"Gözlerinin tam içine baktım.. Tam içine.."-
"Oookanuuuuuus!!! Bu çorap senin mi?!"
"Ver şunu ya. Salak Saman ver!" Sesleri eşliğinde uyandım. Doğrusu pek de uyanmak istediğim bir ses olduğunu söyleyemezdim ama kafama yastık fırlatılmasıyla yatağımdan yuvarlanıp yüz üstü yeri öpmeye başladım.
"Aha kaç lan kaç!" Diye bağıran okyanusun sesi ve Samanın bir şey anlamayan homurdanışıyla ayağa kalktım yatağın üstündeki yastığı alıp önce yanımdaki samana geçirdim.
"Hass*ktir!" Diye bağırmasıyla ona bir kez daha vurup okyanusun peşinden koşmaya başladım. Daha doğrusu çalıştım. Samanın bana çelme takmasıyla yine yer öpmeye hazırlandım ama arkamdan iki el tam zamanında beni yakaladı.
Yere düşünmemi engelleyense Samandı. İki kolumdan tutmuş yere siper ediliyordum. Aynı tango dansının sonuna dönmüştü olay ama tek fark ben terstim.
"Bugün bırakır mısın?" Diye sormamla yeri öpmem bir oldu. "Refleks olmuş yoksa senin gibi birini kurtarmam. Sonuçta pisa kulesi de eğiktir."
"Sen bu durumda eyfel mi oluyorsun?" Anlamayan bakışlarına yanıt verdim "Hani o çok düz ya(!) hani ikide bir devrilme tehlikesi var ayrıca paslı." Dememle gözlerini devirdi.
"Hadi kalk kalk."
"Bu arada senin kankalar çok iyi lan. Tam kafa çocuk. Ulaş. Doğuş ise Doğan mıydı ne o okyanusa yürüdü. Direk ama. Pis terbiyesizzz!"Diye bağırarak biraz sinirlendiririm diye düşünsem de hiç takmadığını gördüm.
O anda onu Levi Ackerman' a tip ve huy olarak çok benzettim. Gerçekten de çok benziyordu. Hatta aynıydı. Tamamen. O odadan çıkınca telefonumu alıp okyanusla gruba onu ekledim.
*Samana Saldırı grubuna Saman adlı kişiyi eklediniz*
*Grubun adını değiştirdiniz*
Saman: Açıklamada neden beni mkdürmek yazıyor?
*açıklamayı değiştirdiniz*
*Grubun adını "Cehennem Köpeqleri" olarak değiştirdiniz*
Saman: Elmas ablaya benzedin sanki?
Pisa kulesi: Belki
Pisa kulesi; Belki..
Saman: Ne
Pisa kulesi: Belki de..
Pisa kulesi: BELKİDE KIZI OLDUĞUMDANDIR
Saman: senin ben a*k
Okyanus: EKIEKSOEKEPFKPWPEOTĞ
Pisa Kulesi: KSIEOWPĞWÜQÜEÜROR
Pisa Kulesi: Okyanus Doğanla ne iş??
Okyanus: Ulaşla ne iş??
Saman: Okul forman benim dolabımda
Saman: Pardon bu benimmiş
Okyanus(Özelden): Sanki konu değiştiriliyormuş gibi hissettim.
{Saman}Okyanus kişisi engellendi.
Saman: Okula gidiyorum salın beni.
-
Okula gittiğimizdeyse bir karmaşa olduğunu gördüm. Ulaş çok geçmeden yanıma geldi.
"Aa kafa kız! Seni görmek güzel doğrusu. Komik haberim var" demesiyle ona döndüm. Pis sırıtışı gördüm. "Hani Doğan Senin sarıya yürüyordu ya senin yumurta buna pis Tokat attı!! Ben. Yıkıldım tabi!" Demesiyle başladım gülmeye. Okyanus dediğime kafayı takmıştı kesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Şimdi Bittik Biz!
ChickLit"Onu kaybedeceğimi bilseydim sonsuza dek yüzünü izlerdim.." Siz de var mısınız? Onların üzüntüsünü mutluluğunu yaşamaya.?