Dicle Barış Yüzleşme

1.1K 30 63
                                    

Part 3 geldi arkadaşlar 😊

Afiş Çekimi part 1
Zor Yıllar Seti part 2
Dicle Barış Yüzleşme part 3

Bu sırayla okuyabilirsiniz

Dicle ajansa gitti. İşlerini halletmeye başladı. Barışa kafası çok fazla takılmıştı. Niye bu kadar morali bozuk diye düşündü. Revize edilen son senaryoya baktı.

D: Barışın sahnelerini mi azalttılar acaba

Dicle senaryoyu tekrar inceledi.

D: Yoo azaltmamışlar gayet güzel işte. Hem azaltsalar bana niye söylemesin. Bağıra çağıra yapımcının kapısına dayanmıştı çoktan.

Ahahaha Dicle gülmeye başladı. Sonra düşündü.

D: Kesin İremle ilgili bu. Baştan beri istemiyor zaten ben anlamadım.

Dicle İremi stolklamaya başladı. Daha önceki dizisini izledi. Sosyal medyadan baktı. Çok seksi, güzel bir kızdı.

D: Güzel oynuyor kız işte gayet güzel yani. Off barış ya.

Neyse akşam gidicem konuşucaz bu konuyu.

Barış eve geldi. Anahtarla kapıyı açıp içeri girdi. Aydın sesi duyunca aşağı indi.

A: Brom. Hayırdır iyi misin sen?

B: Değilim

A: Noldu be. Dicleyle mi bir sorun çıktı yoksa

B: Offf abi ben Dicleyi kaybedemem

A: Oğlum dur lan bi sakin ol geç otur şöyle

Beraber beyaz koltuğa geçip oturdular.

A: Anlat

B: Bu filmde oynadığım kız

A: Evet

B: Kim biliyor musun

A: Kim

B: İrem

A: İrem mi?

B: Dicleye söyleyemedim sakladım yalan söyledim resmen.

Barış bağırmaya başladı.

B: Bu kız onca şeyden sonra hala...

A: Tamam Barış sakin

B: Abi ben kendimi yeni topladım. Yine mi gelip her şeyi mahvedecek. Yine aynı şeyleri mi yaşayacağım ben. Şimdi de filmimi mahvedecek. Dicle öğrenirse o da beni bırakacak.

B: Saçmalama Barış kendine gel oğlum Dicleyi tanımıyor musun sen? Vazgeçer mi oğlum Dicle senden

B: Hala vazgeçer mi diyorsun ya. Eski sevgilimi sakladım kızdan. Şimdi söylesem daha fazla şüphelenecek.

Barış sinirlenip ayağa kalktı odasına doğru gitti.

B: Yok ben her şeyi mahvettim affetmeyecek.

A: Barış

B: Ben duşa giricem

A: Barış abicim bi sakin ol anlatsana tam noldu? Kızla konuştun mu bu konuyu?

B: Sonra konuşalım yalnız kalmak istiyorum

Barış yukarı çıktı, kendini duşa attı.

(Jön soymayı severiz😅)

Banyoda siyah fayanslar, loş bir ortam.

Duşun buharlı ortamında başından aşağı sular akıyordu.
Barış kendini çok yorgun bitkin hissediyordu. Yalan söylemenin ağırlığı üzerine oturmuştu. Dicle'ye gerçeği söylemek zorundaydı artık kaçamazdı. Gözlerini sımsıkı kapattı, başını yukarı kaldırdı, duş başlığından akan sular yüzüne damlayıp etrafa sıçrıyordu. Elleriyle yüzünü kapattı. Kaslı kollarının ve ellerinin üstünde damarları belirginleşmişti. Sırılsıklam olan kıvırcık saçlarını sağa sola salladı, su damlacıkları etrafa saçıldı.
Ellerini ensesine götürüp saçlarını karıştırdı. Düşündü. Kendini toparlayıp gerçeklerle yüzleşmesi gerekiyordu. Böyle sürekli diken üstünde olmaktan çok daha iyiydi. Aşkımız bu sınavı da geçebilecek mi diye düşündü.

Dicle Barış Aşkı MAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin