04.04.21
Eğer Ayla karakteri klişe bir kötü karakter sokma çabası içine girmeden yazılsaydı nasıl olurdu?Aylaya sinir olanları buraya alayım arkadaşlar biraz sakinleşelim. Akşamki bölümden sonra da buna ihtiyacımız olacak gibi.😅
Müzikler: Maziden piyano versiyonu, Aşk varsa güzel
Barışın evi
Barış eve gelir.
(Maziden piyano versiyonu müziği dinleyin) 🎵🎶🎶🎵
A: Oğlum biraz konuşabilir miyiz?
B: Tabi anne
A: Nasılsın. Ben seni hiç iyi görmüyorum.
B: İyi değilim çünkü anne her şey üstüme geliyor.
A: Bana anlatabilirsin oğlum ben senin annenim ne olursa olsun yanındayım.
B: Sağol annecim ama gerek yok ben hallediyorum.
Barışın annesine geçmişten beri gelen kırgınlığı devam ediyordur.
A: Bi 5 dakika gel otur şöyle.
B: Peki tamam.
Salonda beyaz koltuğa geçip otururlar.
A:Biliyorum geçmişte bazı hatalar yaptım. Seni koruyamadım. Baban bize eziyet çektirirken ona engel olamadım.
B: Anne bunları konuşmasak
Der ve tam kalkacakken
A: Babanı çok sevmiştim.
Tekrar oturur.
A:Gençtim aşık oldum. Biz severek evlenmiştik. Sonradan değişti baban. Tanımadığım birine dönüştü ya da ben onu tanıdığımı zannettim. O ne yaparsa yapsın ondan vazgeçemedim. Hayata yeniden sıfırdan başlamaktan korktum. En çok zararı da sana verdim biliyorum.
B: Sen aşık olmadın babama. Aşk böyle bir şey değil. Sadece kendi başına mücadele etmek yerine ona teslim olmayı seçtin. Savaşmadın hiç.
A: Haklısın oğlum. Babana güvenmek istedim. O beni ne kadar hayal kırıklığına uğratsa da onu bırakamadım. Korktum oğlum sende beni anla nolur.
B: Babama güvenmek istedin çünkü işine öyle geldi. Kolaya kaçtın. Babam benim çocukluğumu elimden aldı. Sende buna göz yumdun.
A: Ne desen haklısın ben sana o yılları geri getiremem ama şimdi yanında olmak istiyorum.
B: Ben her zaman tek başımaydım. Bana yol gösteren kimse olmadı. Her düştüğümde kendi başıma ayağa kalktım. Yine öyle olacak. Bu yolun sonu nereye gider bilmiyorum. Batar mıyım çıkar mıyım hiç bilmiyorum. Ama bir şekilde toparlanıcam.
A: Sen her şeye rağmen çok güçlüydün. Hala öylesin çok güçlüsün. Beni hiç hayal kırıklığına uğratmadın. Hepimize sahip çıktın. Abine, bana. Benim en büyük şansım sensin oğlum. Benim senden ve abimden başka kimsem yok.Barış annesinin ne kadar çaresiz olduğunu görür onu daha fazla kırmak istemez.
B: Artık kimseye muhtaç değilsin anne. Babam yok artık kimseye bağlı değilsin. Özgürsün.
A: Haberleri görünce gelmek istedim ama istemezsen...
B: İstediğin zaman gel anne istediğin kadar kal.
A: Haberlerde gördüğüm o kız Dicle
B: Anne o konuya hiç girmeyelim
A:Kavga etmişsin bi de yine başa mı döndük. Değer mi oğlum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dicle Barış Aşkı MA
RomanceHayalimdeki dicbar sahnelerini gözlerinizin önüne getiriyorum 😍😍