bir şey eksikti. İçinde bir yerlerde bunu hissediyordu ama ne olduğunu çözemedi.

Barış Emir ve Dicleyi öyle görünce gözleri doldu. Diclenin saçlarına dokunuyordu. İçinde bir volkan patladı sanki gidip engel olmak istedi ama yapamadı.

Emir dicleyi yanağından öptü. Görüşürüz iyi geceler dedi ve gitti. Dicleyle ikinci buluşmaları da çok iyi geçmişti. Mutlu bir şekilde arabasına atlayıp gitti. Dicle de evine girdi.

Barış hala orda bekliyordu. Hareket edecek gücü kendinde bulamadı.
Geri döndü. Arabasına doğru gitmek için bir adım attı ama gidemedi. Bir şey gitmesine engel oluyordu. Öylece kalakaldı.

Bir karar vermek zorundaydı ya Dicleye artık hep uzaktan bakacak, onu rahat bırakacak ya da onun için savaşacaktı.

"Onu bırakmak... ben onu nasıl bırakırım ki"

Elleri titredi. Gözleri iyice doldu. Kalbi çok hızlı bir şekilde atmaya başladı.
Artık Berenden ayrıldım. Beni geri tutacak bir şey kalmadı diye düşündü.

"Ama o Emirle mutlu. Baksana nasıl da mutluydu. Doğum gününü onunla geçirmiş.
Ya bana hayır derse.
Ya istemezse.
Ya benimle bir daha hiç konuşmazsa.
Ya onu tamamen kaybedersem."

Nefes almak da zorlandı. Ellerini yüzüne götürdü. Başını yere eğdi. Gözlerini kapattı. Diclenin yüzünü gördü. (flashback)

Gülüşünü
Gözlerini
Saçlarını
Kokusunu...

Dicle Barış Aşkı MAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin