Bölüm 11 -Bir nevi geçiş bölümü

32 5 1
                                    

O anda içeri Dalan okyanusla irkildik. Ben kendimi yere attım ve battaniyeye sarılarak kendimi puf misali göstermeye çalıştım.

"Lan.. Ben.. Yanlış zamanda mı geldim.. Hiğğ.. Yoksa siz... onun için evlenmek gerekmiyor muydu... Hiğğ... Adı ne?.. Ben yenge miyim? Enişte miyim.. Hiğğ..-"

"Okyanus salak mısın sen? Sol battaniye hiç de koltuğa benzemiyor. Okyanus sen de tuhaf senaryolar kurmaya başlama!" Demesiyle kafamı kormızı battaniyeden çıkardım.

"Lan kız bizim çocuklarımızın çocuklarının adını planlamaya geçiyorduğ az kalssın." Ya niye konuşamıyordum ben?

"Neyse ben gidiyorum!" Dedim ve kapıdan uçtum. Kapıyı açtığımda kapı sert bir şeye takıldı ve sonra yerde bir sarsılma oldu. Bir de ne göreyim? Ulaş iki seksen kafasında yıldızlarla yatıyor!

Sol ve Milena karışık

Yani şöyle anlayın filmlerde 2 oda olur, bu iki oda da aynı konuşmalar geçer. Aynı cevaplar. Bir o sahne bir bu sahne. Gibi.

"Aranızda ne var?" Diye sordu Okyanus.

"Bir şey yok.. Yani sanırım." Dedim.(sol)

"Nasıl yani?" Dedi Ulaş

"Yani bilemiyorum." Dedim (m)

"Nasıl bilmiyorsun!" Diye bağırdı ulaş.

"Hem sizin ulaşla aranızda ne var.?"

"Hem sizin okyanusla aranızda ne var?"

"N-N-Neeeğ!" Diye bağırdı Okyanus

"Yok ya ne olsun!" Dedi ulaş

"Olsa söylemez miyim!" Dedi Okyanus

"Uff tamam!" Diye bağırdılar ikiside

"Biz sevgiliyiz"

"NE!?" Diye bağırdı yine ikiside "BANA NASIL SÖYLEMEZSİN!"

Yazardan

İki genç tamamen aynı konuştuklarını bilmiyorlardı. Hatta 4 genç mi demeliyim bilmiyorum. Bu biraz daha şey gibidir. Siz duş alırken acaba o dünyada başka duş alan var mıydı?

Neyse konudan saptık.

İki genç birbirlerini tamamlıyorlardı. Ama bilmedikleri şey ise yollarının hiç bir zaman birleşmeyeceğiydi.

Her ne kadar birbirlerinin yarısı olsalarda kader iplikleri hiç bir zaman yan yana gelmeyecek, birleşmeyeceklerdi. Çünkü onların ikisinin de kendi izlenecek yolları vardı. Kader iplikler sol ve sağa olarak ayrılıp kilometlerelerce ayrılacaktı. Hiç bir zaman birleşmemek üzere....

Yazardan son bir not..

Kader iplikleri kendi yollarını da izleyebilirler. Her şey seçimlere bağlıdır...

Çünkü Yıldızları izlemek için şehirden vazgeçmelisiniz


.

.
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
Z
S
S
S
S
S
S
S
S
S
S

İşte Şimdi Bittik Biz!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin