Okyanus: *Fotoğraf*
Okyanus: Bunu sen istedin
Okyanus: Bu senin eserin
Okyanus: Şimdi sana düşense
Okyanus: Tuvalini izleyen ressam rolü
Siz: Ayır onları.
Okyanus: Ressam tek fırça darbesi ile resimi silemez. Ya da çırağı
Okyanus: ancak onu fırçası ile başka bir resme benzetebilir.
Siz: AYIR LANET OLSUN AYIR ŞUNLARI
Okyanus: Tek fırça darbesine bağlıdır ressamın tuvali.
Okyanus: Ama geçmişe döndüremez.
Okyanus: Tuvali tekrar bembeyaz masum saf yapamaz
Okyanus: Çünkü boya bir kez değmiştir.
Okyanus: Bir daha silinemez
Okyanus: Ancak kapatılabilir yada yaratıcılıkla başka bir şey yapılabilir.
Okyanus: Hepsi ressama bağlıdır. (✅✅)
Siz: Okyanus ayır şunları(✅)
Siz: Lütfen (✅)
"Lanet olsun niye gitmiyor bu si*tiğimin mesajları!" Diye bağırdım ve tabureyi fırlattım. İnternetini kapatmıştı.
İçim yanacaktı. Peki bu ressam ne yapmalıydı?
Milenadan
"Yalnız film çok korkunçtu" dedi ulaş. "Gerçi siz izlediniz mi sarıldınız mı belli değil! Bir ara neredeyse kucak kucağaydınız!" Demesiyle kızardım.
"Ya sen bana gelsene! Bırak onları."diyerek kendine çekti Ulaşı ve dudağından öptü. Ulaş bir an kalakaldı. Anlaşılan bu pek yaptığı bir hareket değildi.
Okyanusu bu sefer o öptü. Araya girdi Efe "Amm.. Önümüzde oynaşmasanız? Olur mu? Kusura bakmayın ama pek sevdiğimi- en azından izlemeyi- söyleyemeyeceğim"
Efe bana değer veriyordu. Solün aksine.. Beni önemli hissettiriyordu. Sol gibi kullanıp dertleşip atmıyordu. Bırakmıyordu. Yanımda duruyor destekliyordu...
Solün aksine...
O sırada otelin önüne gelmiştik. Odamıza doğru gittik. O an fark ettimki Efenin eli hala belimdeydi. Efe ve Ulaş bizi kapıya kadar geçirdiler. O sırada aklıma bir şey geldi! Kulaklığımı sol lerde bırakmıştım
"Efe gelsene bizle ben bir Ulaşlara uğrayayım kulaklığım kalmış."
"Olur." Demesiyle gittik ve sollerin kapısını direkt açtık açmaz olaydık.
Sol ecrini Duvar ile arasına almış öpüyordu....
.......
-
a-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Şimdi Bittik Biz!
ChickLit"Onu kaybedeceğimi bilseydim sonsuza dek yüzünü izlerdim.." Siz de var mısınız? Onların üzüntüsünü mutluluğunu yaşamaya.?