Bölüm 12

26 3 0
                                    

Sigaramı içerken yanıma gelen ses ile gözlerimi hareket ettirdim. Milenayı görmem bir oldu. "Bizimkileri biliyor musun" diyerek kahkaha attım. O da sırıttı.

"Sigara içtiğini bilmiyordum." Dedi sessizce. "Sadece 2 ayda bir ve bazı dram anlarında içerim."

"Peki şimdi ne için içiyorsun yorgun savaşçı?" Dedi. "Her ikisi içinde.." diye cevap verdim.

"Anlatmak ister misin?" Diye sormasıyla devam ettim. "Annemler işte.. Boşanacaklar sanırım." Dememle gözlerini pörtletti. Açabildiği kadar açtı.

"Bunu niye söylemedin!? Ne olmuş!" Diye sordu. "Sanırım birisi birisini aldatmış. Telefonuma yanlışlıkla bir malvarlık sözleşmesi attılar. Anında sildiler ancak görmüştüm ve kaydetmiştim." Elini uzatınca telefonumdan fotoğrafı açıp verdim.

Mina Soysal & Doruk Kara boşanma evrağı

Aralarında geçen bir aldatma olayı neticesinde mahkemeye başvuran 0023417 numaralı vatandaşımızın ve 0018273 numaralı vatandaşımızın boşanma ve ailelerini malvarlıklarını ayırma sözleşmesidir.

Sözleşme anayasanın boşanma ile ilgili maddeler bölümünden madde 17 kapsamında eşit olarak mallar ve servet bölüştürülecek eğer taraflardan birisi memnun olmazsa dava açma yetkisine sahip olmayacaktır.

T.C. Anayasa Mahkemesi

"Be-Ben inanamıyorum." Diye kekeledi Milena. Sonra bir anda beklemediğim bir şey yaptı ve sarıldı. Bende ona sarıldım. Elimden sigaramı aldı ve kendi içti. Sonra da yüzünü buruşturdu.

"İlk içişin miydi." Diyerek kahkaha attım. Oda onayladı. "Artık uyku vakti." Dememle gözlerini devirdi. Beni çekerek odasının kapısına götürdü. "Gel konuşalım." Diyerek havuzunun kenarına oturdu.

O gün konuşarak etmiştik sabahı.

"Kaldırsak Mı?"

"Ne zamandır uyuyorlar ki böyle."

"Kaldırmayalım bence."

"Bilmem.. aşırı yakıştılar"

Gözlerimi açtığımda bize bakarak konuşan Okyanus ve Ulaşı gördüm. Saf saf bakışıyorlardı. Kafası omzumdaki milena ile uyuyakalmıştık. Yüzüm yanıyordu. Ve heryerim.

"Yalnız abi domates gibi olmamış mısınız!" Diye bağırdı Ulaş. Suya eğildim ve kendime baktım. Ful kırmızıydım! Milena da öyle.!

"Lan *i*tir oradan! Gözüme gözükme.!" Dedim ve milenayı uyandırdım. Uyanınca bir an bir şey hatırlamış gibi oldu. Okyanusa döndü. Beni fark etmemişti salak.

"Okyanuuuuus! Kanka biz unuttuk umutun partisini!!!! Çabuk kalk! Lan kalk! Aa merhaba Sol ve sana da Ulaş. Kalksana lan!" Ulaşla biz bir şey diyemeden içeri koştu. Okyanus da arkasından gitti söylene söylene.

Milenadan

Okuldaki bir arkadaşımızdı Umut. Otelin kazan dairesini değiştirip süsleyip mükemmel bir parti düzenlemişti ve bizim hazırlanmak için 1 saatimiz vardı. Hafif(!)bir makyaj yaptı Okyanus bana. Bende ona yaptım ve elbiseleri giydik.

 Bende ona yaptım ve elbiseleri giydik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İşte Şimdi Bittik Biz!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin