Bölüm 24

15 1 2
                                    

Eve doğru geldiğimizde otobüsten çıktık. Araba ile gitmemiştik. Henüz ben araba kullanmak için ehliyet alacak yaşa gelmemiştim Okyanus da aynıydı benimle.

Eve doğru gittik ve kapıyı elimdeki anahtarla açtım. İçeri girdik ve kapıyı geri arkamızdan kapattık. Merdivenleri çıkmaya başladık sessizce. Saat 11 olduğundan uyuyan Cansu ablayı ya da Selin ablayı uyandırmak istemiyorduk.

Okyanus ikinci kata geldiğimizde benden ayrılıp içeri girdi. bense 4. kata kadar gidecektim. üçüncü kattan geçerken Sol'lerin kapısının gözetleme gözünde bir ışık vardı. Sanki bir göz..

Omuz silktim. Büyük ihtimalle yorgunluktan hayal görüyordum.

AKŞAM OKULDAN SONRA

Okyanus hazırlanmak için annemlerin olmamasını bahane bularak bizim eve gelmişti. Ben de duşa girip elbiseyi giymiştim. Okyanus ise yeşil elbisesine Yeşil tonlarında bir makyaj yapıyordu. Bitirdiğinde çok güzel olmuştu.

"Sen böyle mi gideceksin?" dedi sanki uzaylı görmüş gibi. kafamı evet manasında aşağı yukarı salladım. Gözlerini devirdi ve elimden çekti. "Otur bakalım. Sanada makyaj yaparım ben üzülme!"

Sonuç olarak mavi tonlarında makyaj yapmıştı. Açık mavi ve gümüş ağırlıklı far sürmüş üstüne de mavi eyeliner çekmişti. Çok da güzel görünüyordu açıkçası.. Son olarak ikimizde birbirimizin saçlarını yaptık. Ben su dalgası o fön tercih etti. En sonunda ikimizde neredeyse 3 saatte hazırdık..

Ulaşın bizi almaya geldiğini belirten telefonu ile aşağı indik. Sol sanırım çoktan gitmişti. O sırada dün telefonumun internetini açmayı unuttuğum geldi aklıma. Mavi çantamdan telefonumu çıkardım.

Sol: Mesaj silindi*

Sol: Mesaj silindi*

Sol: Mesaj silindi*

Sol: Mesaj silindi

Sol: Mesaj silindi

Sol: Mesaj silindi

Sol: Mesaj silindi

Sol: Mesaj silindi

Sol: Mesaj silindi

Sol: Mesaj silindi

Sol: Mesaj silindi

Sol: Sana hem yakın hem de çok uzağım.

Sol: Buna alışamıyorum.

Sol: Beni hep ellerinle itiyorsun.

Sol: Uzağa

Sol: Mesajlar iletilmiyor bile.

Mesajları okurken soluğum tıkandı tam da düşündüğüm gibiydi. Ama böyle olmasını ben istemiyordum ki..

"Hey." dedi okyanus bana dönerek. "Bugün sadece ikimiz eğleneceğiz. Başka kimseye takılmak yok! Üzülmek yok! İkimizde bugün sarhoş olacağız!" diye bağırdı. Ulaş bu sırada arkaya üzgün bir bakış attı. "Bende mi yokum?.."

"Yoksun!" diyip dil çıkardı okyanus. Ulaş üzüntü ile önüne döndü. "gelmişiz sanırım" geldiğimiz yere baktığımda bir villa gördüm. İstesek bizimde sahip olabileceğimiz bir villaydı ancak bizim şu an oturduğumuz yer villanın 10 kat daha pahalısıydı sanırım. Sonuçta devirde lüks bir otele benzeyen apartmanlar yoktu.

İnsanların çoğu gelmişti. Biz sanki biraz gecikmiştik trafik dolayısıyla olsa gerek. Saat daha 9 du ama anlaşılan parti 8.30 da başlıyordu. Omuz silkip içeri girdik Okyanus ile. Okyanus, tanıdığı bir kaç kıza selam verdikten sonra biz de birer içki alıp oturulacak bir yere geçtik.

İşte Şimdi Bittik Biz!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin