Medya: Saman
Selam pikaçular.
Sonunda saman aşkımı da gördük. teşekkürlerimizi iletin ;)
Sabah kalktığımda oyuncak ayımı bırakıp esnemeye başladım. Ama o an farkettiğim şuydu ki.. Bu oyuncak ayı değildi! Bu samandı!! Çığlık atıp geriledim. Ama çok gerilediğim için az daha düşüp kafamı sivri komodine çarpacaktım ki saman uzanıp beni belimden yakaladı. Yüzünde sorıtmaya yakın ama sırıtamayan bir ifade vardı.
"Lan ayı! Neden benim odama geliyorsun laan!" Diye bağırdım. Gözlerini şişirdi "ben mi gelmişim!!?"
"Yok eben! Ben mi geldim amip beyinli!" Etrafıma baktığımda tuhaflıktan bir şok daha yaşadım samanın odasıydı lan burası.!
"Lan beni odana niye getirdin corona beyinli!"
"Küfürlerine hayranım doğrusu.." o sırada bulunduğumuz şu anki duruma baktım. Beni az önce ölümden durduğu için o üstte bende altta kalmıştım. Ve bunun üstünde tişört yoktu!!
Üstümden kalktı ve yatağa çekti. Aksi taktirde kafamı geçirmem çok muhtemeldi. "Hayırlı uğurlu olsun.." demesiyle anladığım şeyle gözlerimi şişirdim "lan fesat! Bir cümlemin sonunu getirseydim! Hayırlı uğurlu oldun uyurgezersin! Diyecektim. Fesat beyinli!"
"Neeeeyyy!" Diye bir şey çıktı ağzımdan sonra da sırf sinirine onu aşağı attım. Tekmelerimle aşağı ittiğimde kahkaha attım. Ama o benim ayağımdan yakaladı ve beni de aşağı çekmeye başladı. Bağırarak çarşafı yakalamaya başladım. "Ben düşersem sen de düşersin!" Diye bağırdı veçekti. Bir anda aşağı uçtum. Karnının üstüne uçtum. Tam o sırada Okyanus içeri daldı.
"Laaaan... Çok yanlış zamanda mi geldim.." He bir sen eksiktin. Ama bakınca cidden çok tuhaf göründüğümüzü fark ettim. Ben samanın karnında üstümde de çarşaf şeklinde gözüküyordum. "OKYANUUUUUĞĞĞSS!!" Diye bağırdım.
"Abi kulağımı *****n Yuh ama!" Diye bağıran samana döndüm. "Dün mal gibi uyuyarak benim odama girdin olay bu. Bende seni kaldırmaya kıyamadım" yiaaaa. Uzanıp yanağından öptüm. "Şimdi git zıbar!" Diyerek de tekme atmam bir oldu.
-
Okyanusu da bir güzel patakladıktan sonra üstümü değiştirdim. Okul eteğimi giydim. Ekose kırmızı ve siyah bir etekti. Biraz kısaydı.. yadaben hep pantolon giydiğim için öyle hissediyordum. Üstüne de okulun beyaz V yaka tişörtünü giyip belime sokuşturdum. Sonra da çıktım. Kendileri gelsin geberesiceler
Okula girdiğimde müdür konuşuyordu. Konuşurken aynı anda koca göbeği zıplıyordu ve yüzü kıpkırmızı olmuştu. "Müqemmel müdürünüz size bir süpriz hazırladı çocuqlar!"
Her tarafta uğultular dolaştı. "Ne süprizi Mih?? Sizi Biliyorsunuz yaz tatili yaqlaştı sizi sizi sizi Bahamalar'a götürüyoruuuum!"
"Vay anasını bu kadar fısıldaşacağınızı bilseydim şaka da yapmazdım beh! Bahamaymış! Hee 400 kişi götürürüm bekleyin siz! Sizi Bodruma götürüyoruuuum!!"
-
Akşama doğru
Hep birlikte bavulumuzu hazırlamış çıkmıştık. Zaten 2 hafta kalacaktık. Ve pinti müdür parayı bizden almıştı. Biz de gideceğimiz tatil köyünün villalarından almıştık. Buda ona kapak olmuştu.
"Saman gelmeyi düşünür müsün?" Diye bağırdım. En sonunda geldiğinde çıktık evden okulun servisi bizi aldı ve okula bıraktı.
Okula geldiğimizde geziye gideceğimiz otobüslere bindik. Bavulları da koyduktan sonra yola çıktık. Okyanusun yanı dolu olduğundan ben de ulaşın yanına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Şimdi Bittik Biz!
ChickLit"Onu kaybedeceğimi bilseydim sonsuza dek yüzünü izlerdim.." Siz de var mısınız? Onların üzüntüsünü mutluluğunu yaşamaya.?