Milenadan
Yaklaşık 3 saat önce odama gelmiştim. Ama bir sürü şeyle uğraşmış ve sinir olmuştum.
5 saat önce
Bu iki çifte kumruyu yaptıktan sonra oradan ayrılmıştık. Saman bir işi olduğunu söyleyip bırakmıştı. Ben de tam o sırada bir çocuğa toslamıştım. Aslında çocuk bana toslamıştı.
"Önüne baksana!" Diye bağırdı bana bende garipsiyerek ona döndüm. "Pardon da telefona bakan sensin?"
"Kusura bakma biraz canım sıkkın." Diyerek devam etti. "İstersen bana anlatabilirsin. İnsanların dertlerini dinlemek ciddi anlamda hoşuma gider- Ve hayır sadist değilim.- Sadece tek dertlinin ben olmadığımı bilmek güzel!."
"Aslında anlatmazdım ama belki de seni hiç bir zaman görmeyeceğimi düşünürsek ve seni ilk görüşüm olduğunu varsayarsak ve belki bir daha görmeyeceğimi varsayarsak ve ayrıcada- Uf neyse işte" dedi. Tek solukta söylediklerine şaşırsam da belli etmedim.
"Gel seni dert köşeme götüreyim.!" Dedi ve kolumdan çekerek bir yere götürdü. Otelin kapısından çıktık ve otelin bahçesine girdik. Sonra kilitli bir kapıdan geçtik. Bir de ne göreyim, sarmaşıklarla kaplanmış bir çardak! Ve papatyalar, kırmızı beyaz güller..
"İnanılmaz." Diye bir şey söyledim.
"Bence de.. Gel çardağa geçelim." Birlikte çardağa oturduk. "Aras Bozdar."
"Milena Karayıldırım."
"Yoksa sen savaş karayıldırım ve Elmasın kızı mısın?!" Demesiyle şaşırdım. "Tanıyor musun?"
"Amcamın halasının torununun kızının oğlunun teyzesinin halasının babaannesinin 4. Kuşaktan torunu Elmas dır." Yüz ifadem tuhaf olacak ki güldü. "Sadece şaka yapıyorum!"
Derin bir nefes aldım. Bu kadar karışık bir aile istemezdim.! "Neyse olay da buna benzer."
"Babam annemi aldattı sonra annem de babamı aldattı sonra babamın aldattığı kızın sevgilim olduğunu öğrendim ne güzel bir hayat değil mi?"
"Oha.. Çüş.. Yoh amına.!" Ağzımdan çıkanları kontrol edemiyordum. "Gel bak sana güzel bir şey göstereyim." Dedim ve devam ettim "iyi gelir bence." Kolundan çektim ve yere oturdum onu da yanıma oturttum. Sonra da yattım. "Yıldızlara bak. Bunları şehir ışıklarında böyle bulmak çok zor."
"Bak şu büyük ayı. Bu da küçük ayı. A bak şuradaki elmaya benziyor.!"
"Elma diye bir yıldız dizisi yok" diyerek güldü. "Ben uydurdum!" Dedim kahkaha atarak.
"Teşekkür ederim." Dedi bana dönerek. Ona cevap olarak gülümsedim.
"Vay vay vay.. Biz her yerde bunu arayalım! Gece kaçamağı yapacağını söyleseydin! Gelmezdim!" Diyen bir ses duyuldu hızla kalktım.
"Sôl?. Sen ne sıfatla bana o****u diyorsun lan!? Siktir git!" Diye bağırdım ve bahçeden çıktım. Sonra da odaya geçtim.
Biraz kısa bir bölüm oldu çünkü 6000 kelimelik bölümüm silindi ve çok üzüldüm. Telefon değiştirdim. Yeni bölümü en kısa zamanda zevkle yazacağım!
Görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Şimdi Bittik Biz!
ChickLit"Onu kaybedeceğimi bilseydim sonsuza dek yüzünü izlerdim.." Siz de var mısınız? Onların üzüntüsünü mutluluğunu yaşamaya.?