Zor Yıllar Seti

951 27 44
                                    

27.04.21

Barışın seti başlamış 3 gündür sorunsuz bir şekilde devam ediyordu. Barış iş dışında İremle çok fazla konuşmuyor sadece işine odaklanıyordu. Ama İrem için aynı şey söz konusu değildi.

Dicle sabah ajansa gelmiş işlerini hallediyordu. Menajerlik işi sandığından daha fazla zorlamıştı onu. Meğer Feris hanım nasıl bir güç veriyordu ona bir bakışıyla, bir sözüyle nasıl da her şeyi yoluna koyuyordu. Dicle onun değerini kaybettikten sonra çok daha iyi anlamıştı. Ama pes etmeyecekti. Hayatında hiçbir zaman pes etmemişti bunun da üstesinden gelmenin bir yolunu bulmalıydı. Yine bir sürü sorun çıkıyor, oyuncular yüzünden başı belaya giriyordu. Belki de herkesi kendi gibi saf yürekli, iyi niyetli zannettiği için böyle oluyordu. Sektörün acımasızlığı kaç kere yüzüne çarpmış onu yerle bir etmişti ama Dicle yine de kendi gibi olmaktan vazgeçemiyordu. Kimseyi üzmek istemiyor, kimseyi çiğneyip bir basamak olarak kullanmak istemiyordu. İşleri bittikten sonra biraz rahatlamak için barışı aradı. Barışın sesini duymak bile onun bütün zorluklara karşı göğüs germesini sağlıyordu. 

B: Günaydın sevgilim

D: Günaydın canım nasıl gidiyor set

B: İyi şimdi ara verdik de bugün sete gelecek misin

D: Gelmeye çalışıcam

B: Hmm çalışma gel

D: Tamam tamam ayarlıycam bi şekilde

B: Senin nasıl gidiyor

D: İyiyim bugün biraz daha sakin burası en azından kimseden azar yemedim

B: Kıyamam ben sana. Sakin ol tamam mı senin çözemeyeceğin hiçbir kriz yok sadece sakin ol

D: Tamam tamam öyle yapıcam. Ben kapatıyorum şimdi

B: Tamam görüşürüz

D: Görüşürüz

Dicle rahatlamıştı. İşlerine geri döndü. Bir an önce bitirip barışın setine gitmek istiyordu.

🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍

Set bir tamirhanedeydi. Barış tamirhanenin önünde setin hazırlanmasını bekliyordu.

Dicle sete geldi. Arabasını park ettikten sonra kalabalığın arasında gözleri Barışı aradı. Barış bir banka oturmuş senaryoya bakıyordu. Senaryoya tamamen odaklanmış çalışıyordu. Dicle arkasından gelerek eğildi ve yanağından öptü.
O sırada İrem onlara bakıyordu.

D: Sevgilim

B: Yaa korktum bugün de gelmeyeceksin diye

D: Sen istersin de gelmez miyim

Barış gülümsedi. Dicle barışın yanına oturdu. Barış elini diclenin omzuna attı. Dicleyi görünce bütün gerginligi geçmişti.

D: Nasıl gidiyor

B: Güzel

D: İremle nasıl iyi anlaşıyor musunuz

B: Evet bir sorun yok. Başlayacağız şimdi.

D: Nerde İrem bir bakayım ona da

B: Boşver ya

Set asistanı: Barış bey sizi kostüme alalım

B: Tamam geliyorum

D: E onunda menajeriyim barış. Sen geç ben bi bakayım geliyorum şimdi yanına

B: Tamam

Dicle hızlıca kalkıp İremin yanına doğru yürüdü. Barış Dicle'nin arkasından baktı gidene kadar.

Dicle Barış Aşkı MAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin